Тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті

  • Курс барысында тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды, тұтынушыларға құндылық жеткізу үшін олармен қарым-қатынас орнатуды негізгі бизнес-стратегия ретінде қарастырып, оның артықшылықтары мен қолданылатын жағдайларын, технологияларын үйретеді. Пәнді оқу барысында білімгерлер тұтынушыға қол жеткізу, оны ұстап қалу және өзара қарым-қатынасты дамыту кезеңдерін жан-жақты қарастырып, тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану жолдарын үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top