Маркетингті басқару

  • Пәннің мақсаты – стратегиялық және тактикалық маркетингтік шешімдердің өзара байланысын көрсететін және осы шешімдердің бизнес нәтижелеріне әсерін бағалай отырып, маркетинг принциптері бойынша компания менеджменті туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс маркетингтік менеджменттің теориялық негіздерін және категориялық және концептуалды аппаратын зерттейді, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингті басқарудың элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.
  • Образовательная программа 7M04101 Жоба менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top