Стратегиалық маркетинг (Е)

  • Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның немесе оның өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне жету құралы ретінде стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Алынатын құзыреттер: бизнес мақсаттарын тұжырымдау, PEST-талдау, SWOT-талдау, «М.Портердің 5 күш моделі», BCG және GE матрицаларын жүргізу әдістемесін қолдану, нарықты сегменттеуді және компанияны/өнімдерді нарықта позициялауды жүзеге асыру, маркетингтік ақпаратты бағалау және нарық мүмкіндіктерін талдау, бәсекелестік артықшылықты анықтау.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top