Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Персоналды басқару, қаржылық-экономикалық талдау әдістері, мейрамханалық-қонақүйлік қызмет көрсету жүйесінде есепке алу, сондай-ақ алынған ақпаратты ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау, кез келген тектегі, мәдениеттегі және өзіндік ерекшеліктегі адамдар үшін қонақжайлылық индустриясында қонақжай және инклюзивті орта құру мәселелерінде білімі бар;
  • Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджмент пен қаржыға қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану.
  • Қонақжайлылық, қызмет көрсету стандарттары мен іскерлік Этикет, Инфрақұрылым негіздерін түсіндіреді, орналастыру кәсіпорындарының операциялық көрсеткіштерін санаттарға бөледі және талдайды, нөмірлік қорды, сату арналарын жіктейді, мейрамхана-қонақ үй кешенінің өндірістік, шаруашылық қызметін жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді;
  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Tағамдар, сусындар өндірісінің технологиялық процестерін және олардың берілуін, қоғамдық тамақтандырудағы қызмет көрсету стандарттарын, өндірістік гигиенаны және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін реттейтін нормативтік-Технологиялық құжаттаманы білу және түсіну;
  • Стратегиялық менеджмент, маркетинг, сату, брендинг құралдарын пайдалана отырып, Қонақжайлылық және ілеспе салалар (авиация, казино, ойын бизнесі және т. б.) өнімдерін жасау, ұсыну және ілгерілету;
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында тәжірибеден өту, дуальды оқыту арқылы практикалық дағдыларды, дағдыларды және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады
Top