Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 Маркетинг (1 о.ж.) в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бейінді магистратураның "Маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты нарықта тауарлар мен қызметтерді дамыту және ілгерілету міндеттерін тиімді шеше алатын, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік зерттеулерді басқара алатын маркетинг саласында жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді коммуникацияларды қалыптастыру, өз ойларыңызды шет тілінде ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды түрде рәсімдеу, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу;
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша алған білімдерін біріктіру
  • Жаңа ортада дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде жинақтау.
  • Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін сандық құралдар мен платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қолданыңыз
  • Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалды интеллектті қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді команда құру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлық тенденцияларын талдау
  • Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, кәсіби қызмет үшін білімді кеңейтуге және тереңдетуге, менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттерді кеңейтуге дайындық
  • Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу
Top