Медиа жоспарлау

  • Пән жарнамалық хабарламаны жеткізу үшін медиатасымалдаушыларды (теледидар, баспасөз, радио, сыртқы жарнама, интернет) таңдау, сондай-ақ қамту, құндылық және басқа да сипаттамалар бойынша орналастыруды оңтайландыру болып табылатын жарнамалық науқандарды жоспарлау, медиа жоспарларды (жарнамалық материалдарды көрсету кестелерін) құрастыру әдістемесін зерттейді. Жұмыс медиа - жоспарды, аналитикалық құралды-алдағы маркетингтік іс-шаралар туралы толық және құрылымдық ақпаратты қамтитын құжаттың бір түрі: жылжыту процесіне қатысатын жарнамалық арналарды тізімдейтін кесте. Әр арна үшін бірқатар жоспарлы көрсеткіштер жоспарланған, олардың ішінде шығындар, қамту, конверсия, ROI және басқалары пысықтау тереңдігі мен жылжыту мақсаттарына байланысты.
  • Образовательная программа 7M03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top