Брендинг

  • Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top