7M04114 Маркетинг (1 о.ж.) в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бейінді магистратураның "Маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты нарықта тауарлар мен қызметтерді дамыту және ілгерілету міндеттерін тиімді шеше алатын, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік зерттеулерді басқара алатын маркетинг саласында жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; WoS, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді.
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пән кәсіби қызметте персоналдың өзгерістерге қарсылығын төмендету әдістерін қолдануға, жобаларды басқару дағдыларын игеруге, басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалауға, әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдерін, тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және негіздеуге; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру, іскерлік келіссөздер жүргізу және т. б. қабілеттілікке; әртүрлі жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Басқарудың психологиялық механизмдерін білу; бағыныштыларға әсер ету және әсер ету әдістерін меңгеру, ұйымдағы топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынастың ерекшеліктерін білу. Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқарушылық қызметте психологиялық әдістемелерді қолдануға мүмкіндік береді; Психология және менеджмент саласындағы озық білім негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздерін сипаттау және түсіндіру; жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау үшін Психология әдістерін қолдану және байланыстыру; басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымның жеке және топтық мінез-құлқын және мінез-құлқын талдаңыз.
Несиелер - 2
-
Бизнес-зерттеулер
Бұл пән магистранттарда бизнес-зерттеулерді жүргізу, оларды жоспарлау және ұйымдастыру, бизнес-зерттеулердің замануи құралдарын қолдану, кәсіби қызметте басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнес-зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; бизнестің дамуына сыртқы факторлардың әсерін зерттеу жүргізу; бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; жаңа тауарды шығарудың нарықтық мүмкіндіктерін зерттеу жүргізу; бизнесті зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану; бизнесті талдау мен диагностикалауды жүргізу
Несиелер - 4
-
Жобаларды басқару тәжірибесі
Пән қазіргі заманғы тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибені сипаттауға және талдауға; жоба құжаттамаларын, идеяларын қалыптастыруға және жобаға қатысушылар үшін қорытынды жасауға; жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары мен мерзімдерін қалыптастыруға; жобаны экономикалық бағалауды жүргізуге; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 4
-
Стратегиялық маркетинг (ілгері курс)
Пәннің мақсаты - стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін ашу. Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Бренд-менеджмент
Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер (ілгері курс)
Пән ғылыми маркетингтік зерттеу жүргізуді жүйелейді: әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізу; маркетинг саласындағы зерттеу проблемаларын айқындау; мақсаттар мен міндеттерді қою; маркетингтік зерттеулердің мамандандырылған әдістерін қолдану; бас жиынтықтың іріктемесін және олардың айрықша ерекшеліктерін жоспарлау және анықтау.
Несиелер - 5
-
Маркетингтік жобалар дизайны
Пән түрлі қызмет салалары үшін маркетингтік жобаны құру және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; қойылған міндеттерді ескере отырып, ерекшеліктер мен брифингтерді біріктіруге; маркетингтік жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу алгоритмін синтездеуге; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы жобалық құжаттарды әзірлеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс магистрлік жобаны жазу және іске асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг (ілгері курс)
Пән нейромаркетингтік зерттеулердің әртүрлі түрлерін, тұтынушылардың әртүрлі маркетингтік ынталандыруларға физиологиялық реакциясын, сезім органдары арқылы тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету әдістерін, көздің мобильді трекингінің әдістемесін, ZMET, аромаркетинг және т. б. зерттеуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Тиімді коммуникацияларды қалыптастыру, өз ойларыңызды шет тілінде ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды түрде рәсімдеу, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу;
- Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша алған білімдерін біріктіру
- Жаңа ортада дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде жинақтау.
- Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін сандық құралдар мен платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қолданыңыз
- Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалды интеллектті қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді команда құру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлық тенденцияларын талдау
- Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, кәсіби қызмет үшін білімді кеңейтуге және тереңдетуге, менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттерді кеңейтуге дайындық
- Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу