6B11103 Экскурсиялық қызметтер мен жеке турларды ұйымдастыру в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұтынушының сұраныстарына бейімделген қызметтерді әзірлеуге қабілетті экскурсиялық қызметтер мен жеке турларды ұйымдастыру саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, сондай-ақ туристік өнімдерді, экскурсиялық қызметтер мен жеке турларды ұйымдастыру мен жылжытуда практикалық дағдыларды игеру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Академиялық жазуға кіріспе
Бұл пән жоғары оқу орындарының білім алушыларының ғылыми-зерттеу және оқу-практикалық қызметін ұйымдастыру және стандарттау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты мен нәтижесі академиялық жазу дағдыларын, оның жанрлары мен бағыттарын, түрлері мен нысандарын, білім алушылардың сабақта да, сабақтан тыс уақытта да сапалы және тиімді қызмет етуі үшін қажетті стандарттар мен қағидаттарды игеру процесі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм негіздері
Пән туризммен және оның әртүрлі аспектілерімен байланысты білімнің кең саласын білдіреді. Курс туризм индустриясының негіздерін, туристік ресурстарды, туризм маркетингі мен менеджментінің негіздерін, халықаралық туризмді және оның елдердің экономикалық дамуындағы рөлін, туризм түрлері мен оның даму тарихын қарастырады. Нәтижесінде студенттер туризм туралы, оның әр түрлі аспектілері туралы кең білім алады, бұл осы саланың ерекшеліктерін жақсы түсінуге және туризмде жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік-спорттық дайындық
Пән түрлі туристік-спорттық іс-шараларда сәтті өнер көрсету үшін спортшы туристке қажет физикалық және моральдық қасиеттерінің қалыптасу процесін ашады. Курс оқу-жаттығу және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің заманауи әдістерін қарастырады. Спортшыларды туристік-спорттық іс-шараларға дайындауда тиімді әдістерді таңдау және қолдану құзыреттіліктерін меңгеру курстың мақсаты мен нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік аудандастыру
Пән аумақтық туристік аймақтар, олардың қалыптасу жағдайлары мен факторлары, Қазақстан Республикасындағы туризмнің даму заңдылықтары мен үрдістері туралы түсінік береді. Курс ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және ішкі туристердің сұраныстарына сәйкес келетін туристік өнімдерді жасауға үйретеді. Мақсаты мен нәтижесі-аймаққа талдау жасау, оның табиғи және мәдени ресурстарын бағалау, туристердің қажеттіліктері мен қалауларын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм экономикасы
Пән микроэкономика, макроэкономика, эконометрика, басқару теориясы мен практикасы, туризм және қонақжайлылық туралы білімді, экономиканың әртүрлі салаларындағы білімді біріктіру арқылы туризмнің экономикалық аспектілерін және олардың өзара байланысын зерттейді. Мақсаты мен нәтижесінде студенттерге туристік бизнесті ұйымдастыруға және өңірлер мен елдерде туризмді дамытуға байланысты мәселелерді түсінуге, сондай-ақ саланы дамытудың тиімді жолдарын анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пән туристер мен жергілікті тұрғындарға экскурсиялық қызмет көрсетудің негіздерін, экскурсиялық маршрутты, экскурсияның технологиялық картасын педагогикалық танымдық-тәрбие процесі ретінде құрастыруды зерттейді. Курс Қазақстанда экскурсиялық істің пайда болуы мен дамуының тарихи кезеңдерін, экскурсияның функциялары мен принциптерін, әңгімелеу мен көрсетудің әдістемелік әдістерін ашады. Болашақ маманның экскурсиялар жасау және өткізу саласындағы кәсіби ойлауын қалыптастыру пәнінің мақсаты мен нәтижесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (француз) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм географиясы
Пән халықаралық туризмнің географиялық аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді. Бұл пән халықаралық туристік ағымдарды, олардың себептері мен салдарын түсіну үшін география, экономика, әлеуметтану және мәдениеттанудан алынған білім мен әдістерді біріктіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер туризммен байланысты әлемнің макроөңірлерінің туризмнің әртүрлі аспектілері, соның ішінде туризм географиясы, мәдени және әлеуметтік әсерлер, экономикалық аспектілер және экологиялық мәселелері туралы білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (Түрік) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (неміс) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (қытай) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және бастауыш жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі I
