7M04114 Әлеуметтік кәсіпкерлік в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік жобаларды іске асыру дағдыларымен, қоғам проблемаларын шешу үшін әлеуметтік инновацияларды енгізетін әлеуметтік кәсіпорындардың жұмыс істеуінің құқықтық негіздерін біле отырып, әлеуметтік кәсіпкерлерді, әлеуметтік өзгерістер көшбасшыларын даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес жоспарлау негіздері
Курстың мақсаты – әлеуметтік кәсіпкерлердің қызметіндегі бизнес-жоспарлаудың рөлі туралы түсінік пен бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыру. Курста жобаның құндылығы, залалсыздығы, тартымдылығы, бизнес-модель қалай қалыптасатындығы, ұйымдық, операциялық жоспарды, инвестициялық жоспарды құру принциптері, қаржылық жоспардың негізгі элементтері, тиімділікті бағалау және тәуекелдерді басқару мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты Қазақстан экономикасын дамытудың перспективалық бағыты ретінде әлеуметтік бизнес туралы білім алу, кейіннен кәсіптік салада қолдана отырып, әртүрлі салалардағы әлеуметтік бизнес технологиялары, әлеуметтік жұмыста практикалық дағдыларды қалыптастыру және әлеуметтік жұмысты қамтамасыз ету. қоғамның әл-ауқаты. Курс әлеуметтік бизнестің мәнін, әлеуметтік кәсіпорындардың жіктелуін және заңнаманы зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Пәнді оқудың мақсаты – тиімді басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, әдістерін, әдістерін пайдалана отырып, стратегиялық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін әлеуметтік кәсіпорынды стратегиялық басқару саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Курс әртүрлі даму стратегияларын зерттеуге, стратегиялық жоспарды жасауға, миссияны, көзқарасты, құндылықтарды, басымдықтарды анықтауға, әлеуметтік кәсіпорынның стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін белгілеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг
Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы заңдылықтарды білу, қоғамдық өндірісті басқару мәселелерін шешу үшін маркетинг қызметін талдау дағдыларын меңгеру. Курс бәсекелестік ортаны, кәсіпорынның нарықтағы орнын, өнімді жылжыту үшін әртүрлі құралдарды қолданудың тиімділігін, тұтынушының мақсатты портретін, заманауи маркетингтің принциптері мен тұжырымдамаларын анықтауға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге бағытталған ұйым үшін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік коммуникациялар
Пәннің мақсаты – әлеуметтік кәсіпорындарда маркетингтік коммуникациялар кешенін әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бақылау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде маркетингтік коммуникациялар кешенінің құрамдас элементтері (жарнама, қоғаммен байланыс, жеке сату, өткізуді ынталандыру), экономикалық механизмдер, технология, маркетинг қызметін реттеу салалары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-зерттеу
Пәнді оқу бизнесті зерттеудің теориясы мен тәжірибесін, заманауи аналитикалық құралдарды және оларды пайдалану жолдарын меңгеруге бағытталған. Курс нарықтар мен технологияның даму перспективаларын зерттеуді, тұтынушылардың қажеттіліктерін талдауды және инновациялық өнімдердің мақсатты нарықтарын анықтауды, технологияны дамытудың өмірлік циклін талдауды және аналитикалық деректер негізінде басқару шешімдерін қабылдауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Команданы басқару
Пәнді меңгерудің мақсаты – әлеуметтік кәсіпорында ұжымды басқарудың теориясы мен практикалық тәсілдерімен таныстыру, ұжымдық жұмысты тиімді ұйымдастырудың заманауи құралдарын меңгеру, ұжыммен жұмыс жасауда тұлғалық қасиеттерді дамыту. Курс команда құру мәселелерін, топтық жұмыс принциптерін, көшбасшы рөлін және топты тиімді басқаруды үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпорынның диагностикасы және бизнесті бағалау
Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік кәсіпорынның қызметін диагностикалау және бағалау дағдыларын меңгеру, дұрыс басқару шешімдерін қабылдауды қамтамасыз ететін аналитикалық процедуралардың заманауи тенденцияларын, тұжырымдамаларын, әдістері мен әдістерін түсіну. Курс кәсіпорынның мәселелерін зерттеуге, күшті және әлсіз жақтарын талдауға, бәсекелестік ортаны талдауға, кәсіпорынның жағдайын сандық және сапалық бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары
