Жоғары мектепте кинотеледраматургияны оқыту әдістемесі

  • Жоғары мектептегі гуманитарлық білімді меңгеру контексінде кинематографиялық образдың мағыналық көлемі мен функционалдық әр жақтылығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік нұсқаулықтар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) киномәтінді түсіну процесіндегі интерпретациялық практиканың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық образдың мәдениет, әлеумет және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру рәсімінің ерекшелігі. Жоғары мектептегі гуманитарлық білім мазмұнын меңгеру контексінде кинематографиялық бейненің мағыналық көлемі мен функционалдық әмбебаптығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік ұсынымдар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) кинотексті түсіну процесінде интерпретациялық практикалардың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық бейнемәдениеті, Социум және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру мүмкіндігінің ерекшелігі.
  • Образовательная программа 7M02133 Кинотеледраматургия
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top