Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті
-
Курс барысында тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды, тұтынушыларға құндылық жеткізу үшін олармен қарым-қатынас орнатуды негізгі бизнес-стратегия ретінде қарастырып, оның артықшылықтары мен қолданылатын жағдайларын, технологияларын үйретеді. Пәнді оқу барысында білімгерлер тұтынушыға қол жеткізу, оны ұстап қалу және өзара қарым-қатынасты дамыту кезеңдерін жан-жақты қарастырып, тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану жолдарын үйренеді.
-
Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1