Сатуды басқару және клиенттерге қызмет көрсету (D)

  • Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингті корпоративті философия, маркетингтік жоспарлау процесі, сатуды стратегиялық және тактикалық басқару ретінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: сату тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі кезеңдерін білу; сатудың негізгі арналары мен сату әдістері туралы білімді пайдалану; өндірушілер мен бөлшек саудагерлер арасындағы қақтығыстарды шешу және сенімді серіктестікті ұйымдастыру тәсілдерін қолдану.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top