Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04105 Маркетинг (2 о.ж.) в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтегі ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ студенттерді оқытуға және осы салада ғылыми-әдістемелік жұмыстар жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Жаңа ортада дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде жинақтау.
  • Математикалық, техникалық және ғылыми тапсырмаларды шеше отырып, әртүрлі кәсіби салаларда жүйелі және пәнаралық тәсілді, сондай-ақ дербес дамуды дамыту
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру
  • Тұрақты даму тұжырымдамасын ескере отырып, қолданыстағы заңнама негізінде кең пәнаралық контексте дүниетанымдық реттеуші ретінде маңызды философиялық тұжырымдамаларды қолдана отырып, кәсіби салада алған білімдерін талдау және синтездеу
  • Жоғары мектептегі білім беру процесінің қазіргі заманғы трендтері мен проблемаларын талдау негізінде педагогикалық қызметте интерактивті, тиімді әдістерді, технологиялар мен құралдарды қолдана отырып, жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын өз педагогикалық қызметінде қолдануға дайын болу
  • Тиімді коммуникацияларды қалыптастыру, өз ойларыңызды шет тілінде ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды түрде рәсімдеу, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу
  • Нарық пен бәсекелестік ортаны талдаңыз, тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтаңыз және нақты бизнес тәжірибесінде тиімді болатын маркетинг жоспарын жасаңыз
  • Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу
  • Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалды интеллектті қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді команда құру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлық тенденцияларын талдау
  • Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін цифрлық құралдармен және платформалармен жұмысты қолдану
  • Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеу, сынау және енгізу, материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және басқару
Top