Ауылдық жерлерде экологиялық және аймақтық өнімдердің маркетингі мен экологиялық таңбалау

  • Экологиялық таңбалаудың теориялық тәсілдері. Ауылдық аумақтардың экологиялық және аймақтық өнімдерінің маркетингі. Экологиялық таңбалауды қалыптастырудың құқықтық негіздері. Тауарлық және экологиялық таңбалануы бар өнімді ілгерілету бойынша экономикалық дамыған елдердің тәжірибесі; ҚР-дағы ауылдық аумақтардың өңірлік және экологиялық өнімдері маркетингінің қазіргі жай-күйі. ҚР Тауар белгілерін тіркеу және құқықтық қорғау тәртібі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top