Кәсіби қарым-қатынас жағдайы мен контекстіне байланысты клиенттермен тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін шетел тілдерінің қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес еркін, сыпайы сөйлеу қабілетін дамытады, орта деңгейде коммуникациялық қарым-қатынас орнатуда арнайы тақырыптық терминдердің мағынасы мен функцияларына сай қолдану, тілдік құралдарды дұрыс таңдау және коммуникативтік дағдыларды қажет деңгейде көрсете алу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық, экология және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты – экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Пән бизнесті, кәсіпкерлікті іске асыру мәселелерін, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қатынастардың реттелуін, қоршаған ортаның ластану проблемаларын зерделейді. Нәтижесінде білім алушы қолданыстағы құқық нормаларын түсіндіру және қолдану саласындағы дағдылар мен қабілеттерді меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, қаржылық сауаттылықтың негіздерін білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі IІ
Кәсіби міндеттерді іске асыруда іскерлік кездесулер мен келіссөздер, презентациялар жүргізу мақсатында кәсіби коммуникативтік дағдыларды жеткілікті деңгейде дамытуға, мәдениетаралық коммуникацияға қатысуға, ауызша және жазбаша сөйлеуге және әріптестермен және клиенттермен өзара қарым-қатынас жасауда қажетті коммуникациялық стратегияларды тиімді қолдануға қабілетті, тілдік тақырыптар шеңберінде арнайы терминологияны меңгерген білім алушының тұлғасын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (француз) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (қытай) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (Түрік) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (неміс) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм менеджменті
Пән туристік индустрияны ұйымдастырумен, басқарумен және дамытумен айналысатын білім саласы болып табылады, туризмнің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде туризм экономикасын, маркетингті, персоналды басқаруды, қаржылық менеджментті, құқықтық аспектілерді және т. б. зерттеуді қамтиды. Мақсаты мен нәтижесі -туристерді тарту стратегияларын әзірлеу, нарықты талдау, туристік қызметтердің сапасын басқару, туристік саланың имиджін құру және қолдау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor 1
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Турларды ұйымдастыру әдістемесі
Пән әр түрлі бағыттағы турларды әзірлеу, қалыптастыру және іске асырудың әдістемелік негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік қызметтің теориялық-әдістемелік негіздерін, туризм саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілерді, сондай-ақ дәстүрлі және инновациялық әдістемелерді ескере отырып, турларды құру және ұйымдастыру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі SMM және PR
Пән әлеуметтік желілер мен БАҚ-та туристік компания брендін құруға, қолдауға және ілгерілетуге бағытталған. SMM және PR компания мен аудитория арасында сенімді қарым-қатынас орнатуға бағытталған әлеуметтік медиа маркетингі мен коммуникацияның әртүрлі әдістері мен стратегияларын қамтиды. Игерудің мақсаты мен нәтижесі компанияларға назар аударуға, әлеуметтік желілерде өз аудиториясын арттыруға, имиджін жақсартуға және туристік қызметтерді сатуды арттыруға көмектесу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Пән әлемнің әртүрлі аймақтарында туризмді дамыту үшін қажетті инфрақұрылымның әртүрлі аспектілерін зерттейді, туристік инфрақұрылымды құруға, қолдауға және жақсартуға қатысты тақырыптардың кең ауқымын қамтиды, соның ішінде көлік жүйелері, орналастыру, қоғамдық қызметтер, көрікті жерлер және қауіпсіздік шаралары. Мақсаты мен нәтижесі - жаңа туристік объектілерді құру және қолданыстағы объектілер мен қызметтерді жақсарту бойынша жобаларды әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі
Пән туристерді тарту және туристік қызметтер мен өнімдерді нарықта жылжыту тәсілдерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеуді зерттейді, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын зерттеуді, баға саясатын анықтауды, маркетингтік науқандарды әзірлеу мен ілгерілетуді, брендті басқаруды және имиджді құруды, туристік қызметтерді ілгерілетуде инновациялық технологияларды пайдалануды қарастырады. Мақсаты мен нәтижесі туристердің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру, туристік бағыттардың оң имиджін қалыптастыру және өңірлердің экономикасын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі Digital маркетинг
