Холистикалық маркетинг

  • Курс тұтас маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: холистикалық (тұтас) маркетингтің құрылымы; тұтынушылық құндылықты зерттеу, құру және ұсыну; холистикалық маркетингтің құралдары; өзара қарым-қатынас маркетингі (CRM, PRM); біріктірілген маркетинг (біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік арналарды басқару); ішкі маркетинг (персонал маркетингі); әлеуметтік жауапты маркетинг (компанияның маркетингтік стратегиясында этикалық, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерді ескеру); тұтынушылардың, персоналдың және компанияның мүдделі тараптарының қанағаттанушылығын және ниеттестік дәрежесін бақылау. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді, сондай-ақ «Компаниядағы холистикалық маркетингті басқару (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын орындау көзделген
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top