Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11104 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Белгісіздік уақытында тез бейімделетін, іргелі білімді қонақжайлылық индустриясында болып жатқан процестерді терең зерттеумен ұштастыра отырып, сонымен қатар қоғамдық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалау салаларында кәсіби дағдыларды жеке туризм және қонақжайлылық индустриясы мен мемлекеттік деңгейде қолдануға дайын мақсатты, білікті, белсенді көшбасшылар мен зерттеушілерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы

    Курс қызмет көрсету нарығының жағдайы мен дамуын, құрамын, негізгі үрдістері мен заңдылықтарын, нарықтың түрлі факторларға тәуелділігін, сондай-ақ нарықтың экономика мен әлеуметтік өмірге әсерін сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді бағалау және өлшеу әдіснамасынан тұрады. Магистранттар Excel, Gretl құралдарын талдау пакетін, статистикалық бағалаулар мен өлшеулерге негізделген сандық әдістерді, сондай-ақ компания шешім қабылдау үшін негіздеу мақсатында кәсіпорынның сансыз деректерін жинау мен талдауға негізделген сапалық әдістерді пайдалана отырып, тауарлар мен қызметтер нарығын талдайды.Қорытынды емтихан кешенді емтихан түрінде өтеді. Қонақжайлылық нарық мамандары қатысатын қонақ дәрістері қарастырылған, олар туризм және қонақжайлылық саласындағы статесептілік ерекшеліктері туралы айтып береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі

    Пән ғылым мен білімге жоғары білікті кадрларды даярлауға ықпал ететін ғылыми әдістеменің, оның тарихының генезисінің өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс белгілі бір ғылым саласындағы зерттеу мәселелерін қоя білу және оны шешуге, өзіндік дербес зерттеу траекториясын ұйымдастыруға, алынған нәтижелерді сәйкесінше қорытындылар мен тұжырымдарға синтездеуге мүмкіндік береді, сыни ойлауды, зерттеу әдістерінің сандық және сапалық әдістерін талдай алу дағдыларын игерудің арқасында қол жеткізіледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық пен туризм өнімінің тұжырымдамалары

    Курс қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді дамыту тұжырымдамаларын қарастырады, атап айтқанда: орналастыру, тамақтану, тасымалдау, ойын-сауық және демалыс, сауықтыру және басқалары. Бұл кешен тұрақты даму материалдарына негізделген Магистранттар қазіргі тенденциялардың тұрақты даму қағидаттарына, нарықтық ортадағы өзгерістер мен бәсекелестік сипатындағы туристік өнімнің/қызметтің өмірлік цикліне әсерін талдай алады, Қазіргі белгісіздік жағдайын ескере отырып, осы салада жаңа қызметтер мен өнімдердің пайда болуын болжау және болжау құралдарын қолдана алады; Қазақстан мен әлемнің қонақжайлылық нарығында бар туристік өнімдер мен қызметтердің мәліметтер базасымен жұмыс істеу, қызметтерді олардың өміршеңдігі мен ҚР туризм нарығында одан әрі даму және қолдану перспективасы бойынша салыстыру, талдау, қорытындылау және жіктеу. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне жетекші туроператор-менеджерлер қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық операциялық менеджменті

    Курс операциялық функцияның ерекшелігін менеджмент функциясы ретінде ашады және оның қонақжайлылық саласындағы мағынасын, соның ішінде процестерді, адамдарды, ресурстарды және қорларды басқаруды көрсетеді. Төрт бағыт/операция қарастырылатын болады: қонақжайлылық қызметтерді өндіру, қонақжайлылық қызметтерді жеткізу, тасымалдау, сервис түрлері және осы бағыттағы жаңа тенденциялар. Іскерлік ойындар мен жағдаяттық тапсырмалар негізінде магистранттар операциялық менеджементтің әдістерін игереді, сыртқы ортаның белгісіздік жағдайында жанжалды және форс-мажорлы жағдайларды шешуді, стратегиялық міндеттерді шеше отырып, тактикалық деңгейде процестерді басқаруды үйренеді. Курсты меңгеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық индустриясының өкілдері қонақжайлылық дәрістеріне қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясында адам ресурстарын басқару

