Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10113 Медицина в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтаудың жоғары клиникалық, ғылыми және этикалық стандарттары негізінде табысты клиникалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті дәрігер, медицина магистрін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Модуль Тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері: Қозғалыс және қолдау. Тірек-қимыл жүйесі.

    Модуль мидың цито - және миелоархитектоникасын, жүйке жүйесінің анатомиялық құрылымдарының құрылымын, жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің физиологиясы мен гистологиясын зерттейді. Жүйке орталықтарының, НС әртүрлі бөлімдерінің үйлестіру өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер, сенсорлық жүйелердің жұмыс істеу принциптері, олардың функцияларын клиникалық және физиологиялық әдістермен бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Модуль Тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері: Жасуша - тін негңіздері.

    Тірек-қимыл жүйесінің тіндері мен мүшелерінің анатомиясы, гистологиясы, қаңқа және бұлшықет тіндерінің физиологиялық және репаративті регенерациясының ерекшеліктері; ағзаның тірек-қимыл жүйесінің жұмысын, реттелуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер және оларды клиникалық-физиологиялық әдістермен бағалау зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері: Молекулалық негіздер.

    Жасуша деңгейіндегі тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері зерттеледі, бұл дененің негізгі тіндерінің, жасушалары мен олардың органеллаларының құрылымдарының құрылымы мен жұмысының негізгі принциптері, жасушалардың өсуі, дамуы, бөлінуі және өлу процестері туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Ғылыми ойлау: Медицинадағы статистикалық талдау.

    Осы пән аясында биостатистика әдістері оқытылады. Іріктеу және жалпы популяция. Кездейсоқ шамалар. Биологиялық медициналық мәліметтердің түрлері. Сапалы және сандық медициналық-биологиялық деректердің графикалық көрінісі. Кездейсоқ шамалардың статистикалық сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Ғылыми ойлау: зерттеу әдістері.

    Ең көп таралған әлеуметтік маңызы бар аурулар бойынша мәселелерді жариялай отырып, әлеуметтік ғылыми жобаны әзірлеу және дайындау жүзеге асырылуда. Оқыту білім алушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және тұлғалық дамуына әкеледі. Өз жобаңыздың деректерін таныстыру дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Бақылау және реттеу; Эндокриндік жүйе.

    Эндокриндік жүйе мүшелерінің құрылымы, жұмыс принциптері және реттелуі, олардың функцияларын клиникалық-физиологиялық әдістермен бағалау зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Бақылау және реттеу : Жүйке жүйесі, сезім мүшелері.

    Модуль мидың архитектоникасын, жүйке жүйесінің анатомиялық құрылымдарының құрылымын, жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің физиологиясы мен гистологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биоэтика және медициналық құқық.

    «Биоэтика және медициналық құқық» - бұл білім саласы, биомедицинаның дамуына байланысты туындайтын адамдар мен адамзат үшін проблемалар мен қауіптерді анықтайтын және оларды шешудің жалпы принциптерін іздейтін нормативтік пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Науқасты тексеру дағдылары.

    Пән клиникалық коммуникацияны міндетті түрде қолдана отырып, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, несеп-жыныс, эндокриндік, ас қорыту, гемопоэз және тірек-қимыл жүйесін толық физикалық тексеруді практикалық зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы.

    «Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы» пәні екі үлкен бөлімді дәйекті зерттеу болып табылады, оның шеңберінде студенттер өзін-өзі дамытудың әртүрлі диагностикалық және дамытушылық формаларын іс жүзінде меңгереді: өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортамен алмасу. Метаболизм және энергия. Несеп-жыныс жүйесі.

    Метаболизм және энергия, жылу балансы, дене температурасын сақтау, зерттеу әдістері. Зәр шығару жүйесі мүшелерінің анатомиялық құрылымы.Зәр шығару жүйесі мүшелерінің гистологиясы, зәр шығару жүйесі мүшелерінің тіндерінің эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері; Микробиология негіздері.

    Адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының биологиялық қасиеттері, патогендік факторлары, оларды жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейлерде іске асыру механизмдері, оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың стратегиялық әдістері зерттеледі, сондай-ақ инфекциялық иммунология мәселелері, жұқпалы агенттерді тануға және жоюға бағытталған ағзаның өзін-өзі қорғаудың биологиялық механизмдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет.

