Менеджмент және маркетинг негіздері

  • Курс қазіргі заманғы менеджменттің әдіснамалық негіздерін, басқару жүйесі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыруды, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерінің нақты дағдыларының теориялық білімі мен практикалық игерілуін қалыптастыруды; басқарудың мәнін, оның ерекшеліктері мен міндеттерін, экономикалық және әлеуметтік процестерді басқарумен өзара байланысын зерделейді; басқару тиімділігінің негізгі көрсеткіштері мен критерийлерін зерттеу, студенттердің әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы білімдерін қалыптастыру, кәсіпорынның қызметін басқару процесінде маркетингтің рөлін көрсету болып табылады.
  • Образовательная программа 6B02111 Композиция
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top