Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 SARUD Тұрақты ауыл шаруашылығы және ауыл аймақтарын дамыту в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – тұрақты ауыл шаруашылығының қағидаттары мен ауылдық аумақтардың даму ерекшеліктерін кәсіптік қызметке қажетті денгейінде білетін, тұрақты даму факторлары мен шарттарын талдай алатын, басқару шешімдерін қабылдау және шаруашылық субъектілері мен ауылдық қауымдастықтар тұрақты дамуының стратегияларын әзірлеу үшін әртүрлі құралдарды қолдануға қабілетті магистрлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерге халықты тартуды дамыту

    Ауылдық аумақтарды дамыту негіздері. Ауылдық аумақтарды дамыту үдерістеріне жергілікті халықты жандандыру жөніндегі тетіктер. Ауылдық аумақтарды дамыту үдерістеріне жергілікті халықты тарту тетіктері. Ауылдық аумақтарды дамыту бағдарламаларын/жобаларын әзірлеу процестері. Ауылдық аумақтарды дамыту бағдарламаларын / жобаларын іске асыру. Бағдарламалық/жобалық іс-шаралардың тиімділігін бақылау. Бағдарламалық/жобалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде ақпараттық - консультациялық қызмет орындарының дамуы

    Ауылдық жерлерде ақпараттық-кеңес беру қызметінің негізгі түсініктері. Ауыл тұрғындарының жаңа ақпарат алу қажеттілігі. Ақпараттық ағындардың үнемі ұлғаюымен ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерінің мәселелері. Қажетті жаңалықтар мен ақпаратты іс жүзінде қолдануда іздеу, таңдау. Мәселені шешудің тиімді механизмі. Ақпараттық-кеңес беру қызметін дамыту тұжырымдамасын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерді дамытуды статистикалық қамтамсыз ету

    Магистранттарда ауылдық аумақтарды статистикалық есепке алу және экономикалық-статистикалық талдау, ауылдық аумақтардың жай-күйі мен дамуының статистикалық көрсеткіштері жүйесін, ауылдық аумақтардың тұрақты дамуын кешенді бағалауды статистикалық әдістермен меңгеру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыл социологиясы

    Ауыл әлеуметтануы – Қазақстан Республикасындағы ауыл шаруашылығының әлеуметтік жүйелері мен институттарының пайда болуын, қызмет етуін және дамуын, оның ішінде ауыл шаруашылығы саласы мен ауылдық елді мекендердің дамуының социологиялық заңдылықтарын, сондай-ақ ауыл тұрғындарының өмір салтын зерттейтін әлеуметтанудың бір саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде биологиялық ресурстарын басқару

    Урбанизацияланбаған аумақтардағы ресурстарды пайдалану, қорғау проблемаларын сипаттау. Орман биоресурстарын басқару (жабайы жидектер, жаңғақтар, саңырауқұлақтар, ағаш шырындарын дайындау, шөп шабу, мал жаю); ашық кеңістіктердің биоресурстарын (шалғындық ресурстарды пайдалану, омарта шаруашылығы, дәрілік өсімдіктер, шабындықтар, мал жайю); су объектілерінің биоресурстарымен (ауылшаруашылығында су ресурстарын пайдалану, экологиялық мәселелер); табиғатты тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық тұжырымдамасы, және ауыл шаруашылығы. Тұрақты даму.

    Тұрақты даму негіздері: Негізгі ұғымдар, мәні және мазмұны. Адам мен табиғаттың өзара іс-қимылының қазіргі заманғы тұжырымдамалары, тұрақты даму. Биосфера және оның тұрақтылығы. Ауыл аруашылығын қарқындатумен байланысты экологиялық мәселелер. ҚР аумақтық ерекшеліктері және олардың ауыл амуына әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлердің тұрақты дамуы: аймақтық бағдарламаларды әзірлеу тәсілдері

    Пән тұрақты даму негіздері модулінің құрамына кіреді және вариативті модульдің екі пәнінің бірі болып табылады. Тұрақты даму тұжырымдамасының қысқаша тарихы. Тұрақты даму: ғылыми көзқарас. Тұрақты дамудың экологиялық, экономикалық және әлеуметтік аспектілері. Халық және адами ресурстар. Азық-түлік қауіпсіздігі. Экологиялық білім және тәрбие

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты ауыл шаруашылығының технологиялары (өсімдік шаруашылығы)

    Курсты оқу өнімнің жақсы сапасымен ауыл шаруашылығы дақылдарын кепілді жоғары өнімді алудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін меңгеруге бағытталған білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді. Өсімдік шаруашылығы Ауыл шаруашылығы өндірісінің саласы және ғылым ретінде. Далалық дақылдардың биологиялық ерекшеліктері және өндірістік топтары. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудегі инновациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде экологиялық және аймақтық өнімдердің маркетингі мен экологиялық таңбалау

