Кәсіби қарым-қатынас этикасы

  • Пәннің мақсаты кәсіби қарым-қатынас этикасы мен психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру, студенттерге болашақта іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, кәсіби қарым-қатынастың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас психологиясы мен этикасының негізгі мәселелерін, кәсіби қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы идеяларды, сәлемдесу, ұсыну, жүгіну формаларын және іскери әңгіме жүргізу ережелерін зерттеу.
  • Образовательная программа 7M01102 Педагогика және психология
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top