    Оқу үдерісі шеңберінде кәсіпкерлік туралы білім негіздері, өз бизнесін ұйымдастыру және қайта ұйымдастыру мәселелері, өз ісін құру процесі, бизнес-жоспар құру, жеке кәсіпорындарды қаржыландыру және салық салу сияқты ұғымдармен танысу жүріп жатыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Қоршаған ортамен алмасу; Тыныс алу және ас қорыту жүйелері.

    Тыныс алу және ас қорыту жүйесі мүшелерінің анатомиялық құрылымы. Тыныс алу және ас қорыту жүйесі мүшелерінің гистологиясы, тыныс алу, ас қорыту жүйесі мүшелерінің тіндерінің эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Фармакология негіздері .

    Пән, дәлелді медицина тұрғысынан әртүрлі аурулар мен патологиялық жағдайлардағы препараттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін дәрілік заттардың әсер етуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Төзімділік негіздері.

    Төзімділіктің теориялық негіздері. Адам мен қоғамның толерантты қатынастарының мәдени-тарихи негіздері, принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы және қазіргі ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Өмірді жалғастыру:Генетика.

    Онтогенезге әртүрлі гендердің қатысу мәселелері қамтылған. Жынысты саралау деңгейлері талқыланады: генетикалық, гаметалық, гонадтық, соматикалық (морфологиялық), психикалық, әлеуметтік, азаматтық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Ғылыми ойлау: Дәлелді медицина негіздері.

    Оқу үдерісі шеңберінде дәлелді медицина қағидаттары қарастырылады, оқыту дәлелді медицина сүзгілерін пайдалана отырып, электрондық іздеу жүйелерінде жұмыс істеу, әртүрлі көздерден алынған дәлелдемелерді іздеу және сыни бағалау, дәлелді медициналық ақпараттың өзіндік базасын құру, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің статистикалық әдістерін анықтау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Өмірді жалғастыру: Репродуктивті жүйе.

    Пән адам ағзасының ұрпақты болу жүйесінің анатомиялық құрылымын, физиологиясын және қызметін зерттейді. Ерлер мен әйелдердің жыныс жүйелерінің гистологиясы, ұрпақты болу жүйесі мүшелерінің тіндерінің эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Медициналық химия .

    Бұл пән биологиялық белсенді қосылыстардың молекулалық деңгейде әсер ету механизмін анықтауға, дамытуға, сәйкестендіруге және зерттеуге байланысты Химия ғылымының саласына бағытталған. Бұл органикалық, биоорганикалық, биологиялық, фармакология және молекулалық генетиканың түйіскен жеріндегі пәнаралық пән. Медициналық химия-бұл іргелі ғылым және тірі жүйелердегі процестерді зерттеу мен білудің қуатты құралы. Пән тірі организмде молекулалық және жасушалық деңгейде болатын процестердің физика-химиялық мәні мен механизмдерін қарастыру кезінде және қажет болған жағдайда осы процестердің есептеулерін орындау үшін қолдануға болатын білім алуға көмектеседі. Медициналық химия студенттердің адам ағзасын зерттеуге біртұтас жаратылыстану-ғылыми көзқарасын қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар маңызды биохимиялық процестердің химиялық және физика-химиялық аспектілерін және тірі организмде болатын тепе-теңдіктің әртүрлі түрлерін жалпылауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Сұйықтықтар және тасымалдау: Иммунды жүйе.

    Иммундық жүйенің құрылымы зерттелуде. Жас және морфофизиологиялық ерекшеліктері, жүрек пен қан тамырларының жұмысы мен реттелуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер, оларды зерттеу мен бағалаудың клиникалық-физиологиялық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Сұйықтықтар және тасымал; Жүрек-тамыр жүйесі. және лимфа.

    Жүрек-қан тамырлары, лимфа жүйелері мүшелерінің анатомиялық құрылымы зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Жалпы патология .

    Нозология туралы түсінік береді, қоршаған орта факторларының адам ағзасына патогендік әсерін, этиологиясын, патогенезін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін және су-электролит, қышқыл-негіз, ақуыз, май, көмірсулар алмасуының, витаминдер мен минералдардың алмасуының, некроз мен Апоптоздың, қан айналымының бұзылуының, қабынудың, гипоксияның, компенсаторлық аллергияның нәтижелерін зерттейді- қалпына келтіру процестері, ісік өсуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Модуль Аурулар механизмдері: Тірек-қимыл жүйесі.

    Пән аясында патологиялық анатомияның, қаңқа сүйектерінің, буындардың, синартроздардың және бұлшықеттердің патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Визуалды диагностика әдістері және емдеуге арналған дәрі-дәрмектердің негізгі топтары ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Аурулар механизмдері: Гемопоэтическа. я/қан жасау жүйесі.

    Гемопоэз жүйесінің патологиялық анатомиясы мен патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Диагностика әдістері мен дәрі дәрмектердің негізгі топтары зерттелуде

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Аурулар механизмдері: Тыныс алу жүйесі.

    Тыныс алу жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Жалпы хирургия.

    Асептика мен антисептиканың негізгі мәселелері, қан мен қан алмастырғыштарды құю, хирургиялық инфекция, жараларды емдеу, анальгезия негіздері, жалпы операциялық принциптер, адамның әртүрлі мүшелері мен жүйелерін жедел емдеуге арналған аппараттық және аспаптық мүмкіндіктер зерттеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Аурулар механизмдері: Жүрек-қантамыр жүйесі.

    Жүрек-тамыр жүйесінің патологиялық анатомиясы мен патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Дененің осы жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалау әдістері және фармакологиялық емдеудің негізгі әдістері әсер етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Дені сау және науқас бала.

    Дені сау және науқас баланың жағдайын бағалаудың клиникалық критерийлері, балалардың физикалық дамуын бағалау әдістері, әртүрлі жастағы балалардың тамақтану ерекшеліктері зерттеледі. Пәнді оқу кезінде студенттер дені сау және науқас баланың жағдайын бағалаудың клиникалық критерийлері туралы, әр түрлі жастағы балалар ағзасының дамуының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, анамнез жинау әдістемесі және баланы объективті зерттеу туралы ақпарат алады. Мүшелердің зақымдануының семиотикасы және әртүрлі мүшелердің даму ақаулары зерттелуде. Студенттерде қарым-қатынастың этикалық-деонтологиялық принциптерін, дені сау және науқас баламен және олардың ата-аналарымен, медициналық қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру және дамыту, балалар мекемелерінің емдеу-қорғау және санитарлық-эпидемияға қарсы режимін сақтау маңызды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Аурулар механизмдері: Асқорыту жүйесі.

    Әр түрлі аурулар кезінде ас қорыту жүйесіндегі патологиялық өзгерістердің пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Ағзалардың жағдайын бағалай отырып диагноз қою тәсілдері және ас қорыту аурулары кезіндегі фармакотерапия принциптері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Модуль Аурулар механизмдері: Жүйке жүйесі.

    Әр түрлі аурулар кезінде жүйке жүйесіндегі патологиялық өзгерістердің пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Ағзалардың жағдайын бағалай отырып диагноз қою әдістері және фармакотерапия принциптері зерттеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модуль Аурулар механизмдері: Зәр шығару жүйесі.

    Несеп жыныс жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық анатомиялық ерекшеліктері визуалды диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Ғылыми ойлауды дамыту: Ғылыми зерттеу әдістемесі.

    Пән болашақ мамандарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға арналған. Білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, өзіндік ғылыми жұмыс жүргізу, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Ғылыми ойлауды дамыту: Ғылым және қоғам.

    Клиникалық эпидемиология аясында ғылыми –зерттеу дағдылары игеріледі, білім алушылар жоба тақырыбын әзірлейді, әдебиеттерге шолу жасайды, материалдар мен әдістерді анықтайды. Олар ғылыми мақалалар, постерлік баяндамалар мен презентациялар жазу ережелерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Модуль Клиникалық медицина негіздері: Топографическая анатомия.

    Анатомиялық аймақтардың қабатты құрылымы, органдардың өзара орналасуы (синтопиясы), олардың теріге проекциясы (голотопия), қаңқаға қатынасы (қаңқа типі), қанмен қамтамасыз ету, иннервация және лимфа ағымы дененің жас, жыныстық және конституциялық ерекшеліктерін ескере отырып, норма мен патология жағдайында зерттеледі. Топографиялық анатомияны зерттеу медицина үшін қолданбалы болып табылады, хирургиялық хирургияның теориялық негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Аурулар механизмдері: Эндокринді жүйе.

    Пән аясында эндокриндік жүйе мүшелерінің патологиялық анатомиясының, патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Көрнекі диагностика әдістері және фармакологиялық емдеудің негізгі әдістері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модуль Ересектер денсаулығы: Дифференциалды диагноз және тыныс алу органдарының ауруларына арналған терапия принциптері.

