Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01102 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының магистранттары мен білім беру қызметінің деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды енгізу арқылы білім сапасы кепілдігін қамтамасыз ету; еліміздің даму перспективаларын, жоғары рухани және адамгершілік қасиеттері бар жоғары білікті кадрларды, тәуелсіз ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрларды даярлау; магистранттарды дайындаудың объективтілігін және ақпараттылығын арттыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Педагогикалық ортадағы дау-дамайдың алдын алу
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс- әрекеттік әдістер
Психологиялық -педагогикалық конфликтология
Тұлғалық дамуды психологиялық сүйемелдеу
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Ұйымдағы психолог іс-әрекетінің технологиясы
Жоғары мектептегі инновациялық іс-әрекеттің психологиясы
Білім беру жүйелерін жобалау және сараптау
Білім және ғылымдағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Практикалық психология
Білім беру құқығындағы өзекті мәселелер
Оқу процесінде педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесі
ЖОО-ғы білім беру процесін ұйымдастырудың заманауи технологиялар
Педагог-психолог іс- әрекетінің ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық негіздері
Шетел тілі (кәсіби)
Дағдарыс жағдаяттарын жеңу
ЖОО-ғы тәрбие жұмысының қазіргі технологиялары және формалары
Психологиялық кеңес берудің технологиясы
Педагогикалық зерттеулердегі психологиялық әдістерi
Кәсіби іс- әрекеттегі ғылыми зерттеудің психологиялық-педагогикалық бағыттары
Магистірлік диссертацияны даярлаудың ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
Педагогикалық техника
Оқу-тәрбие процесіндегі психологиялық-педагогикалық демеу
Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Кәсіби іс-әрекет психологиясы
Кәсіби қарым-қатынас этикасы
Бос уақыт қызметінің педагогикасы
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері мен әдіснамасы
Қарым қатынас психотехнологиясы
Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Ғылыми іс- әрекеттің әдіснамасы
Теориялық және эмпирикалық зерттеуді жоспарлау
Инклюзивтық білім берудің пихологиялық-педагогикалық негіздері
Инклюзивтық білім берудің педагогикасы және психологиясы
Білім беруді жобалау
Оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары мен әдістері
ЖОО-ғы білім беру процесіндегі студенттерді сүйемелдеу
Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жалпы проблемаларды, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгерген.
- Басқарудың негізгі психологиялық әдістерін, оларды қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін көрсетеді, кәсіби қызметте қолданады, сондай-ақ стресстік жүктемелердің ағзаға әсеріне қарсы тұрады; басқарушылық қызметтің негізгі мәселелерін психологиялық тұрғыдан анықтайды және дұрыс түсіндіреді, психологиялық әсер етудің негізгі әдістерін біледі.
- Applies the basics of professional ethics, moral norms and ethical principles of practical activity of a teacher-psychologist, knows the peculiarities of working with various categories of the population, taking into account approved standard methods and technologies that allow solving diagnostic and correctional-developmental tasks.
- Тілдік құбылыстардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, күнделікті қарым-қатынас, мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларында коммуникативтік міндеттерді шешу үшін сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу) пайдаланады және меңгереді.
- Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесіне, педагогика мен психологияны оқытудың дәстүрлі, инновациялық әдістеріне, нысандарына заманауи ғылыми тәсілдерді көрсетеді; педагогика мен психологияны оқытудың дидактикалық принциптерін меңгереді; студенттерді жеке және топтық оқу-әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін пайдалана отырып, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары мен әдістемелерін қолданады.
- Кәсіби қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін, тұлғаның кәсіби деформацияларының көріну ерекшеліктерін, оларды еңсеру шарттарын меңгереді; психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу кезінде кәсіби қызметті ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын, түрлері мен тәсілдерін қолданады; кәсіби қызметтің тиімділігін жобалау, құрылымдау және бағалау, психологиялық бақылау мен болжау жүргізу үшін қажетті әдістемелік, қолданбалы материалдарды әзірлеу дағдыларын көрсетеді.
- Психологиялық қызметтің қызметін ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді, психологиялық кеңес берудің нақты және спецификалық емес әдістері мен әдістерін практикалық психологиядағы және дағдарыстық жағдайларды жеңудегі қажетті қызмет бағыты ретінде қолданады; психодиагностикалық, зерттеу және коммуникативтік әлеуетті көрсетеді, Кәсіби қызметтің қолданбалы міндеттерін шешеді; кәсіби қарым-қатынас этикасына негізделген тәрбие-білім беру міндеттерін іске асырудағы бос уақыттың маңызы мен мүмкіндіктерін ашады.
- Жанжалдардың негізгі себептері мен түрлерін, олардың пайда болу, даму заңдылықтарын және шешу жолдарын талдайды; тұлғааралық қарым-қатынаста жанжалдардың алдын алу тәсілдерін меңгереді және қолданады, педагогикалық ортадағы жанжалдарды реттеу мен шешуде медиация технологияларын қолданады.
- Педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесін қоса алғанда, білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі технологияларының мәнін, құрылымын меңгереді; инновациялық қызметтің психологиялық құрамдас бөлігін ескере отырып, ЖОО-ның білім беру процесінде заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың көмегімен сараптама жүргізеді және оқытуды жобалайды.
- Эксперименттерді ұйымдастыруда әртүрлі психологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, эмпирикалық деректерді талдайды және бағалайды.
- Инклюзивті білім берудің мәні мен мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы танымдық процестердің даму динамикасын, механизмдері мен құрылымын зерттеу мен талдаудың заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерін талдайды, инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын болжайды және инклюзивті білім беру жағдайында жеке білім беру бағдарламаларын құрудың сараланған және жеке тәсілдерін ескере отырып, түзету қызметінің бағдарламасын жобалайды.
- Ғылым тарихы мен философиясының заманауи тұжырымдамаларын талдайды, салыстырмалы талдау негізінде тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалайды, қазіргі ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын меңгереді.
- Қойылған проблеманы зерттеу үшін психология мен педагогиканың әдіснамалық негіздерін, зерттеу кешенінің құрылымын қолданады, өлшенетін сипаттамаларды және барабар әдістемелік құралдарды таңдауды анықтайды және талдайды, эмпирикалық деректерге сандық және сапалық талдау жүргізеді және оларды интерпретациялық деңгейге шығарады, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, әдістемелік әдістерді көрсету, шешу үшін эксперименттерді ұйымдастыру нақты зерттеу міндеттері.
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
7M01102 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01102 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті