Туризм маркетингі

  • Пән туристерді тарту және туристік қызметтер мен өнімдерді нарықта жылжыту тәсілдерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеуді зерттейді, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын зерттеуді, баға саясатын анықтауды, маркетингтік науқандарды әзірлеу мен ілгерілетуді, брендті басқаруды және имиджді құруды, туристік қызметтерді ілгерілетуде инновациялық технологияларды пайдалануды қарастырады. Мақсаты мен нәтижесі туристердің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру, туристік бағыттардың оң имиджін қалыптастыру және өңірлердің экономикасын дамыту болып табылады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top