    Оқу процесі аясында дифференциалды диагноз қою әдістері және бронхопульмональды жүйенің негізгі ауруларын емдеудің оңтайлы әдістері ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектер денсаулығы: Дифференциалды диагноз және зәр шығару жүйесінің, буындардың, тері патологиясының аурулары кезіндегі терапия принциптері.

    Оқыту зәр шығару жүйенің негізгі органдарының ауруларын диагностикалау принциптері мен емдеу әдістеріне негізделген. Оқыту зәр шығару, нефротикалық синдром кезінде дифференциалды диагноз қою принципі бойынша өтеді, осы жағдайлардың заманауи терапиясының әдістері қарастырылады. Артикулярлық синдромды диагностикалаудың ерекшеліктері және әртүрлі соматикалық аурулардағы бөртпе зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Әйелдер денсаулығы: Акушерство мен гинекология.

    Бұл модульде оқыту әйел жыныс мүшелерінің ауруларының әртүрлі клиникалық көріністерінің арасында бағдарлауды ескере отырып жүзеге асырылады. Әйелдердегі ауырсыну синдромы, жамбас ауруы, бедеулік, етеккір циклінің бұзылуы, жыныс мүшелерінен қан кету және терапия принциптері үшін дифференциалды диагноз қойылады. Физиологиялық жүктілік пен босануды басқару ескеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Модуль Әйелдер денсаулығы: Онкогинекология.

    Әйелдерде онкологиялық ауруларды скринингтің, ерте анықтаудың және алдын алудың өзекті мәселелері ұсынылған. Сүт бездерінің, жамбас мүшелерінің патологиясын диагностикалау және емдеу әдістері зерттелуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль: Ересектер денсаулығы: Эндокриндік жүйе органдарының ауруларындағы дифференциалды диагноз және терапия принциптері.

    Эндокриндік жүйенің ең көп таралған ауруларында дифференциалды диагноз қою және фармакотерапия принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектер денсаулығы: Қан айналымы аурулары кезіндегі дифференциалды диагноз және терапия принциптері.

    Оқу процесінің шеңберінде дифференциалды диагноз қою әдістері және жүрек-қантамыр жүйесінің негізгі ауруларын емдеудің оңтайлы әдістері ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектер денсаулығы: Гемопоэз/қан жасау және иммундық жүйе ауруларындағы дифференциалды диагноз және терапия принциптері.

    Анемиялық синдром, әртүрлі лимфаденопатиялар және иммун тапшылығы жағдайлары қарастырылады. Диагноз қою алгоритмдері мен дәрі-дәрмек терапиясының принциптері зерттелуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль: Ересектер денсаулығы: Ас қорыту аурулары кезіндегі дифференциалды диагноз және терапия принциптері.

    Пән ас қорыту жүйесінің ауруларын диагностикалау принциптері мен емдеу әдістерін зерттеуге негізделген. Гастроэнтерологиядағы негізгі синдромдар және оларды емдеу принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Балалар денсаулығы: Жас балалар мен жасөспірімдердің негізгі аурулары.

    Ерте және жасөспірімдік кезеңдегі балалардың патологиясын зерттеу кардиоревматология, Гастроэнтерология, Пульмонология, нефрологиядағы негізгі нозологиялық синдромдарда, балалық шақтағы әртүрлі эндокриндік бұзылуларда дифференциалды диагноз қоюға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Модуль Балалар денсаулығы: Балалардың жұқпалы аурулары.

    Пәнді зерттеу ЖРВИ, диарея, экзантема, тамақ ауруы, сарғаю және балалардағы тамшы инфекциясының негізгі нозологиялық синдромдарының дифференциалды диагностикасына негізделген. Қазіргі заманғы диагностика әдістері мен науқастарды басқарудың алгоритмдері, оның ішінде инфекциялық аурулары бар БЖАИЖ бағдарламасы бойынша 5 жасқа дейінгі балалар, инфекция ошағында профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар мен араласулар: Хирургиядағы патологиялық синдромдар үшін дифференциалды диагноз және емдеу.

    Дифференциалды диагнозды және хирургиялық және/немесе дәрі-дәрмекпен араласу схемаларын таңдауды ескере отырып, хирургиялық профильдегі аурулар ұсынылған. Қан тамырлары, инфекциялық және басқа патологияларды ескере отырып, денсаулық сақтаудың бастапқы деңгейінде жиі кездесетін аурулардағы синдромдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар мен араласулар: Отоларингология.

