Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сатуды басқару және клиенттерге қызмет көрсету (D)
-
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингті корпоративті философия, маркетингтік жоспарлау процесі, сатуды стратегиялық және тактикалық басқару ретінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: сату тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі кезеңдерін білу; сатудың негізгі арналары мен сату әдістері туралы білімді пайдалану; өндірушілер мен бөлшек саудагерлер арасындағы қақтығыстарды шешу және сенімді серіктестікті ұйымдастыру тәсілдерін қолдану.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6