Пән туристік салада қолданылатын цифрлық маркетингтің әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер туристік қызметтер мен көрікті жерлерді ілгерілету, туристерді тарту және олар үшін бірегей тәжірибе жасау үшін заманауи технологияларды пайдалануды үйренеді. Зерттеудің нәтижесі студенттердің туристік қызметтерді ілгерілету үшін тәжірибеде қолдануға болатын цифрлық маркетинг саласындағы дағдылар мен білімді игеруі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік этикет
Пән маманның жеке басының адамгершілік қасиеттерін, тұлғааралық қарым-қатынасты, кәсіби этиканы, іскерлік этикеттің принциптері мен ережелерін зерттеуге бағытталған, кәсіптік ұжымдар ішіндегі қарым-қатынас мамандығында қажет. Пәннің мақсаты мен нәтижесі іскерлік этикетте белгіленген стандарттарға сәйкес ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық климат құру арқылы корпоративтік рухты қалыптастыру негіздерін ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 2
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық турларды ұйымдастыру технологиясы
Пән кешенді қызмет көрсетуді, турларды жобалаудың заңнамалық құжаттарын және тартымды туристік өнімді құру тәсілдерін қарастырады; жылжыту жүйесінің әдістері мен формаларын; туристерге қызмет көрсету стратегиясы мен менеджментін анықтайды; туризмді ұйымдастырудың теориялық аспектілерін, топтық және жеке туризм түрлерін; технологиясын, сапарларды қалыптастыру бойынша туроператорлардың қызметтерін оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік өнімдерді жобалау және жылжыту
Пән туризм индустриясындағы жобалық қызмет түрлерімен таныстырады. Рекреациялық аумақтардың жобаларын жоспарлау, рекреациялық туристік кешендерді және туристік мекемелер мен туристік фирмаларда құрылған туристік өнімді жобалау бойынша кәсіби міндеттерді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Пән көшбасшылардың дағдыларын, қабілеттерін және мінез-құлық сипаттамаларын, жетістікке жету үшін қандай көшбасшылық қасиеттер мен дағдылардың маңызды екенін түсіндіретін әртүрлі көшбасшылық үлгілерін талдауды зерттейді. Пән көшбасшылықтың әртүрлі теориялары мен модельдерін, көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін, тиімді командаларды құру және басқару стратегияларын, ұйымдардағы өзгерістерді басқарудың әртүрлі тәсілдерін, коммуникация әдістерін, қақтығыстарды басқаруды және мәселелерді шешуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұражайтану және мәдени-табиғи мұра объектілерін қорғау
Бұл пән Қазақстан және шет елдердегі мұраны зерттеу, насихаттау ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасының тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы заңнамасын, республика халқының рухани, мәдени дәстүрлерін қайта жаңғырту және сақтау мақсатын, міндеттерін, тарих, мәдениет ескерткіштерінің түрлерін, қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік формальдылықтар
Пән шығу және ішкі турларды қалыптастыру және пакеттеу, визаларды рәсімдеу, қауіпсіздік нұсқауларын және туристермен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесінде қажетті құжаттарды рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру, визалық, паспорттық, кедендік, медициналық формальдылықтардың ерекшеліктері мен мәселелерін анықтау, туристік өнімді сату үшін туристік формальдылықтардың негізгі принциптері мен құндылықтарын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor 3
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік-экскурсиялық жобалау
Бұл пән туристік-экскурсиялық ұйымдардың қызмет түрлерін, экскурсиялық қызмет көрсетудің міндеттерін, туристік-экскурсиялық маршруттарды, туристік-рекреациялық жобаны басқарудағы үрдістерді, туристерге қызмет көрсету процесінің технологиясын құруды; технологиялық құжаттаманы әзірлеуді; сапаны бақылау әдістерін анықтауды; жобаны талдауды, бекітуге ұсыну жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі ақпараттық технологиялар
Пән қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады, сондай-ақ олардың әлемдік және қазақстандық туризм нарығының туристік бизнесінің дамуына әсерін зерттейді. Пәннің мақсаты мен нәтижесі туризмде ақпараттық технологияларды қолдануға, туристік өнімді әзірлеу, ілгерілету, сату, автоматтандыру, брондау жүйесінде жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу және енгізу жолымен туристік кәсіпорындарды техникалық жарақтандыруды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі бизнес-жоспарлау
