Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Халықаралық маркетинг (неміс тілінде)
-
Пәнді оқытудың мақсаты - нарық тұжырымдамасын, сегментацияның рөлін, халықаралық нарықты кеңейтуге қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандануды, бизнестегі сандық революцияны және саяси құрылымдардың рөлін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: тиісті сыртқы нарықтарды таңдау мен бағалаудың негізгі тетігін пайдалану; халықаралық маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін базалық құрылым құру; өнімдерді модификациялау тәсілдерін анықтау; компанияның сатылымы мен логистикасын халықаралық маркетинг талаптарымен үйлестіру.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5