Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02106 Арт-менеджмент в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу процесіне инновациялық технологияларды енгізу арқылы дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеуге, жоғары білімі бар мамандардың сапасына қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қабілеттері бар бәсекеге қабілетті мамандар даярлауға бағытталған білім беруді жүзеге асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Өнер тарихы және теориясы негіздері
Мамандыққа кіріспе
Арт-менеджмент
Мәдениет экономикасы
Эстетика
Арт-индустриядағы жарнама және PR
Менеджмент
-
2 Оқу жылы
Маркетинг
Продюсирлеу
Риторика
Арт-индустриядағы жобалық-сметалық қызметті басқару
Жоспарлау және бухгалтерлік есеп
Сөйлеу мәдениеті және іскерлік қарым-қатынас
Авторлық және сабақтас құқық I
Құқық мәдениет негіздері
Мәдени-ойын-сауық индустриясы
Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Театр, көрме және мұражай ісін ұйымдастыру негіздері
Фандрайзинг
Экология және тұрақты даму
Әлем мұражайлары, қазіргі заманғы өнер галереялары
Көркемдік құндылықтар нарығы
-
3 Оқу жылы
Зияткерлік меншік негіздері
Авторлық және сабақтас құқық II
Жобалық технологиялар
Шығармашылық қызметті материалдық және техникалық жарақтандыру
Арт-индустрия саласындағы қаржы
Мәдениет саласындағы жобалық қызмет
Бос уақыт қызметін ұйымдастыру
Брендинг
Коммуникация теориясы
Жобаны басқару
Тынығу іс-әрекет педагогикасы
Көрменің экспозициялық дизайны
Арт-индустриядағы нарық
Концерттік қызметті басқару
Мәдениетаралық байланыс
Өнер нарығының заңдары
-
4 Оқу жылы
PR-менеджмент
Шығармашылық ұжымдардың менеджменті
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Ғылыми зерттеу негіздері
Көркемдік-шығармашылық технологиялар
Медиажоспарлау
Адам ресурстарын басқару
Фестивальді басқару
Шоу-бизнес менеджменті
Кәсіпкерлік негіздері
Музыкалық қызметтер маркетингі
Ивент менеджмент
Гастрольдық менеджмент
Мәдениеттегі маркетинг негіздері
Мәдениеттегі менеджмент
Оқыту нәтижелері
- Жаңа бизнесті құрудың бизнес жоспарларын жасайды, компанияның өсу жоспарын есептейді, бюджет жобасын бағалайды, бюджеттің орындалуын бақылайды, көрсеткіштердің ауытқуларына талдау жасайды, қаржылық есептілік пен қаржылық болжамды талдау әдістерін қолданады. Брендті дамытудың стратегиялық жоспарларын жасайды.
- Шығармашылық процесті ұйымдастыра біледі, киноның мәнін және телевидение мен радио бағдарламаларын құру технологиясын біледі, жарнамалық науқан жүргізудің нысандары мен әдістерін таңдайды, жоба тобының іс-әрекеттерін таңдайды және үйлестіреді.
- Шығармашылық жобаларды құру және жобалау, ақпарат сапасының критерийлерін анықтау, жобаны іскерлік жоспарлау әдістерін меңгеру, жобалық топ қатысушыларының құзыреттілігі мен уәждемесінің деңгейін анықтау, жобалық құжаттаманы дайындауды жүзеге асыру, жобаларды іске асыру бойынша құралдар мен әдістермен жұмыс істеу.
- Ғылыми зерттеудің негізгі әдістерімен жұмыс жасаңыз, жүйелік көзқарас пен жүйелік талдау принциптерін қолданыңыз. Әлеуметтік-мәдени саладағы менеджменттің теориялық негіздері туралы білімді тәжірибеге енгізу, басқарушылық шешімдерді табу және қабылдау.
- Шығармашылық ұжымның басқарушылық қызметін жүзеге асыру, мәдени-көркемдік іс-шараны жоспарлау және ұйымдастыру, стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қолдану, міндеттердің орындалуын бақылау.
- Басқарушылық қызметте іскерлік қарым-қатынас нысандарын түсіну және қолдану, позициялық сауданы талқылау, ұсыну, жүргізу, манипуляция және оларға қарсы тұру техникасымен жұмыс істеу.
- Ұйымның имиджін жақсарту, брендті ілгерілету үшін PR-шараларды дайындау және ұйымдастыру, компания веб-сайтының мазмұнын басқару, тауарлар мен қызметтердің әр түрлі топтарына сұраныстың уәждемесін талдау, жарнаманың сапасын бағалау және бағалау бойынша іс-шараларды өткізу
- Бизнес-жоспарлар жасау, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Мәдени-ойын-сауық іс-шараларының маңызды принциптерін, функциялары мен әдістерін білу, көрмелер мен презентацияларды ұйымдастыра және өткізе білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Мәдениет саласын басқара білу және бизнес жүргізу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
- Авторлық құқық субъектілерінің құқықтарын анықтау; құқықтық казуста қойылған мәселелерді шешу кезінде зияткерлік меншік туралы заңнаманы құқық қолдану нормаларын жүзеге асыру; құқықтық тәуекелдерді бағалау; кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық және құқықтық формаларына назар аудару.