Графикалық қосымшаларды әзірлеу

  • Үшөлшемді ойындарды бағдарламалау үшін виртуалды компьютер. Үшөлшемді математика және түрлендіру.. Математикалық кітапхана құру. Үшөлшемді қаңқалы объектілерді визуализациялау. Үшөлшемді визуализация негіздері. Жарықтандыруды моделдеу негіздері және денелердің беттерін интерполяциялық көлеңкелеу әдістері және аффинды бейнелеу. Үш өлшемді визуализация құпиялары. Күрделі текстуралау әдістері. Кеңістікті бөлу және көрінуді анықтау алгоритмдері.
  • Образовательная программа 6B06101 Computer science
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top