Бизнес-зерттеу

  • Пәннің мақсаты - кәсіпорынның маркетинг кешенін басқару шеңберінде маркетингтік зерттеулер туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, Шаруашылық субъектілерінің кәсіпкерлік, өндірістік және өткізу қызметін ұйымдастырудың тиімділігін арттыру шеңберінде маркетинг практикасында қолдану үшін теориялық база құру. Нарықтық шаруашылық жүргізу жағдайында оның субъектілерінің табысты жұмыс істеуі үшін басшылардың ойластырылған және уақтылы шешімдер қабылдау қабілеті ерекше маңызға ие болады. Басқару шешімінің сапасы, ең алдымен, жетекшінің басқарылатын объект параметрлерінің жай-күйі туралы және сыртқы орта параметрлерінің өзгеруі туралы қаншалықты хабардар болуына байланысты. Мұндай ақпаратты басшының қарамағына беру бизнес-процестерді маркетингтік зерттеулердің негізгі міндеті болып табылады.
  • Образовательная программа 7M04105 MBA (Master of Business Administration)
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top