Туризм маркетингі

  • Пән туристік маркетингтің теориялық негіздері мен жүйелерін зерттеуге бағытталған. Студент туристік маркетинг жүйесі, туристік фирманың нарығы мен сыртқы ортасын зерттеу, нарықты сегменттеу және орналастыру, тұтынушының мінез-құлық моделін және өнімнің өмірлік циклін зерттеу туралы білім алады. Сондай-ақ Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару, Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін бөлу арналары, туристік маркетинг коммуникациялары, Бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік мәселелері оқытылады
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 6
  • Семестр 1
Top