Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қарым-қатынас маркетингі
-
«Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.
-
Образовательная программа 7M04130 Маркетинг (РХДУ)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2