    Оториноларингологиядағы ең көп таралған аурулардың көріністері, диагностика әдістері және емдеу режимдері зерттелуде. Негізгі ерекшелігі-диагноз қою кезінде дифференциалды диагностика принциптерін зерттеу және терапия әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар мен араласулар: Офтальмология

    Пән көру органдарының ауруларын диагностикалау және емдеу принциптерін зерттеуге негізделген. Синдромдар мен белгілер, фармакотерапия режимдері және мүмкін хирургиялық манипуляциялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектер денсаулығы: Психиатрия мен неврология.

    Пәнді меңгеру психикалық бұзылуларды диагностикалау, емдеу және алдын алу туралы білім береді, психикалық денсаулықты тексеруді, психикалық бұзылулардан зардап шегетін адамдарға күтім жасауды, сондай-ақ медициналық-әлеуметтік оңалтуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модуль Балалар денсаулығы; Жаңа туған нәрестелердің аурулары.

    Пән неонаталдық кезеңнің негізгі ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерінің принциптерін зерттеуге негізделген. Жаңа туылған нәрестелердің негізгі проблемалары зерттелуде: регургитация және құсу синдромы, сарғаю синдромы, жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы. Төмен салмақтағы балалардың ерекшеліктері, мейірбикелік принциптері, жаңа туған нәрестелердің анемиясы, науқас нәрестені БЖАИЖ (ДДҰ), жергілікті және ауыр бактериялық инфекциялардың принциптеріне сәйкес бағалау және жіктеу зерттелген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Денсаулық сақтау менеджерінің кәсіби дағдылары: Басқару психологиясы.

    Практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін халықаралық терминологияны пайдалану бойынша кәсіби лингвистикалық құзыреттілік мәселелері қаралатын болады.. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қамтитын басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттеу. Менеджменттің негізгі функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау. Басқару процесінің принциптері мен элементтері. Шешім қабылдау алгоритмі. Адам ресурстарын басқару. Топтық динамика және қақтығыстарды шешу

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Денсаулық сақтау менеджерінің кәсіби дағдылары.Менеджмент.

    Медициналық ұйымның әлеуметтік-экономикалық процестерін басқару, онда өнімді және тиімді құрылым құру, Денсаулық сақтау органдары мен мекемелерінің қаржылық, Еңбек және материалдық ресурстарын реттеу және бақылау туралы ғылым шеңберінде медициналық менеджмент мәселелері қарастырылады. Менеджментті зерттеудің негізгі мақсаты-қолда бар ресурстар кезінде қоғамның аурулардан, мүгедектіктен және халықтың өлімінен шығынын азайту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Модуль: Дәрігерлік практика негіздері: Жедел-шұғыл медициналық көмек Реанимация және қарқынды терапия

    Жедел және шұғыл медициналық көмек қызметін ұйымдастыру ұсынылды. Триаж-Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі жүйе. Ауруханаға дейінгі кезеңде диагностика және шұғыл көмек көрсету алгоритмдері зерттелуде. Оқыту студенттердің ЖШМК бригадаларымен шығуын және теориялық білімдерін тәжірибеде пысықтауды көздейді. БМСК жағдайында клиникалық жағдайларды, емдеу-диагностикалық тактиканы талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Модуль Дәрігерлік практика негіздері: Шұғыл жағдайлар бойынша симуляциялық курс

    Білім алушыларға жоғары технологиялық технологияларды пайдалана отырып, госпитальға дейінгі және госпитальдық кезеңдерде ересектер мен балаларға шұғыл көмек көрсетуді (жедел тыныс алу жеткіліксіздігі синдромы, қан айналымының жіті жеткіліксіздігі, ОКС аритмиясы, анафилактикалық шок, коматоздық жағдайлар, жаралар, аяқ-қол жарақаттары, гипертониялық дағдарыс, ауруханадан тыс босану және т. б. кезінде көмек көрсету) қоса алғанда, әртүрлі тақырыптағы әртүрлі клиникалық міндеттер ұсынылатын болады тренажерлар (SimMan 3G, Аполлон, Келли, Ноэль), әртүрлі төтенше жағдайларға еліктеуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль Денсаулық сақтау менеджерінің кәсіби дағдылары: Кәсіби шет тілі.

    Бағдарлама студенттердің кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, адам қызметінің әлеуметтік-мәдени, кәсіптік (оқу, ғылыми және т.б.) салалары мен жағдайларында тұлғааралық байланыс орнату үшін қажетті білім мен дағдылардың жиынтығы болып табылатын ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде шет тілінің құралдарын қолдана білуін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнына Кәсіби бағытталған тақырыптардың лексикалық тақырыптары, сондай-ақ академиялық жазуға кіріспе кіреді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Неврологиядағы функционалды және сәулелік диагностика.

