Халықаралық маркетинг (неміс тілінде)

  • Пәнді оқытудың мақсаты - нарық тұжырымдамасын, сегментацияның рөлін, халықаралық нарықты кеңейтуге қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандануды, бизнестегі сандық революцияны және саяси құрылымдардың рөлін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: тиісті сыртқы нарықтарды таңдау мен бағалаудың негізгі тетігін пайдалану; халықаралық маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін базалық құрылым құру; өнімдерді модификациялау тәсілдерін анықтау; компанияның сатылымы мен логистикасын халықаралық маркетинг талаптарымен үйлестіру.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top