Микро-макро экономикалық талдау

  • Мақсаты: пәндер магистранттардың теориялық ережелерді зерделеуі және микро және макроэкономикалық ортада болып жатқан өзгерістерді экономикалық талдау және бағалау дағдыларын игеруі болып табылады. Тұтынушының жеке мінез-құлқының экономикалық талдауы тұтынушылық сұраныс теориясына және еңбек ұсынысы теориясына бағытталған. Компанияның экономикалық мінез-құлқын талдау өндірістік шешімдер мен баға теориясына бағытталған. Зерттеулердің едәуір бөлігі фирма жұмыс істейтін нарық түріне, әсіресе ондағы бәсекелестік дәрежесіне байланысты. Сондай-ақ, Микроэкономика аясында ішінара тепе-теңдікті талдау жүзеге асырылады. Қазіргі микроэкономика аксиоматикалық тәсілді қолданады жалпы тепе-теңдікті талдауға көп көңіл бөледі. Қысқаша мазмұны: қазіргі микроэкономика – бұл ресурстар шектеулі болған кезде ұтымды шешім қабылдау туралы ғылым. Бұл нарықтық қатынастар, олардың экономикалық қатынастары жағдайында үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқын түсінуге негіз жасайды. Микроэкономика жеке экономикалық субъектілердің, атап айтқанда тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқын зерттейді және Макроэкономиканың мәні болып табылатын жұмыссыздық, баға деңгейі, ұлттық табыс сияқты жиынтық көрсеткіштерді қарастырмайды.
  • Образовательная программа 7M04140 Есеп және аудит
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top