Компьютер архитектурасы

  • Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.
  • Образовательная программа 6B01503 Физика-Информатика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top