Маркетинг негіздері

  • Пәнді игерудің мақсаты бакалаврларда жалпы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру және жетілдіру, маркетинг жүйесі туралы тұтас көзқарасты дамыту, студенттерді ұйымның нақты жұмыс жағдайында маркетинг әдістерін игеруге дайындау және маркетингтік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді оқу кезінде маркетингтің мәні, функциялары және оны нарықтық экономика жағдайында пайдалану бағыттары, фирмаларда маркетингтік қызметтерді ұйымдастыру, компанияны басқарудағы маркетингтің рөлі қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04108 Бизнес басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top