Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04108 Бизнес басқару в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты негізгі пәндердің кең спектрін оқып үйрену және бизнестің кең көзқарасын қалыптастыру. Экономика, менеджмент және бизнесті басқару саласындағы қажетті құзыреттіліктері бар халықаралық деңгейдегі дайындалған спецификациялар бастапқы материалдарды талдай алады, пайдалы тұжырымдар жасай алады және оларды іс жүзінде қолдана алады. Ағылшын және қытай тілдерін де жетік меңгерту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қаржылық есеп, операциялық менеджмент, Іскерлік этика, адам ресурстарын басқару және маркетингтің негізгі аспектілерін пайдалана отырып, бизнес-зерттеулер жүргізу және бизнес ортаның негізгі факторларын ,оны бағалау құралдарын зерттеу үшін экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау.
  • Қытайдың сауда және инвестициялық саясаты, оның ерекшеліктері, өзара іс-қимылдың негізгі принциптері мен модельдері, сондай-ақ нақты инвестициялау саласындағы инвестициялық жобалар мен бағдарламалардың тиімділігі туралы білімдерін көрсете отырып, қазіргі ҚХР аумағындағы тарихи процестің барысын оның дамуының барлық кезеңдерінде, халықтың этникалық құрамын және қытай мәдениетін айқындау.
  • Деректерді макроэкономикадан, маркетингтен және қаржыға дейінгі әртүрлі салаларда болжам жасау және шешім қабылдауды қолдау үшін модельдерге аудару сонымен бірге кәсіптік және құқықтық қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлқын ескере отырып, экономикалық қызмет пен персоналды басқару, кәсіпорындарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және халықаралық ынтымақтастықты ескере отырып, өздерінің мүдделі тараптарымен тығыз байланыста болуға көмектесу.
  • Адамдар тобының және жеке тұлғалардың мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау, сыни және логикалық ойлау қабілетін дамыту және мәдениетаралық ынтымақтастықты ескере отырып, инвестициялық қызметте осы дағдыларды пайдалану арқылы әлеуметтік-экономикалық өзара іс-қимылдың сипаттамаларын анықтау.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникациялар орнату, сонымен қатар қытай тілінің деңгейін тұрмыстық деңгейден іскерлік деңгейге дейін арттыру.
  • Тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін әртүрлі маркетингтік іс-шараларды ескере отырып, қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу және Компанияның нарықтық құнын арттыру үшін корпорацияның қаржысын тиімді басқару тетіктерін қолдана отырып, қаржы жүйесін ұйымдастырудың құрамын, құрылымын, принциптерін талдау.
  • Ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін негіздеу және ұсыну, сондай-ақ кәсіпорынның/ұйымның салық саясатын және бухгалтерлік есеп әдістерін, сондай-ақ қаржылық есептің нормативтік-заңнамалық базасын ескере отырып , экономикалық деректерді өңдеуге арналған құралдарды таңдау арқылы бизнес-жоспарлар құру.
  • Микро және макродеңгейлердегі экономикалық теорияның ұғымдық аппаратын меңгеру және осы білімді практикадан өту кезінде және кәсіби қызметте қолдану; кәсіпорынның стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, елдегі және шет елдердегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін экономикалық және әлеуметтік–экономикалық көрсеткіштерді есептеу кезінде қажетті бастапқы деректерді жинау мен талдауды жүзеге асыру
  • Маңызды құқықтық, реттеушілік және саяси мәселелер, онлайн-кредит беру, жаңа төлемдер және әл-ауқатты басқару технологиялары, сондай-ақ қаржы шоттарының агрегаторлары туралы теориялық және практикалық білімді көрсету. Банк ісін ұйымдастырудың қазіргі заманғы теориясын, банк операцияларының негізгі түрлерін білу және түсіну; Басқару тұрғысынан ғаламдық коммерциялық тізбектерді және халықаралық бизнестің қызмет етуінің жалпы көрінісін көру қабілетін дамытады, ұйымды стратегиялық басқару дағдылары пысықталады, мәдениетаралық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен теориялары зерттеледі.
  • Әртүрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін, сызықтық алгебра курсының негізгі математикалық түсініктерін экономикалық интерпретациялауды; қарапайым модельдік мысалдарда жоғарғы математиканың негізгі түсініктерін интерпретациялауды, экономикалық және статистикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдануды .
  • Сатып алушылардың адалдық бағдарламаларын құрудың ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымның маркетингтік қызметін басқару және кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу саласындағы алған білімдерін әртүрлі жарнамалық арналармен және интернеттегі жарнамалық науқандармен қолдану.
  • Қытайдың корпоративтік құқығының нюанстарын ескере отырып, теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында бизнес-процестердің тиімділігін талдай отырып және тәуекелдерді басқару үшін биржалық операцияларды пайдалануды айқындай отырып, келіссөздердің негізгі технологиялары мен әдістерін қолдану.
  • Басқарудың жалпы теориясы, трансұлттық менеджменттің заңдылықтары, менеджменттің функциялары және қаржылық басқару құралдары туралы білімдерін көрсету. Қызметтің әртүрлі салаларында, оның ішінде жергілікті деңгейде, нарықтың жаһандануы жағдайында тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің жарнамасы мен жылжытылуы, маркетингі бойынша қазіргі заманғы тәсілдерді пайдалана отырып, басқару дағдыларын меңгеру, инновациялық ойлау тәсілін және өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің маркетингі үшін жаңа идеяларды табысты құру тәжірибесін дамытады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Экономикалық және қолданбалы статистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын қолдану, арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясын меңгеру; қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, бухгалтерлік есеп және қаржыны басқару саласында қосымша білім алу.
Top