Педиатр жұмысындағы жағдайды басқару.

  • Элективті пәнге мыналар кіреді: Істі басқару/ жағдайларды басқару немесе кейс-менеджмент дегеніміз не оның отбасымен және балалармен әлеуметтік жұмыстағы рөлі қандай. Істі басқарудың негізгі құралдары. Істі басқару процесіндегі пәнаралық өзара әрекеттесу/ кейстерді басқару. Пәнаралық ұжым. Баланың және оның отбасының қажеттіліктерін бағалау алгоритмі. Өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасыларды, балаларды анықтау. Баланың және оның отбасының қажеттіліктерін бағалау тұжырымдамасы. Бұл процестің мүдделері мен ерекшеліктерін көрсету. Мүдделердің жеке және ұжымдық өкілдігі. Менеджменттің қазіргі тұжырымдамалары және денсаулық сақтау ұйымдарын басқару ерекшеліктері. Менеджменттің қазіргі заманғы тенденциялары. Педиатриялық көмекті ұйымдастыруды реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Әмбебап – прогрессивті патронаж үлгісінің дағдылары. Ерте жастағы балаларды патронаждық бақылауға сараланған тәсілдің принциптері. Негізгі қауіптерді анықтау және жағдайды бастапқы бағалауды жүргізу, отбасы ішіндегі өзара әрекеттесу және тереңдетілген бағалау. Жанұяға бару және жеке кеңес беру арқылы тереңдетілген бағалау жүргізу. Баланы қорғау және отбасын қолдаудың жеке жоспары. Балаларға олардың құқықтары мен қауіпсіздігі туралы ақпарат беру. Ұлттық электрондық денсаулық сақтау жүйесі медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, сондай – ақ денсаулық сақтау ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру. Істі басқаруға арналған электронды деректер базасы және платформалар. Басқару бағдарламалық құралын, сондай – ақ жергілікті немесе дерекқорларды пайдалана отырып, істерді басқару саласындағы технологиялар. Қызмет басқару және қызмет көрсету негіздері. Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі. Бұл пәнді оқу студенттердің ұжымдық қарым –қатынас дағдыларын, отбасымен қарым – қатынас стилін дамытуға жағдай жасауға әкеледі.
  • Образовательная программа 6B10113 Медицина
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 6
  • Семестр 2
Top