    Заманау дәрігер қазіргі заманғы сәулелік және функционалдық диагностика әдістері негізінде негізгі неврологиялық ауруларды анықтап, диагностикалық критерийлерді біліп, зерттеуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді білу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Дәрігерлік практика негіздері: Отбасылық медицина негіздері.

    БМСК ұйымдастыру қызметінің мәселелері зерттелуде. Отбасылық дәрігердің клиникалық қарым-қатынас дағдылары. ЖТД тәжірибесінде ішкі аурулар мен педиатрия мәселелері ашылды. Репродуктивті денсаулық және отбасын жоспарлау әдістері зерттелуде. Амбулаториялық хирургия. Клиникалық биохимия және дерматовенерология мәселелері бөлінді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Клиникалық электрокардиография.

    ЭКГ тіркеуі, автоматизм, қозғыштық, жүрек өткізгіштігі, жедел коронарлық синдром, миокард инфарктісі, алғашқы және қайталама кардиомиопатиялар, перикардия аурулары, іш аурулары, цереброваскулярлық апат және электролит кезіндегі ЭКГ сынамалары кіреді. Пәнге сонымен қатар ЭКГ қалыпты түсіндіру алгоритмін, пароксизмальды ырғақ бұзылыстарын диагностикалау алгоритмін, диагностикалық іздеу кезінде күнделікті ЭКГ және Холтер бақылауын, стресс-тесттер кезінде ЭКГ-ны зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль: Стационар ( Интернатура) . Психикалық және неврологиялық денсаулық. Наркология..

    Оқыту шеңберінде адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығы туралы білім жүйесі қалыптасады, олардың диагностикасы мен терапия принциптерін, нашақорлықтың алдын алу және емдеу принциптерін түсінуді ескере отырып, психикалық денсаулықтың бұзылуымен байланысты негізгі патологиялық жағдайлар қарастырылады. Жүйке жүйесінің ең өзекті аурулары оларды диагностикалаудың жалпы принциптері, емдеу хаттамаларына сәйкес дифференциалды диагностика және емдеу, сондай-ақ пациенттердің алдын алу және оңалту мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында қарастырылады

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Модуль Стационар ( Интернатура): Ішкі аурулар.

    Рационалды фармакотерапия және дәлелді медицина туралы заманауи идеяларды ескере отырып, ішкі ағзалар ауруларының этиологиясы, патогенезі және клиникалық көріністері, оларды диагностикалау, хирургиялық емес емдеу, алдын алу және оңалту мәселелерімен айналысатын медицина саласы ұсынылған. Оқыту клиникалық тәлімгерлердің жетекшілігімен өтеді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Модуль Стационар ( Интернатура) : Онкология мен паллиативті көмек.

    Ісік ауруларының этиологиясы, алдын алу, патогенезі, диагностикасы, клиникалық көрінісі және емдеу әдістері туралы білім ұсынылған. Паллиативтік көмек Қазақстанда паллиативтік көмек көрсету мәселелеріне қазіргі заманғы көзқарастарды, инкурабельді пациенттердің физикалық және психикалық денсаулығын бағалауды, созылмалы ауырсынуды және пациенттің басқа да белгілерін басу қағидаттарын ашады. Бұл пәнді зерттеу диагностикалық Іздеуді оңтайландыру және инкурабельді онкологиялық науқасты симптоматикалық емдеудің ең ұтымды бағдарламасын таңдау үшін клиникалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль Емхана (Интернатура) : Шұғыл медицинадағы дәрігер.

    Пән денсаулыққа елеулі зиянның алдын алу немесе кенеттен өткір аурулар, жарақаттар, созылмалы аурулардың шиеленісуі кезінде өмірге төнген қатерді жою үшін шұғыл медициналық араласуды талап ететін әртүрлі ауыр жағдайлары бар науқастарға шұғыл медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педиатр жұмысындағы жағдайды басқару.