    Курс қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында жеке басқару мәселесі, тәсілі мен әдістерінің ерекшелігіне назар аудара отырып, адам ресурстарын басқару жүйесін құру негіздерін қарастырады. Адам ресурстарын жүйелі тиімді басқару үшін қажетті: құзыреттерді қалыптастыру, олардың ықпалдасуы, клиенттерді тарту, олардың адалдығын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету сапасын арттырумен байланысты ұйымдастыру мақсаттарына қол жеткізу мүддесін дамыту мен уәждеме жасауға ықпал етеді. Магистранттар қонақжайлылық индустрия компаниялары қызметінің ерекшеліктерін көрсететін талдау және талқылау, түрлі басқару жағдайларына (кейстер) қатысты ұсыныстарды жобалау кезінде ақпаратты жинауға және пайдалануға қабілетті болады. Қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, АРБ стратегиясы мен саясатын әзірлеуді, адам ресурстарын басқару саласындағы бизнес-үдерістерді басқару үшін аналитикалық материалдарды дайындауды үйренеді. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық кәсіпорындарының бөлімдерінің жетекші менеджерлері мен HR басшыларының дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясы қызметтерінің сапасын басқару

    Курс тұтынушылардың сан алуан сұранымдарын қанағаттандыруға бағытталған қызметтер түрлілігінің және сала спецификасының ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық саласының мейманхана/мейрамхана сервисінің сапасын басқаруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар жүйелі тәсілдемеге және процестік қызмет принциптеріне негізделген мейманхана/мейрамханалық қызмет субъектілерінің функциялану сапасын қамтамасыз етудің заманауи тәсілдерін зерделейді. Курс материалдарында сервис саласындағы жүйелі тәсілді пайдалану (9000 сериялы ISO сапа саласындағы халықаралық стандарттарға бағдарлау, ISO 10002 клиенттердің қанағаттану деңгейін сертификаттау стандарты, қонақжайлылық саласының қазақстандық стандарттары) магистранттарға талаптардың өсуі мен динамикалық өзгеретін сыртқы жағдайлардың және қонақжайлылық индустриясының қызмет көрсету сапасы жүйесінің жай-күйін ескере отырып, кепілдендірілген қауіпсіздік пен сапаны ұсынуымен, белгіленген талаптарға, нормаларға сәйкес келетін қызмет көрсету бойынша міндеттер кешенін шешуді өзара қамтамасыз ететін кіші жүйелері арасында байланыстардың болуын орнатуға мүмкіндік береді. Оқу барысында қонақжайлылық саласындағы қызметтердің және бәсекеге қабілеттілігі мен сапасын анықтау үшін жағдаяттық тапсырмаларды шешу ұсынылатын болады. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге ірі халықаралық қонақ үй желілерінің жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы стратегиялық маркетинг

    Курс қонақжайлылық кәсіпорындарына арналған бизнес-стратегия шеңберінде маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің әдістемесі мен тәсілдерін қамтиды. Курс тақырыбы: стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және қонақ үй қызметтері нарығын талдаудың әдістемелік негіздері, қонақжайлық кәсіпорындарының маркетингтік мүмкіндіктері мен бәсекеге қабілеттілігін талдау; қонақ үй қызметтері нарығын стратегиялық саралау және позициялау, стратегиялық шешімдерді қабылдау техникасы, маркетинг стратегияларын таңдау, маркетинг кешені бойынша стратегиялық шешімдер, маркетингтің стратегиялық жоспарын қалыптастыру және оны іске асыру. Оқыту нәтижелерін бағалау жағдаяттық тапсырмаларды шешу, қонақжайлылық индустриясының шетелдік және отандық кәсіпорындарының кейс-оқуларын қарастыру, сондай-ақ зерттеу шеңберінде нақты өнімнің/қызметтің «Маркетингтің стратегиялық жоспары» атты жеке жобаны орындау арқылы жүргізілетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық ұйымдастырушылық стратегиясы

