Білім беру қызметтерінің маркетингі

  • Маркетингтің негізгі ұғымдарын, нарықты талдауды, білім беру қызметтерінің портфолиосын сегменттеу мен басқаруды, олардың бағалары мен ілгерілеуін, білім беру қызметтерін дамыту үшін пайдаланылатын заманауи бағдарламалық өнімдерді, маркетингтік коммуникацияларды жолға қоюды, маркетингтік стратегияны әзірлеуді зерттейді. Нарықтық мүмкіндіктерді талдау, мақсатты нарықты таңдау, білім беру мекемесінің маркетингтік кешенін әзірлеу, маркетингтік іс-шаралардың тиімді орындалуын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады
  • Образовательная программа 7M04111 Білім берудегі менеджмент (Executive MBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top