Service Excellence and Business Etiquette

  • Бұл пән клиенттерге қызмет көрсету және қызмет көрсету кезінде жетілуге қол жеткізу мәселелерін, сондай-ақ қонақтарға қызмет көрсету кезінде іскерлік этикет ережелерін зерттеуге бағытталған. Курс шеңберінде бизнестегі және клиенттерге қызмет көрсетудегі тұлғааралық дағдылардың аспектілері зерделенетін болады. Курс тақырыптары киімдегі іскерлік стиль, үстел этикеті және қоғамдағы мінез-құлық дағдылары, кездесулерді тиімді өткізу және т. б. мәселелерді ашады
  • Образовательная программа 6B11101 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top