    Экологиялық таңбалаудың теориялық тәсілдері. Ауылдық аумақтардың экологиялық және аймақтық өнімдерінің маркетингі. Экологиялық таңбалауды қалыптастырудың құқықтық негіздері. Тауарлық және экологиялық таңбалануы бар өнімді ілгерілету бойынша экономикалық дамыған елдердің тәжірибесі; ҚР-дағы ауылдық аумақтардың өңірлік және экологиялық өнімдері маркетингінің қазіргі жай-күйі. ҚР Тауар белгілерін тіркеу және құқықтық қорғау тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық ауыл шаруашылығы

    Пәнді игеру барысында органикалық ауыл шаруашылығы принциптері, ауыл шаруашылығы және экожүйелердің тіршілік ету принциптері. Органикалық өнім шығару технологиясы қарастырылады. Органикалық өнімнің сертификациясы. Органикалық өнімді қайта өңдеу, сақтау, тасымалдау, маркерлеу. Дүниежүзілік сауда ұйымы ережелеріне сәйкес органикалық өнім шығаратын ауыл шаруашылығы тауар өндірушілеріне мемлекеттік қолдау жасау және реттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроэкотуризм

    Агроэкотуризм саласындағы қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру білімі мен дағдыларын меңгерген маман даярлау. Міндеттері: агроэкотуризмнің әртүрлі үлгілерін қарастыру; өңірдегі агроэкотуризмді ұйымдастыру, дамыту, нормативтік-құқықтық реттеу ерекшеліктерін талдау; рекреациялық ресурстарды ұтымды пайдалану құралдарын, әдістері мен нысандарын, ауылдық жерлерде өмір сүрудің қолайлы жағдайларына қол жеткізуді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру

    Курс бизнес-жоспарлау, бюджеттеу, тәуекелдерді басқару мәселелерін қамтиды. Кәсіпкерлікті ұйымдастырудың және жергілікті орталықтарды басқаруға қатысудың шетелдік тәжірибесін қарастыру. Ауылдық жерлердегі кәсіпкерлік қызмет: ұғымдар, құқықтық және ұйымдастырушылық негіздер, кәсіпкерлік мәдениеті, мемлекеттік қолдау. Кәсіпкерлік мәдениеті. Әлеуметтік саладағы кәсіпкерлік, мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы, ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу, АӨК интеграциялық процестері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлердің дамуын басқару

    Ауылдық жерлерді әлеуметтік-экономикалық дамытудың стратегиялық бағыттары. Аймақтардағы тұрақты ауылдық аумақтарды дамыту жүйесін қалыптастыру. Ауыл инфрақұрылымы. Ауыл шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы мен адам әлеуетін дамыту. Ауылдық жерлерді инновациялық дамыту. Ауыл шаруашылығының және ауылдық аумақтардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Аграрлық саясаттың аймақтық ерекшеліктері. Аймақтағы тұрақты ауылдарды дамыту жүйесін қалыптастырудың перспективалық бағыттары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоэкономика

    Пәнді оқу магистранттардың биоресурстық әлеуетін сақтау және дамыту мақсатында аймақтың әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және басқа да өзекті мәселелерін шешуге бағытталған білім жүйесін меңгеруіне ықпал етеді. Пәнді оқу барысында тұрақты дамудың барлық аспектілері қарастырылады: биоэкономика дамуының экономикалық, экологиялық және әлеуметтік артықшылықтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде табиғатты қорғауды және заңнаманы реттеу

    Ауылдық аумақтардың тұрақты дамуындағы табиғатты қорғауды реттеудің рөлі. Ауылдық аумақтарды тұрақты дамытудағы заңнама. Ауылдық аумақтарда табиғатты пайдалануды және табиғатты қорғауды басқару. Экологиялық құқық табиғатты пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару тетігі ретінде. Ауылдық аумақтарда табиғатты пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқарудың әкімшілік әдістері. Ауылдық аумақтардағы табиғат қорғау қызметін болжау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде шаруашылық субъектілерінің тұрақтылығын экономикалық талдау

    Курс ауылдық аумақтардың шаруашылық жүргізуші субъектілерінің тұрақтылығын экономикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға және оларды басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолдануға, экономикалық, қаржылық және инвестициялық қызметтің әртүрлі бағыттарын талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды алуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық жерлерде жергілікті өзін-өзі басқару принциптері мен негіздері