Пән туризм саласындағы бизнес-идеяны, оның қаржылық және экономикалық орындылығын, сондай-ақ оны іске асыру стратегиясын сипаттайтын бизнес-жоспарды әзірлеу процесін қарастырады. Нарықты зерттеуді жүргізудің мақсаты мен нәтижесі, әлеуетті клиенттердің қажеттіліктері мен күтулерін анықтау, бәсекелестерді зерттеу және бизнестің өсуі мен даму мүмкіндіктерін бағалау. Алынған мәліметтер негізінде өнімді нарықта жылжыту стратегиясы жасалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық қызметтің психологиялық негіздері
Пән сапалы экскурсиялық өнімді қалыптастыру үшін, сондай-ақ туристердің әртүрлі санаттары үшін экскурсиялар мен іс-шараларды тиімді өткізу мақсатында экскурсиялық қызметте психология негіздерін зерттеу және қолдану ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі тұлға және топ психологиясы, басқару, жанжалдардың алдын алу және маманның психологиялық дайындығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этно- және эко- турлардың технологиясы мен ұйымдастырылуы
Бұл пән этнотуризмнің туризмнің бір түрі ретіндегі ерекшеліктерін; этнотуристік өнімнің мазмұны мен құрылымын; этно-туристік өнімді қалыптастыру кезеңдері; Қазақстандағы этнографиялық туризмді ұйымдастыру ерекшеліктері; этнографиялық туризмді ұйымдастырудағы туристік қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету; мәдени іс-шараларды практикалық талдауда дағдыларды игеру; заманауи технологиялар мен жобалау әдістерін, этнографиялық, эко- турларды дайындау технологияларын, оларды жүзеге асыру әдістерін қолдана отырып, жаңа туристік өнім нарығына енгізуді оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсоводтық шеберлік
Экскурсиялық қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі принциптерін, экскурсиялық теорияны, экскурсия жүргізу әдістемесін, психологияны, шешендік өнер негіздерін, логика мен этиканы сипаттайды. Гид-экскурсоводтың негізгі функцияларын, сондай-ақ экскурсиялық портфельдің қалыптасу ерекшелігін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмді құқықтық реттеу
Пән туризм саласындағы қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың құқықтық нысандарын және туризм индустриясының жекелеген кіші жүйелерін құқықтық реттеу ерекшеліктерін ашады. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде туризмнің қалыптасу тарихы, қазіргі жағдайы және құқықтық қамтамасыз етуді дамыту мүмкіндіктері туралы жүйеленген мәліметтерді ұсынады. Туризм және қонақжайлылық саласындағы мемлекеттік реттеу қағидаттары мен халықаралық құқық нормалары туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі ғылыми-зерттеу қызметі
Пән туризмдегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курстың зерттеу мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеу, жүйелеу, сақтау, өңдеу және талдау бойынша қазіргі заманғы технологияларды қолдану құралдары бойынша зерттеу мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін ашады. Пәнді оқу барысында туризмдегі заманауи ғылымның даму болашағы туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар-жасөспірімдер туризмін ұйымдастыру
Бұл пән туристік қызметтің негізгі бағыттарын қарастырады, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастырады және балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады. Елдегі балалар мен жасөспірімдер туризмі саласындағы жағдайлар және оның даму жолдарын қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі HR
Пән туризм саласындағы адам ресурстарын тиімді басқаруды, оларды интеграциялау және ынталандыру процестерін, клиенттерді тартуды және туризм индустриясындағы жұмыс істеп тұрған ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу мүддесінде олардың адалдығын қалыптастыруды, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыруды зерделейді. Мақсаты мен нәтижесі - студенттерге кадрларды іріктеу мен жалдаудың формалары мен әдістерін үйрету, мансапты жоспарлау және туризм индустриясының жетекші кадрларының резервін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі стандарттау және сертификаттау
Пән туристік қызметтер мен сервистердің сапасын, туристік қызметтердің белгілі бір сапа және қауіпсіздік стандарттарына сәйкестігін бағалаудың жалпы стандарттары мен өлшемдерін қарастырады. Курс қонақ үйлер, мейрамханалар, туроператорлар және туристік агенттіктер сияқты туристік индустрияның әртүрлі салаларында қолданылатын стандарттарды, туристік қызметтер мен қызметтердің белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалауды зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туризмде көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға әкелетін сапа стандарттарын білу және сақтау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туристік қызметтерді әзірлеу және ілгерілету үшін туризмде экономика, менеджмент, маркетинг және бизнес-жоспарлау саласында теориялық және практикалық білімді қолдану.
