Маркетингтiк коммуникациялар (неміс тілінде)

  • Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік коммуникацияларды және олардың тәжірибелік қолданылуын қарастыру. Пәнді оқу барысында студенттер SWOT-талдау, Desing ойлау және Emphaty-Map әдістерін қолдана отырып, зерттеу нысаны үшін байланыс стратегиясын (тақырыптық зерттеу) жасауы керек. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: SWOT-талдау көмегімен ситуациялық талдау жүргізу; эмпатия картасы процесін қолдана отырып, мақсатты топқа талдау жасаңу; компанияның коммуникациялық стратегиясын әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top