    Жергілікті өзін-өзі басқарудың түсінігі және құқықтық негіздері, басқарудың аумақтық негізі, принциптері. Жергілікті өзін-өзі басқарудың ұйымдастырушылық негіздері. Жергілікті өзін-өзі басқарудың қаржылық-экономикалық негіздері. Өзін-өзі басқару органдарының құзыреттері, басқару органдарының өкілеттіктері. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарын сайлау және органдарының қызмет бағыттары. Мемлекеттік субсидияларды бөлу. Тұрмыстық қызмет көрсету - жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызмет бағыттары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты ауыл шаруашылығының технологиялары (мал шаруашылығы)

    Пәнді оқу мал шаруашылығы саласының теориялық және практикалық негіздерін, оның ішінде сүтті-етті ірі қара мал шаруашылығы, жылқы, түйе шаруашылығы, қой, шошқа шаруашылығы, және құс шаруашылығы т.б. мал шаруашылығы өнімдерін өндіру, өңдеудің қазіргі технологияларын зерттеуге бағытталған білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді. Мал шаруашылығы жұмыстарын жүргізудің негізгі нәтижелері мен инновациялық әдістерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ауылды дамытудың экономикалық және әлеуметтік негіздері және олардың ауыл шаруашылығының тұрақтылығына әсері; ауылдық аумақтарды әртараптандыру мен экономикалық дамытудың және олардың тұрақтылығын қамтамасыз етудің өңірлік бағдарламаларын әзірлеу салаларындағы білімге ие болу
  • Аймақтық деңгейде және тиісті жоба деңгейлерінде агроэкотуризм қызметін дамытудың стратегияларын әзірлеу қабілетін көрсету
  • Өсімдік және мал шаруашылығында жаңа технологияларды қолдану, оларды пайдалану және белгілі бір фермада енгізу мүмкіндіктерін зерттеу
  • Әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі әлеуметтік-экономикалық процестерді зерттеуде қолдану үшін статистиканың әдістемесін меңгеру
  • Ауыл шаруашылығының, экологияның және ауылдық елді мекендердің әлеуметтік саласының жай-күйі мен даму перспективаларына экономикалық бағалау жүргізу, оларды дамытуға халықты тарту әдістерін қолдану, экономикалық/экологиялық/әлеуметтік аспектілер бойынша инвестициялық жобаларды бағалау әдістерін қолдану қабілеті болуы.
  • Ауыл шаруашылығы мен ауылды дамытудың тұрақты жағдайының экономикалық, экологиялық және әлеуметтік аспектілерін бағалау дағдыларына ие болу
  • Әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдарда, жергілікті мемлекеттік органдарда шаруашылық қызметтері мен бөлімшелерін басқару; басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде олардың таңдауын негіздеу қабілеттеріне ие болу
  • Педагогикалық шеберлік, баяндау шеберлігі, кәсіпорындағы жағдайды, проблемаларды өз бетінше талдау және алған білімдерін тәжірибеде қолдану, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту дағдыларын меңгеру.
  • Ауылдық жерлердегі биологиялық ресурстарды басқарудың өзекті мәселелері саласындағы негізгі тенденцияларды білу және түсіну; диссертация, мақала, баяндама және тағы басқа түріндегі эксперименттік зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау үшін білімін қолдану
  • Халықаралық нарықта жұмыс істеу үшін әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени және тілдік дағдыларды шыдамдылықпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқару қабілетін көрсету
  • Әлемдік және қазақстандық экономикалық ғылымның тұжырымдамаларын талдау, шетел ақпарат көздерін талдау үшін шет тілін білуді қолдану.
  • Басқару жүйелерін, сонымен қатар ұйымның және оның функционалдық бөлімшелерінің жұмысына әсер ететін факторларды, басқарудың психологиялық аспектілерін талдау қабілетін көрсету.
  • Ақпаратты талдау және жалпы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі, әсіресе AӨК кәсіпорындардағы проблемаларды анықтау үшін ғылыми зерттеу әдістерін таңдау, экономикалық заңдылықтардың әрекетін ескере отырып, оларды шешу жолдарын ұсыну.
  • Мал шаруашылығында жаңа технологияларды қолдану, оларды белгілі бір шаруашылықта қолдану және енгізу мүмкіндіктерін зерттеу.

Ұқсас БББ

7M04102 Экономика

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

7M04102 Экономика

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M04102 Нақты сектор экономикасы (бейіндік 1,5 жыл)

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

7M04102 Технологиялық кәсіпкерлік

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

7M04102 Экономика 1 жыл

Esil University

7M04102 Экономика және басқару

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M04102 Экономика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M04102 Бизнес экономикасы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M04102 Экономика

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

7M04102 Әлемдік экономика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M04102 Экономика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M04102 Экономика

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M04102 Экономика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

Top