    Курс қонақжайлылық саласының кез келген кәсіпорындарының функциялануының және саланы басқарудың тиімді жүйесін құруды қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласындағы ұйымдастырушылық стратегияларын әзірлеу әдістемесін қарастырады. Магистранттар стратегиялық қағидаттарға сүйене отырып, сала мен кәсіпорынды талдау әдістемесін пайдалана отырып қызмет көрсету саласында тұрған концептуалды міндеттерді шешеді. Магистранттар курс шеңберінде салада орын алатын тәуекелдерге талдау жүргізеді, мәселелерді анықтайды, қордаланған мәселелердің өзекті және ерекше шешімдерін әзірлейді және ұсынады. Жеке және топтық жобалар шеңберінде ҚТҚ және ҚҚжМҚ сияқты кәсіптік қауымдастықтармен тығыз өзара әрекеттесе отырып, салаға қатысты бизнес-кейстерді шешуге, бағдарламалық және құқықтық құжаттарды, стандарттарды талдауға қатысатын болады. Қазақстан Республикасының Туризмді 2025 жылға дейінгі дамыту тұжырымдамасы мысалында туристік-рекреациялық, адам және инвестициялық әлеуетіне сәйкес ҚР өңірлерінің басым туристік бағыттарын анықтайды және кәсіпорындардың даму стратегиясын әзірлейді. Курсты меңгеру кешенді емтиханмен аяқталады, ол ҚР белгілі бір өңірінде қонақжайлылық саласын дамыту бағыты бойынша жобаны қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Холистикалық маркетинг

    Курс тұтас маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: холистикалық (тұтас) маркетингтің құрылымы; тұтынушылық құндылықты зерттеу, құру және ұсыну; холистикалық маркетингтің құралдары; өзара қарым-қатынас маркетингі (CRM, PRM); біріктірілген маркетинг (біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік арналарды басқару); ішкі маркетинг (персонал маркетингі); әлеуметтік жауапты маркетинг (компанияның маркетингтік стратегиясында этикалық, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерді ескеру); тұтынушылардың, персоналдың және компанияның мүдделі тараптарының қанағаттанушылығын және ниеттестік дәрежесін бақылау. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді, сондай-ақ «Компаниядағы холистикалық маркетингті басқару (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын орындау көзделген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана менеджменті

    Бұл курс мейрамханаларды басқару жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады; қонақжайлылық индустриясының қонақтарға қызмет көрсету, тамақ өнімдері мен сусындардың сапалы жүйесін құру, жөндеу және қамтамасыз ету үшін сатып алынған және пайдаланылатын мүліктерді, жабдықтарды, құралдар мен материалдық активтерді қалай басқаратындығын қарастырады. Магистранттар front-office және Back office басшыларының міндеттерін орындай алады, сонымен қатар қажетті стратегияларды әзірлейді, кәсіпорындарды тиімді басқарудың көптеген құралдары мен әдістерін қолдана алады. Курс ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ лекцияларымен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы табыс және тәуекелдерді басқару

    Курс қонақ үйлер мен мейрамханалардағы кірісті басқару жүйесін, кірістерді басқарудың тиімділігін арттыруға бағытталған түрлі құралдар мен бағдарламаларды, кіріс басқарушыларының- Revenue менеджерлердің жұмысының тиімділігін арттыруға бағытталған; атап айтқанда Rate shopper, OTA-дағы аналитика мен құралдар жинағы, Business intelligence, RMS-кірістерді басқару жүйелері, болжау құралдары, нарықтық аналитиктер (benchmarking), кірісті сауатты басқаруға арналған Must-have жиынтық,Libra hospitality, Channel manager және басқалары. Магистранттар қонақ үйде кірістерментәуекелдердібасқарудағдыларын,бөлмелердітолтырупайызын мее сатылымды ұлғайту, тиісті бағдарламалар мен заманауи технологияларды игеру арқылы алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Ірі қонақүйлердің жетекші менеджерлері қонақ дәрістеріне қатысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық люкс менеджменті

    Курс отель бизнесіндегі люкс сегментін басқару тұжырымдамаларын қамтиды. Бүкіл әлем бойынша, оның ішінде Қазақстанда табыстардың тұрақты өсу үрдістерін, сондай-ақ тәуекелдер мен қауіптерді қоса алғанда, қонақжайлылық индустриясында осы сегменттің пайда болуы мен кеңеюінің себептері мен заңдылықтарын айқындау. Курс материалдары әлемдегі және Қазақстандағы люкс сегментінің дамуын анықтайтын трендтерді зерттеуден және жақын болашақтағы болжамдардан тұрады. Магистранттар талдау, салыстыру және жалпылау процесінде, сондай-ақ люкс-класты ірі қонақ үй желілері базасында аудиториядан тыс көшпелі сабақтар барысында люкс санаттағы тұтынушыларға қызмет көрсету талғамы мен ерекшелігін анықтай алады, тәуекелдердің пайда болуын алдын алады. Курсты меңгеру люкс санатына жататын клиенттерге арналған қызметтерді әзірлеу жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы қаржы менеджменті

