Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Маркетинг в Қазақстан-Неміс университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар маркетинг саласындағы білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама сондай-ақ белсенді өмірлік ұстанымы бар, командада жұмыс істеуге және өз бетінше жұмыс істеуге, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік алуға қабілетті жаңа форматтағы тұлғаларды дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский,
-
ЖОО атауы Қазақстан-Неміс университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 251
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көпшілік алдында сөйлеу және академиялық оқу мен жазу дағдылары (С1)
Шетел тілі ағылшын тілі 2 (В2.1-В2.2)
Шетел тілі ағылшын тілі (А2.1-В1.2)
Микроэкономика
Макроэкономика
Іскери неміс тілі (В2.2-С1.1)
Шетел тілі ағылшын тілі 2 (В2.1-В2.2)
Көпшілік алдында сөйлеу және академиялық оқу мен жазу дағдылары (С1)
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-В1.2)
Шетел тілі ағылшын тілі (А2.1-В1.2)
Экономикадаєы математика
-
2 Оқу жылы
Іскери неміс тілі (В2.2-С1.1)
Кәсіби неміс тілі (В2.2-С1.1)
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-В1.2)
Кәсіпорын экономикасы
Ксәіби ағылшын тілі (В2.1-С1)
Шетел тілі ағылшын тілі (А2.1-В1.2)
Экономикалық статистика
Менеджмент
Бухгалтерлiк есеп
Академиялық жазылым негіздері (ағылшын тілінде)
Business and Soft Skills (B2.1-C1)
Шетел тілі ағылшын тілі (А2.1-В1.2)
Салықтар және салық салу
Маркетинг(Е)
Іскери неміс тілі (В2.2-С1.1)
Кәсіби неміс тілі (В2.2-С1.1)
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-В1.2)
Эконометрика
Fылыми жўмысты жазу жјне презентация техникасы жјне риторика
-
3 Оқу жылы
SAP пайдалану арқылы кәсіпорынды басқару
Маркетингтегі қолданбалы және таңдамалы зерттеу әдістері
Маркетингтiк коммуникациялар (неміс тілінде)
Халықаралық маркетинг (неміс тілінде)
Маркетинг зерттеулерi
Басқарушылық есеп және SAP
1С-Бухгалтерия
Экология және тұрақты даму
Құқық негіздері (эк)
Сандық маркетинг
Тауарлар мен қызметтердің жарнамасы
Кәсіптік модельдеу (неміс тілінде)
Сатуды басқару және клиенттерге қызмет көрсету (D)
Электрондық және мобильді коммерция (немic тiлiнде)
-
4 Оқу жылы
Брендинг
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Бюджеттеу
Сапа менеджменті жүйесі
Продакт-менеджмент
PR стратегиясы және SMM
Стратегиалық маркетинг (Е)
Жобалық жұмыс (стартап және бизнес-инкубация)
SPSS және деректерді өңдеу
Кәсіпорын ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесі
Тұтынушының мінез-құлқы және сатуды басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Логикалық және дәйекті пайымдауларды қолдана отырып, аналитикалық ойлау, командада және пәнаралық жобаларда тиімді жұмыс істеу, соның ішінде қоршаған орта туралы білімді пайдалану.
- Қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерінде тиімді жазбаша және ауызша кәсіби және тұлғааралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Маркетинг-микс әр элементі бойынша компанияның маркетингтік қызметінің жоспарын әзірлеу: тауар саясаты, баға саясаты, өткізім саясаты, алға жылжыту саясаты және коммуникациялық саясат
- В2С және В2В нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, түсіндіру және болжау
- Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру
- Сату бюджеті мен маркетингтік бағдарламаларды құру, талдау және орындалуын бақылауды жүзеге асыру. қаржылық есептілікті және қаржылық коэффициенттерді түсіндіру
- Заманауи digital-және smm-маркетинг құралдарын қолдана отырып, маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу
- Маркетинг-микс тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз ету мақсатында компания немесе компания өнімдері үшін позициялау стратегиясын таңдау және бағалау
- Компанияның бәсекелестік позициясын талдау және бағалау, бәсекелестердің иерархиясын анықтау, бәсекелестік стратегияны таңдау
- Нарық пен тұтынушыларды сегменттеуді жүргізу, мақсатты сегменттерді анықтау
- Академиялық, Мемлекеттік және коммерциялық мекемелерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
- Ұлттық, өңірлік және халықаралық нарықтарда компанияның/ өнімдерінің сауда маркасын және брендін жобалау
- Экономика және маркетинг саласында терең теориялық және практикалық білімді, оның ішінде теориялар мен қағидаттарды сын тұрғысынан ұғынуды талап ететін білімді қолдану. Этикалық нормаларды қоса алғанда, маркетингтік мінез-құлық қағидаттарын ескере отырып, маркетингтік тәсіл негізінде басқарушылық проблемаларды шешу жолдарын анықтау
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті
6B04104 Digital Маркетинг
Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)