Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04130 Маркетинг (РХДУ) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама халықаралық маркетинг саласындағы мамандарды құзыреттілікке негізделген даярлауды қалыптастыруға бағытталған; ақпараттық технологияларды қамтитын зерттеу жұмыстарын жүргізе алады, зерттеу нәтижелерін өңдей алады, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдай алады; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды ұйымдарда енгізу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби шет тілі контекстінде тарихи, философиялық, психологиялық және мәдениетаралық көзқарастарды пайдалана отырып, тиісті мәдени реңктер мен тіл білімін пайдалана отырып, маркетингтік тұжырымдамаларды, теориялар мен тәжірибелерді тұжырымдау.
  • Клиенттермен қарым-қатынастарды тиімді басқару, адам ресурстарын басқару тәжірибесін (қызметкерлерді оқыту, мотивациялау және тарту) біріктіру, жоғары сапалы тұтынушы тәжірибесін ұсыну үшін ұйымдық мәдениет пен құндылықтарды қарым-қатынас маркетингі стратегияларымен сәйкестендіру маңыздылығын мойындау арқылы тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды сақтау.
  • Маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелерде негізделген және әлеуметтік жауапты шешімдер қабылдау үшін әртүрлі мәдени контексттерді түсінумен қатар, тарихи және философиялық маркетингтік дискурстарға негізделген этикалық шеңберлер мен принциптерді қолдану.
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ақпарат негізінде орналасу маркетингі мен тұтынушы мінез-құлқының корреляциясын зерттеп, оларды тарту, аймақтың орналасуын қабылдау мен тартымдылығын жақсарту мақсатында нақты тұтынушылық сегменттерге бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеу.
  • Ұйымның өсуі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін инновациялық маркетингтік стратегиялар мен технологияларды әзірлеу, тұтынушылардың қатысуын арттыру үшін маркетингтік технологияларды қолдану, стратегиялық шешімдер қабылдауға инновациялық ойлау мен технологиялық шешімдерді біріктіру арқылы жалпы маркетинг тиімділігін арттыру.
  • Пәнаралық білімдерді қамтитын және маркетингтік тұжырымдамаларды, теорияларды және практикалық қолданбаларды зерттеуге студенттерді тарту және ынталандыру қабілетін дамыту үшін оқытудың әртүрлі әдістерін пайдаланатын тиімді маркетингтік білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу үшін педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді құру.
  • Нарық мүмкіндіктерін, бәсекеге қабілетті ландшафтты және салалық үрдістерді бағалау үшін стратегиялық талдау құралдары мен әдістерін пайдаланыңыз, деректерді жинау және талдау үшін нарықты зерттеу әдістемелерін қолдану, маркетингтік стратегияларды, позициялауды және ресурстарды бөлуді ақпараттандыру үшін тұтынушылардың қажеттіліктерін, қалауларын және тенденцияларын анықтау.
  • Тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін, ынтымақтастықты, инновацияны және динамикалық нарық жағдайында бейімделуді ынталандыратын маркетингтік стратегияларға қатысты тұтынушылардың мінез-құлқын және шешім қабылдау процестерін түсіну үшін психологиялық түсініктер мен басқару теорияларын пайдалану.
  • Маркетинг мүмкіндіктерін бағалау, ресурстарды бөлуді оңтайландыру және маркетинг тиімділігін арттыру үшін нарықты зерттеу мен талдауды қоса алғанда, деректерге негізделген шешім қабылдау әдістерін пайдалана отырып, ұйымның мақсаттарына, нарық жағдайларына және тұтынушылардың қабылдауына сәйкес келетін маркетингті басқару шешімдерін әзірлеуге жүйелі тәсілді қолдану.
  • Өңірлік брендтің беделін және оның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру үшін брендтің меншікті капиталын өлшеу, брендтің позициясын бағалау және стратегияларды іске асыру әдістемесіне негізделген аймақтық брендингтік күш-жігер мен маркетингтік бастамалардың тиімділігін бағалау үшін маркетингтік аудит әдістемелерін қолдану.
  • Интерактивті маркетингтің серпінді табиғатын және оның тұтынушыларға әсерін зерттеп, маркетингтік арналарды (әлеуметтік медиа және онлайн платформалар) тұтынушымен мағыналы өзара әрекеттесу, брендке деген адалдықты арттыру және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін әсер ететін түсініктер беру үшін пайдалану стратегияларын әзірлеу.
  • Нарық мүмкіндіктерін бағалау, маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды әзірлеу, ресурстарды бөлу және өнімділік көрсеткіштерін орнату, ұйымдық мақсаттарға жету үшін маркетингтік әрекеттермен бизнес-жоспарларды сәйкестендіру үшін маркетингтік стратегияларды, қаржылық талдауды және операцияларды біріктіретін жан-жақты бизнес-жоспарларды әзірлеу.
Top