Қарым-қатынас маркетингі

  • «Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.
  • Образовательная программа 7M04130 Маркетинг (РХДУ)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top