Автоматтандырылған жүйелерді әзірлеу процесін басқару

  • Ұйымды басқарудың әдіснамалық және теориялық негіздері; менеджмент пен маркетингтің мәнін, мазмұнын, мақсаттарын, принциптерін және функцияларын; қазіргі заманғы ұйымдардың өнім ассортиментін жоспарлау және тапсырыстар портфелін басқару ерекшеліктері; баға саясатын қалыптастырудың принциптері, стратегиялары мен әдістері; маркетинг жүйелерінде маркетингтік шешімдерді қабылдау негіздерін; нарық субъектілерімен және тұтынушылармен тиімді байланыс орнату ерекшеліктері; жаңа өнімдерге тиімді маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу негіздері. Кәсіпорынның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін басқару функциялары. Кәсіпорынның жұмыс істеу барысында туындайтын нақты басқару және маркетингтік міндеттерді талдау және шешу; кәсіпорын шығаратын жаңа өнімнің мақсатты тұтынушыларының мінез-құлқына маркетингтік талдау жүргізу; жаңа тауарларды өндіру жобаларының тиімділігін бағалау; кәсіпорынның тауарлық, ассортименттік, маркетингтік, бағалық және коммуникациялық саясатын талдау және қалыптастыру; кәсіпорын қызметін бақылау және тексеру.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top