Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру

  • «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәнін меңгерудің мақсаты – берілген сегменттің нарықтық жағдайын бағалай алатын, компанияның маркетингтік стратегиясы мен нарықтық жағдайына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер кешенін жоспарлай және бақылауға қабілетті мамандарды дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар нарықты зерттеудің негізгі түрлері мен әдістерін біледі; нарықтың көлемін бағалау үшін пайдаланылатын негізгі ақпарат көздері.
  • Образовательная программа 7M04130 Маркетинг (РХДУ)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top