    Элективті пәнге мыналар кіреді: Істі басқару/ жағдайларды басқару немесе кейс-менеджмент дегеніміз не оның отбасымен және балалармен әлеуметтік жұмыстағы рөлі қандай. Істі басқарудың негізгі құралдары. Істі басқару процесіндегі пәнаралық өзара әрекеттесу/ кейстерді басқару. Пәнаралық ұжым. Баланың және оның отбасының қажеттіліктерін бағалау алгоритмі. Өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасыларды, балаларды анықтау. Баланың және оның отбасының қажеттіліктерін бағалау тұжырымдамасы. Бұл процестің мүдделері мен ерекшеліктерін көрсету. Мүдделердің жеке және ұжымдық өкілдігі. Менеджменттің қазіргі тұжырымдамалары және денсаулық сақтау ұйымдарын басқару ерекшеліктері. Менеджменттің қазіргі заманғы тенденциялары. Педиатриялық көмекті ұйымдастыруды реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Әмбебап – прогрессивті патронаж үлгісінің дағдылары. Ерте жастағы балаларды патронаждық бақылауға сараланған тәсілдің принциптері. Негізгі қауіптерді анықтау және жағдайды бастапқы бағалауды жүргізу, отбасы ішіндегі өзара әрекеттесу және тереңдетілген бағалау. Жанұяға бару және жеке кеңес беру арқылы тереңдетілген бағалау жүргізу. Баланы қорғау және отбасын қолдаудың жеке жоспары. Балаларға олардың құқықтары мен қауіпсіздігі туралы ақпарат беру. Ұлттық электрондық денсаулық сақтау жүйесі медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, сондай – ақ денсаулық сақтау ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру. Істі басқаруға арналған электронды деректер базасы және платформалар. Басқару бағдарламалық құралын, сондай – ақ жергілікті немесе дерекқорларды пайдалана отырып, істерді басқару саласындағы технологиялар. Қызмет басқару және қызмет көрсету негіздері. Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі. Бұл пәнді оқу студенттердің ұжымдық қарым –қатынас дағдыларын, отбасымен қарым – қатынас стилін дамытуға жағдай жасауға әкеледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Емхана (Интернатура): Жалпы дәрігерлік тәжірибе.

    Пәндер ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина туралы қазіргі заманғы идеяларды ескере отырып, денсаулықты нығайтудан және профилактикадан емдеуге, оңалтуға және паллиативтік көмекке дейінгі бірыңғай іс-шаралар кешенін жүзеге асыру арқылы бүкіл қоғамды қамтитын БМСК деңгейінде халықтың денсаулығын қорғауға көзқарасты зерделейді. Сонымен қатар, осы модуль аясында магистрлік жұмысты жазуға дайындық.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Модуль Емхана (Интернатура) : Амбулаториялық хирургия (ересектер мен балалар). Травматология және ортопедия. (ересектер мен балалар).

    Білім алушылар БМСК деңгейінде шұғыл және жоспарлы хирургиялық араласу мүмкіндіктерімен, септикалық хирургиямен, неоплазмалық хирургиямен, сондай-ақ буынішілік және периартикулярлық инъекциялар мен блокадаларды орындаумен танысады. Травматология және ортопедия, пациенттерді емдеу және оңалту мәселелері қаралатын болады. Хирургиялық тексеру, диагноз қою дағдылары мен емдеу әдістеріне оқыту жүргізіледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖТД жұмысында эффективті антенаталды күтім.

    Балалар – қауымның болашағы. Қауіпсіз ана мағынасы ауру мен өлімді төмендетуге, сондай-ақ ана мен баланы медициналық күтім жасауды қамтиды. Біріншілі, екіншілік, үшіншілік деңгейлерде қауіпсіз және эффективті көмек көрсету бір-бірімен тығыз байланысты. Жүктілік – ауру емес, ол физиологиялық жағдай, сондықтан жғктілік кезінде диагностикалық әдістер, дәрілік препеараттарды қолдануды төмендеткен жөн. Білім мақсаты: Жүктілікті жоспарлау, ағым және босанудан кейінгі кезеңге байланысты сұрақтарға дұрыс жауап беру, ұйымдастыру. Антенаталды күтімде тексеру және бақылау жоспарын құру, қажет ететін лабоараторлы зерттеулердің ретін құру. Дұрыс диагноз қою үшін және қиын науқастарды жүргізуде дағдыларды жақсарту қажет. Қысқаша мазмұны: Негізделген медицина бағытында антенатлды күтім жасау. Антенаталды кезеңде кеңес беру және оқыту. Жүктлікке дайындау. Антенаталды кезеңде тексеру және лабораторлы тесттілеу. Ұрық жағдайын бағалау. Антенаталды кезеңде дәрілік заттарды тағайындау. Пренаталды патология. Жүктілік кезіндегі инфекция. Жүктілік кезіндегі патологиялық жағдай. Босануды жоспарлау. Босанудан кейінгі ана мен нәресте күтімі. Емшекпен емізу. Босанудан кейңнгі контрацепция.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль: Стационар ( Интернатура) . Фтизиатрия .

