Сапа менеджментінің заманауи әдістері

  • Үздіксіз жетілдіру процесі мен түзету және ескерту әрекеттерінің айырмашылығы.Үздіксіз жетілдіру процесі және оның СМЖ басқа процестерімен байланысы. Үздіксіз жетілдіру процесінің келесі қайталануын орындаудың негізгі кезеңдері. Гистограмма. Статистикалық деректерді стратификациялау (топтау, стратификациялау) әдісі. Исикаваның себеп-салдарлық диаграммасы .Парето Диаграммасы .Дисперсия (дисперсия) диаграммасы .Процестерді бақылау карталары және уақыт қатарлары .Командалардағы ұжымдық жұмыс-бұл серпіліс жобасын жүзеге асырудың және/немесе сапаны біртіндеп жақсартудың маңызды құралы. SWOT талдау әдістемесі. Сәтсіздіктердің формалары мен салдарын талдау (FMEA-әдістеме). Сапа функциясын қолдану (QFD әдістемесі). Реинжиниринг - түбегейлі жақсарту әдістемесі. Бенчмаркинг-сілтеме нүктелерінің әдістемесі. Жоғары сапалы өнім өндіруді қамтамасыз ететін аппараттар мен құрылғылардың процестері мен құрылымдық өлшемдерінің режимдік параметрлерін анықтау үшін математикалық модельдеу және оңтайландыру әдістерін қолдану. Құрылыс процесінің оңтайлы режимдік параметрлерін іздеу кезінде экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдана отырып сапаны басқару .Мәселелерді шешу әдістемесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top