- Топтарды және командаларды басқару дағдыларын, соның ішінде команданы дамыту, жанжалдарды басқару, сенім мен ынтымақтастықты қалыптастыру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ туризмдегі көшбасшының этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігі принциптерін қолдану.
- Экскурсиялық қызметтің әртүрлі аспектілері туралы кәсіби деңгейде: экскурсиялар жүргізу әдістері, маршруттарды жоспарлау және ұйымдастыру туралы; мәдени және тарихи контексттегі түсінігі; көпшілік алдында сөйлеу, топпен қарым-қатынас жасау, уақыт пен ресурстарды ұйымдастыру дағдылары, сондай-ақ экскурсия кезінде туындайтын түрлі жағдайларға бейімделу бойынша білімдері мен түсініктердін қолдану.
- Ішкі және сыртқы кәсіби туристік саладағы қатынастарда қажетті кәсіби этика талаптарына, құқықтық реттеу қағидаттары мен ережелеріне сәйкес құрылған іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру.
- Әр түрлі карталарды қолдана отырып, жергілікті жерге бағдарлау ерекшеліктерін білу, олардың сипаттамаларына және қолданыстағы нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес туристік жабдықтар мен аспаптарды таңдай отырып, олардың шартты белгілерін оқи білу және туристік маршруттарды қалыптастыра білу.
- Әр түрлі турларды құрастыру мен ұйымдастырудың теориялық және практикалық білімдерін қолдану: баратын жерді таңдау, маршрутты әзірлеу, көлік пен орналастыруды брондау; кестені оңтайландыру, жоспарлаудың тиімді әдістерін әзірлеу; қызықты маршруттар ұсыну және ұмытылмас тәжірибе жасау арқылы клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру.
- Клиенттермен қазақ, орыс және шетел тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін академиялық жазу дағдыларын меңгеру, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби түрде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс және дәлелді ойлау қабілетін игеру.
- Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды жаңа туристік өнімдер мен маршруттарды, туризмнің ақпараттық технологияларын әзірлеуде, сондай-ақ туризм инфрақұрылымын дамыту әлеуетін анықтауда қолдану.
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын талдауға, жан-жақты дамыған көптілді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы базалық білімді меңгеруге қабілетті. Қоғамдық-саяси процестерді түсінуде әлеуметтік-саяси және психологиялық білімді қолдану; әлем халықтарының мәдени байлығын зерттеу және зерттеу мүмкіндігі. Кәсіби саладағы сандық технологияларды қолдана отырып, процестерді, жинауды, өңдеуді, іздеу және сақтау әдістерін, ақпаратты беру тәсілдерін сыни бағалау және талдау қабілеттерін қалыптастырады. Қазіргі ақпараттық қоғам жағдайында ақпаратты алу, басқару, интеграциялау, бағалау, құру және беру үшін цифрлық технологияларды, байланыс құралдарын пайдалану мүмкіндігі.
- Туристік өнімді, экскурсиялық және туристік-өлкетану бойынша маршруттарды қалыптастыру мақсатында, Қазақстан Республикасы дестинацияларының туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу кезінде қажетті туристік қызметтің ғылыми-теориялық негіздерін білу және түсіну.
Ұқсас БББ
6B11103 Туризм және қонақжайлылық
Нархоз Университеті
6B11103 Туризм және қонақжайлылық инновациялық менеджмент
«Тұран» университеті
6B11103 Тұрақты туризм
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B11103 Демалыс және спорттық және сауықтыру туризмі
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B11103 Туризм және қонақжайлылық
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi