Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11104 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Белгісіздік уақытында тез бейімделетін, іргелі білімді қонақжайлылық индустриясында болып жатқан процестерді терең зерттеумен ұштастыра отырып, сонымен қатар қоғамдық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалау салаларында кәсіби дағдыларды жеке туризм және қонақжайлылық индустриясы мен мемлекеттік деңгейде қолдануға дайын мақсатты, білікті, белсенді көшбасшылар мен зерттеушілерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру және зерттеу арқылы бірлесіп алға жылжитын тұтас педагогикалық процестің субъектілері ретінде оқытушы мен білім алушылардың тиімді және сапалы өзара іс-қимылын белгілейді.
  • Заманауи зерттеу нәтижелерін орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының практикалық қызметіне біріктіреді, әртүрлі мақсатты сегменттерге, соның ішінде "люкс" класына арналған қызметтердің кең спектрін әзірлейді.
  • Қонақ үй мен мейрамхананың барлық құрылымдық бөлімшелерінде ұсынылатын сервис пен қызметтердің сапасын бақылайды, қызметкерлердің қызметін бағалайды және олардың кәсіби дамуын бағыттайды.
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдану негізінде алынған құқықтық өріс шеңберінде кешенді басқару және ғылыми шешімдерді ұсына отырып, олардың салдарын жан-жақты бағалай отырып, қонақжайлылық саласының құрылымданбаған проблемаларын талдайды.
  • Тамақтану және орналастыру кәсіпорнының қызметін жоспарлайды және болжайды, олардың тұрақты дамуы мен экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, тәуекелдер мен шектеулерді ескере отырып, балама нұсқаларды қарастырады және қоршаған ортаның өзгеруіне тез жауап береді.
  • Қаржылық менеджмент әдістерін қолдана отырып, орналастыру/тамақтандыру және оның қызметтерін дамыту стратегиясына қатысты балама қаржылық шешімдерді әзірлейді.
  • Қонақтардың қажеттіліктері мен мінез-құлық әдеттерін ескере отырып, қонақ үй/мейрамхана құрылымдық бөлімшелерінің қызметін цифрландыру және автоматтандыру процесін басқарады.
  • Орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтерін әзірлеу және ілгерілету процесін басқаруда озық маркетингтік технологиялар мен құралдарды қолдана отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлейді.
  • Қонақ үй-мейрамхана нарығының стейкхолдерлерімен, қызмет көрсетушілермен, серіктестермен, тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасайды, әр түрлі тілдер мен байланыс арналарын қолдана отырып, жүйелі және біржақты түсіндірілетін ақпаратты ұсынады.
  • Сыни ойлау негізінде ғылыми әдістерді пайдалана отырып, стандартты емес ұсыныстарды және осы саланы дамытудың жаңа бағыттарын генерациялай отырып, тамақтану және орналастыру индустриясының зерттеу міндеттерін шешеді.
Top