Туризм маркетингі

  • Пән маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік зерттеулерді дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттары, туристік индустриядағы маркетингтің ерекшеліктерін таныстырады. Туристік индустриядағы өткізу нарықтарын, тұтынушыларды, бәсекелестерді бағалауды, туристік қызметтің өнімдері мен қызметтерінің сапасын басқару және бақылау құралдарын қолдануды үйретеді. Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілету дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11157 Туризм
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top