    Курс магистранттардың қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық менеджмент теориялары мен принциптерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар мәселелер мен олардың себептерін табысты анықтау үшін қажетті құралдарды игереді, сондай-ақ ұзақ мерзімді қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізуге және оң қаржылық нәтижелерді қамтамасыз етуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдауға және оларды өз зерттеулерінің контекстінде қолдана алады. Курс келесі тақырыптардан тұрады: қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарындағы қаржылық менеджменттің ерекшеліктері, сонымен қоса айналым капиталын, өтімділікті және капитал құрылымын басқару әдістері; негізгі және айналым активтерін басқару; ағымдағы шығындарды, кірістер мен пайданы басқару; бюджеттеу әдістері; инвестициялық стратегияны қалыптастыру; қаржы көздерін басқару. Пәнді меңгеру жобаны қорғаумен аяқталады (магистранттың диссертациялық зерттеуінің қаржылық бөлімі).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік өнімдерін және сусындарды басқару

    Курс түрлі тамақтану кәсіпорындарының өндірістік-шаруашылық және сауда-қызмет көрсету қызметін басқару қағидаларын, атап айтқанда: есепке алу, сақтау, қозғалыс ережелері, шикізат, азық-түлік өнімдері және жартылай фабрикаттарды қабылдау тәртібі мен босату ережелері және оларға ілеспе құжаттарды рәсімдеу ережелері; шығарылатын өнімге және қоғамдық тамақтану қызметтеріне ұйым стандарттарын ескере отырып, фирмалық өнімге технологиялық құжаттарды әзірлеу және рәсімдеу ережелері; тауарлар мен сусындардың жіктелуі мен тұтынушылық қасиеттерін зерделеуді қоса алғанда, жеткізу мен қорлардың кең спектрін жүйелі басқару жұмыстарын қарастырады. Магистранттар ең аз шығындармен және функционалдық мақсаттағы түпкілікті өнімді алудың тиімді тәсілін анықтау, қалдықтардың нормаларын және шикізат (өнімдер) шығынын анықтау әдістемесін, соның ішінде өнімдердің өзара алмасуын, тағамдардың үйлесімділігін зерттейтін болады. Өнім сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін енгізе отырып, кәсіпорынның материалдық ресурстармен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру және тауар мен азық-түлік қорларын қабылдау, сақтау, жіберу үдерісін, сондай-ақ, оларды қоймада орналастыру мен сақтауды қадағалайды; өндірісті дамытудың ағымдағы жоспарымен бизнес-болжамын құру. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрісімен қонақжайлылық және өндіріс саласының жетекші кәсіпкерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік шаралар: тұжырымдамалар, мәселелері мен тенденциялары

    Курс туризм және қонақжайлылық саласында іскерлік туризмді перспективті және сұранысқа ие бағыт ретінде даралануына ықпал еткен іскерлік ивенттердің (шаралардың) спецификасын қарастырады. Магистранттар ивенттерді ұйымдастыру әдістемесін, іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру принциптері мен технологиясын зерделей отырып, халықаралық талаптар мен қазақстандық стандарттар негізінде шараларды басқару бойынша құралдарды алады, мәселелерді айқындай алады, қонақжайлылық осы секторының әрі қарай дамуының тенденцияларын талдай алады және мейманхана, мейрамхана мен туристік бизнес үшін оның маңыздылығын ашады. Шағын топтарда жұмыс жасай отырып, әскерлік ивентті ұйымдастыру технологиясын игереді: брифинг, іскерлік таңғы ас/түскі ас/ кешкі ас, конференция, семинар, дөңгелек үстел, көрмелерді ұйымдастыру және т.б. Курстың қорытынды шарасы ретінде магистранттардың таңдауы бойынша іскерлік ивент ұйымдастырылады. Қонақ дәрістерге ивент-индустрия саласының жетекші кәсіпкерлері қатысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық технологиялар мен инновациялар

