Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтiк коммуникациялар (неміс тілінде)
-
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік коммуникацияларды және олардың тәжірибелік қолданылуын қарастыру. Пәнді оқу барысында студенттер SWOT-талдау, Desing ойлау және Emphaty-Map әдістерін қолдана отырып, зерттеу нысаны үшін байланыс стратегиясын (тақырыптық зерттеу) жасауы керек. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: SWOT-талдау көмегімен ситуациялық талдау жүргізу; эмпатия картасы процесін қолдана отырып, мақсатты топқа талдау жасаңу; компанияның коммуникациялық стратегиясын әзірлеу.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5