Туризмде халықаралық маркетинг

  • Пән маркетингті халықаралық өлшемде шешу, халықаралық шарттар мен айырмашылықтарды ескере отырып, маркетинг принциптері мен стратегияларын түсіндіреді. Білімгер кәсіпорындардың сыртқы нарыққа шығу себептерін,ұлттық және халықаралық маркетингтің айырмашылығын, маркетингтік шешімдерге халықаралық экологиялық жағдайлардың әсерін анықтайды және кәсіпорындардың халықаралық маркетингтік стратегияларына талдау жүргізе алатын дағдыларды қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11157 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top