Маркетингті басқару

  • Курс барысында маркетингті басқаруда стратегиялық жоспарлау, өнімді жылжыту, баға белгілеу, нарықты зерттеу және маркетингтік стратегияларды әзірлеу бағыттаттары қарастырылады. Студенттер мақсатты аудиторияны анықтауды, бәсекелестерді талдауды, цифрлық маркетинг құралдарын пайдалануды және маркетингтік науқандардың тиімділігін өлшеуді үйренеді. Курс студенттерге маркетингтік жоспарлар құруға және кәсіби қызметте маркетингтік шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды үйретеді.
  • Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top