Маркетинг

  • Сіз маркетингтің басқа аспектілерімен танысасыз, мысалы: 1) маркетингтік стратегия, 2) жылжыту, 3) нарықты жоспарлау, 4) тарату, 5) өндірістік маркетинг, 6) бөлшек сауда және көтерме сауда, 7) мақсатты маркетинг, 8) цифрлық Маркетинг, 9) Нарықты сегментациялау, 10) Қызметтер маркетингі және 11) Баға. Сондай-ақ, сіз маркетингтің кәсіпорын үшін стратегиялық маңыздылығы туралы білесіз, ол пайдаға бағытталған бизнес фирмасы немесе коммерциялық емес ұйым болсын. Бәрінен де маңыздысы, сіз корпорацияның негізгі активі оның клиенттері екенін білетін шығарсыз. Демек, «маркетинг тұжырымдамасының» маңыздылығы - бұл клиенттердің қажеттіліктері мен қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру әрекеті. Басқаша айтқанда, маркетинг тұжырымдамасы - бұл тұтынушылардан басталатын және маркетингті барлық басқа корпоративтік функцияларға біріктіретін бизнестің корпоративті бағыты. Осы тұрғыдан маркетингтің негізгі міндеті бизнестің клиенттер базасын дамыту және қолдау болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04104 Қаржылық инжиниринг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top