Бренд-менеджмент

  • Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 7M04105 Маркетинг (2 о.ж.)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top