    Білім алушыларға өкпе және өкпеден тыс туберкулездің пайда болу себептерін, таралу заңдылықтары мен даму тетіктерін, оны ерте анықтау, диагностикалау және ұтымды фармакотерапия мен дәлелді медицина туралы қазіргі заманғы идеяларды ескере отырып, туберкулезбен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсету әдістерін зерттейтін клиникалық медицинаның маңызды бөлімі ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы дәрігерлік практикадағы медициналық қателіктер.

    "Жалпы дәрігерлік практикадағы медициналық қателіктер" элективті пәнінің мазмұны диагностиканың, емдеудің және амбулаториялық жағдайда ауруханаға дейінгі көмек көрсетудің негіздері мен заманауи тәсілдері бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды көздейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хирургиядағы инновациялық технологиялар.

    студенттердің клиникалық дайындықтан жоғары оқу орнында алған білімдерін практикалық қолдануға көшу үшін база құру, патологиялық процестердің даму динамикасын түсінуге көмектесу, хирургиялық араласудың ұтымды әдістерінің жолдарын анықтау, студенттердің клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Хирургиялық науқастардағы ауыр жағдайларды қарқынды терапияның негізгі принциптері туралы білім қалыптастыру. Интенсивті терапия принциптерін жалпылау, хирургиялық аурулар клиникасындағы ауыр жағдайлармен күресудің негізгі бағыттары мен әдістерін анықтау. Білім алу, клиникалық көріністерді ескере отырып, науқасты тексеру кезінде зерттеудің негізгі және қосымша сәулелік әдістерін тағайындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ клиникалық ойлауды қолдана отырып алынған нәтижелерді түсіндіру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Емхана (Интернатура) : Жүкті және жас балаларды патронаждық бақылаудың әмбебап прогрессивті моделінің негіздері.

    "Жүкті және жас балаларды патронаждық бақылаудың әмбебап-прогрессивті моделінің негіздері" пәнін зерделеу медициналық немесе әлеуметтік қауіптерді анықтау және азайту мақсатында БҰҰ Балалар Қоры (ЮНИСЕФ) ұсынған әмбебап-прогрессивті модель негізінде жүргізілетін жүкті, жаңа туған және жас балаларды үйде патронаждық бақылауды ұйымдастыру туралы білімді меңгеруді қамтиды баланың өміріне, денсаулығына, дамуына қауіп төндіретін, сондай-ақ қауіп-қатері жоқ отбасыларға міндетті түрде бару санының азаюы. Әмбебап модель-бұл рационалды фармакотерапия мен дәлелді медицина туралы заманауи идеяларды ескере отырып, белгілі бір жас кезеңдерінде әр балаға міндетті түрде баратын барлық жас балаларды патронаждық бақылаумен қамту.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модуль Емхана (Интернатура) : Ересек тұрғындардың жұқпалы аурулары

    Пән әлеуметтік маңызы бар инфекциялардың (тұмау және оның асқынулары, менингококк инфекциясы, АИТВ - инфекциясы, вирустық гепатит, Ока, гельминтоздар) заманауи диагностикасын, лечение және алдын алуды зерттейді. ҚР-да аса қауіпті инфекциялардың көптеген табиғи ошақтары болғандықтан, сібір жарасын, ККГЛ, оба, туляремия, бруцеллезді зерттеу ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина туралы қазіргі заманғы идеяларды ескере отырып, ЖТД үшін маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Модуль Емхана (Интернатура): Амбулаторлы гинекология.

    БМСК деңгейінде әйелдердің ұрпақты болу жүйесі ауруларының жоспарлы алдын алуға, диагностикалауға және емдеуге мамандандырылған медициналық бағыт қарастырылуда. Физиологиялық жүктілікті жүргізу, отбасын жоспарлау мәселелері. Рационалды фармакотерапия және дәлелді медицина туралы қазіргі заманғы идеяларды ескере отырып, гинекологиялық тексеру, диагноз қою дағдылары мен емдеу әдістеріне оқыту жүргізілед

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және практикада қолдану
  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету
  • Кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаларды сақтауға бейілділігін көрсету
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну және көрсету және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алу
  • Пациенттердің нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету

Ұқсас БББ

Top