Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар маркетинг саласындағы білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама сондай-ақ белсенді өмірлік ұстанымы бар, командада жұмыс істеуге және өз бетінше жұмыс істеуге, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік алуға қабілетті жаңа форматтағы тұлғаларды дамытуға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский,
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 251
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Логикалық және дәйекті пайымдауларды қолдана отырып, аналитикалық ойлау, командада және пәнаралық жобаларда тиімді жұмыс істеу, соның ішінде қоршаған орта туралы білімді пайдалану.
  • Қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерінде тиімді жазбаша және ауызша кәсіби және тұлғааралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Маркетинг-микс әр элементі бойынша компанияның маркетингтік қызметінің жоспарын әзірлеу: тауар саясаты, баға саясаты, өткізім саясаты, алға жылжыту саясаты және коммуникациялық саясат
  • В2С және В2В нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, түсіндіру және болжау
  • Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру
  • Сату бюджеті мен маркетингтік бағдарламаларды құру, талдау және орындалуын бақылауды жүзеге асыру. қаржылық есептілікті және қаржылық коэффициенттерді түсіндіру
  • Заманауи digital-және smm-маркетинг құралдарын қолдана отырып, маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу
  • Маркетинг-микс тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз ету мақсатында компания немесе компания өнімдері үшін позициялау стратегиясын таңдау және бағалау
  • Компанияның бәсекелестік позициясын талдау және бағалау, бәсекелестердің иерархиясын анықтау, бәсекелестік стратегияны таңдау
  • Нарық пен тұтынушыларды сегменттеуді жүргізу, мақсатты сегменттерді анықтау
  • Академиялық, Мемлекеттік және коммерциялық мекемелерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
  • Ұлттық, өңірлік және халықаралық нарықтарда компанияның/ өнімдерінің сауда маркасын және брендін жобалау
  • Экономика және маркетинг саласында терең теориялық және практикалық білімді, оның ішінде теориялар мен қағидаттарды сын тұрғысынан ұғынуды талап ететін білімді қолдану. Этикалық нормаларды қоса алғанда, маркетингтік мінез-құлық қағидаттарын ескере отырып, маркетингтік тәсіл негізінде басқарушылық проблемаларды шешу жолдарын анықтау
Top