    Курс кәсіпорынның өсуі мен бәсекелестік позицияларын сақтауға (оның ішінде қара аққу және беріктілік тұжырымдамалары), тұтынушылардың талаптарын және нарықтың тенденцияларын есепке ала отырып, жаңа, теңдесі жоқ ұсыныстар мен қызметтерді әзірлеу кезінде жаңа мүмкіндіктерді тиімді пайдалануға бағытталған қонақжайлылық саласындағы инновациялардың пайда болуы және даму теорияларын қамтиды. Бұл инновациялық процесс технологиялық жетістіктер мен бағдарламаларды, сондай-ақ клиенттердің болжамдарын өзгертумен сервистік өнімдерді пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорын стратегиясының ажырамас бөлігі болуы тиіс, бұл компанияның және оның өнімінің ұзақ мерзімді өміршеңдігінің жалғыз кепілі болып табылады. Магистранттар зерттелетін инновациялық құралдар (stem-ассоциациялар, диджитализация, нетворкинг, нарративтілік және т.б.) арқылы қонақжайлық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған қызықты өзекті ұсыныстарды, инновациялық қызметтерді әзірлей алады. Курсты меңгеру қонақжайлылық нарығы үшін жаңа қызметті қорғауды қамтитын қорытынды ауызша кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге «Smarttourism» компаниясының өкілдері қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй жобасын әзірлеу

    Курс магистранттардың ғылыми-зерттеу тәжірибесімен синергетикада өтеді. Топтық жұмыс негізінде магистранттар қонақ үй жобасын әзірлеу мен жүзеге асырудың барлық аспектілерін, орналасу мен тұжырымдаманы таңдаудан бастап жоспарлауға, дизайнға және оны одан әрі жылжытуға дейін қарастырады. Маркетинг құралдарын пайдалана отырып, олар мақсатты аудиторияны анықтайды, бәсекелестерді анықтайды және маркетинг стратегиясын жасайды. Бизнес-жоспар әзірлеуге басты назар аударылады. Бұл жұмыстың нәтижесі қонақжайлылық нарығының тәжірибешілерін тарта отырып, жобаны қорғау болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру және зерттеу арқылы бірлесіп алға жылжитын тұтас педагогикалық процестің субъектілері ретінде оқытушы мен білім алушылардың тиімді және сапалы өзара іс-қимылын белгілейді.
  • Заманауи зерттеу нәтижелерін орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының практикалық қызметіне біріктіреді, әртүрлі мақсатты сегменттерге, соның ішінде "люкс" класына арналған қызметтердің кең спектрін әзірлейді.
  • Қонақ үй мен мейрамхананың барлық құрылымдық бөлімшелерінде ұсынылатын сервис пен қызметтердің сапасын бақылайды, қызметкерлердің қызметін бағалайды және олардың кәсіби дамуын бағыттайды.
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдану негізінде алынған құқықтық өріс шеңберінде кешенді басқару және ғылыми шешімдерді ұсына отырып, олардың салдарын жан-жақты бағалай отырып, қонақжайлылық саласының құрылымданбаған проблемаларын талдайды.
  • Тамақтану және орналастыру кәсіпорнының қызметін жоспарлайды және болжайды, олардың тұрақты дамуы мен экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, тәуекелдер мен шектеулерді ескере отырып, балама нұсқаларды қарастырады және қоршаған ортаның өзгеруіне тез жауап береді.
  • Қаржылық менеджмент әдістерін қолдана отырып, орналастыру/тамақтандыру және оның қызметтерін дамыту стратегиясына қатысты балама қаржылық шешімдерді әзірлейді.
  • Қонақтардың қажеттіліктері мен мінез-құлық әдеттерін ескере отырып, қонақ үй/мейрамхана құрылымдық бөлімшелерінің қызметін цифрландыру және автоматтандыру процесін басқарады.
  • Орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтерін әзірлеу және ілгерілету процесін басқаруда озық маркетингтік технологиялар мен құралдарды қолдана отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлейді.
  • Қонақ үй-мейрамхана нарығының стейкхолдерлерімен, қызмет көрсетушілермен, серіктестермен, тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасайды, әр түрлі тілдер мен байланыс арналарын қолдана отырып, жүйелі және біржақты түсіндірілетін ақпаратты ұсынады.
  • Сыни ойлау негізінде ғылыми әдістерді пайдалана отырып, стандартты емес ұсыныстарды және осы саланы дамытудың жаңа бағыттарын генерациялай отырып, тамақтану және орналастыру индустриясының зерттеу міндеттерін шешеді.
Top