Пәннің мақсаты – шешендік өнер, семантикалық екпіндерді, ақпаратты және сөйлеуді түсіну, өз сөйлеу дағдыларын дамыту және басқа адамдардың сөзін әртүрлі негізде талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Курс заманауи риториканың принциптері мен әдістерін, дене және дауыспен жұмысты, шешендік өнерді құру, логика мен дәлелдеу заңдылықтарын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – волонтерлік қозғалысты ұйымдастыруды зерттеу: волонтерлерді іздеу және жинақтау, оқыту және жұмысты ұйымдастыру, қызметті үйлестіру, ресурстармен қамтамасыз ету, қолдау және бағалау. Курс өз уақытын, күш-жігерін, қоғамдық саладағы тапсырмаларды орындау және мұқтаж адамдарға көмектесу дағдыларын өз еркімен және өтеусіз ұсынатын адамдар тобын құру және басқару процесін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Команда құру
Курстың мақсаты – көшбасшылық және топ құру саласындағы білім мен дағдыларды дамыту, көшбасшылық дағдыларды, өзін-өзі басқару және топты басқару қабілеттерін дамыту, әлеуметтік кәсіпкерге қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс команда құндылықтарын диагностикалау, командадағы рөлдерді бөлу, өзгерістерге дайын болу, команданы дамыту басымдықтарын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік кәсіпкерлікке кіріспе
Курстың мақсаты – әлеуметтік кәсіпкерліктің теориялық негіздерін, оның мәнін, ерекшеліктерін, әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің заңнамалық негіздерін зерттеу. Курс әлеуметтік кәсіпкерліктің белгілеріне, түрлеріне толық шолу жасауды, әлеуметтік кәсіпкерліктің озық тәжірибесін зерттеуді, Қазақстанда қалай әлеуметтік кәсіпкер болуды, әлеуметтік кәсіпорындардың негізгі критерийлерін, әлеуметтік кәсіпкерлікті қолдау шараларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік бастамаларды ілгерілетудегі шешендік дағдылар
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіби шешендік дағдыларды қалыптастыру: коммуникативті дамыған, сендіру өнерін саналы және икемді меңгерген, көпшілік алдында сөйлеуге қабілетті тұлға. Курс шешендік өнердің іргелі принциптерін, ауызша сөйлеуге қойылатын талаптарды, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау әдістемесін, өз сөзінің өзін-өзі бақылауын және шешендік тұлғаның сыртқы келбетін жасауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- жеке адамның, топтың және қоғамның өзекті мәселелерін шешуге бағытталған әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу
- команданы басқару, көпшілік алдында сөйлеу және қоғамда әлеуметтік идеяларды ілгерілету арқылы әлеуметтік салада кәсіби қызметті жүзеге асыру әдістерін енгізу
- өз еріктілер желісін жобалау және әлеуметтік бастамаларды ілгерілету үшін команда құру арқылы волонтерлік қызмет барысында коммуникация дағдыларын қолдану
- идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды әлеуметтік салаға ілгерілету арқылы бәсекелестік тұрғысынан бизнес-процестерді басқару мәселелерін талдау
- корпоративтік, іскерлік және функционалдық стратегияларды пайдалана отырып және ішкі және сыртқы әсер ету факторларын ескере отырып, қазіргі бизнес ортасында бизнесті, нарықтарды, теорияларды, модельдерді диагностикалау
- тез өзгеретін ортада шешім қабылдау үшін бизнесті зерттеу дағдыларын қолдану
- мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, қақтығыстарды басқаруды және бизнестің жоғары корпоративтік мәдениеті мен әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, компанияны тиімді басқарудың өзіндік моделімен заманауи халықаралық басқару тәсілдерін зерттеу
- әлеуметтік кәсіпорын қызметін бизнес-зерттеу, бизнес-жоспарлау нәтижелеріне негізделген ұйымның стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік және басқару құралдарын басқару дағдыларын қолдану
- стратегиялық менеджменттің аналитикалық әдістерін, проблемаларды диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, қаржылық және басқарушылық тәсілді пайдалана отырып, шешімдер қабылдау және оларды іс жүзінде іске асыру әдістерін, пассивтер мен қарыз қаражаттарының оңтайлы құрылымымен қаржы активтерінің құрылымын қалыптастыруды, қаржылық нәтижелердің негізгі бағыттары мен көрсеткіштерін айқындау