Маркетинг

  • Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы заңдылықтарды білу, қоғамдық өндірісті басқару мәселелерін шешу үшін маркетинг қызметін талдау дағдыларын меңгеру. Курс бәсекелестік ортаны, кәсіпорынның нарықтағы орнын, өнімді жылжыту үшін әртүрлі құралдарды қолданудың тиімділігін, тұтынушының мақсатты портретін, заманауи маркетингтің принциптері мен тұжырымдамаларын анықтауға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге бағытталған ұйым үшін.
  • Образовательная программа 7M04114 Әлеуметтік кәсіпкерлік
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top