Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Арт-индустриядағы жарнама және PR
-
Курста нарықтық қатынастар жағдайында арт-индустриядағы жарнама және PR қарастырылады. Осы проблеманы талдау тәжірибесі негізінде осы қатынастар жүйесінде арт-индустрияның дамуына әсер еткен оң және теріс үрдістер баяндалады, сондай-ақ осы үдерісте мемлекеттің рөлін ескере отырып, арт-индустрияның ерекшеліктерін, осы бағытты дамытудың үрдістері мен перспективаларын қалыптастыру аспектілері ашылады.
-
Образовательная программа 6B02106 Арт-менеджмент
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2