PR стратегиясы және SMM

  • Пәнді оқытудың мақсаты - қоғаммен PR-кампаниялардың принциптері мен әдістері бойынша байланысты тәжірибелік және теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PR-қызметтің құқықтық негіздерін ескеру, қоғамдық пікірді зерттеудің және мақсатты аудиторияны анықтаудың негізгі әдістерін меңгеру, халыққа әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру, БАҚ-пен қарым-қатынас орнату, фирманың сыртқы және ішкі имиджін қалыптастыра білу, дағдарыс жағдайында ұйымның қоғаммен қарым-қатынасын құру.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top