Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02133 Кескіндеме-реставрация в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Композиция негіздері І

    Пәнді игерудің негізгі міндеттері деп санауға болады;- студенттердің бейнелеу өнерінің негізгі заңдылықтарын, өз композициясын құрудың құралдары мен әдістерін игеруі. Классикалық шығарманы талдау арқылы станокты да, монументалды да өз композицияларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Сәндеу. Стильдеу түрлері. Жабық және ашық композиция. Монокомпозиция. Сәндік композицияларды құру заңдары. Раппорт түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Конструкциялық сурет І

    Сызықтық-конструктивті дегеніміз-бұл геометрияның дұрыс берілу сапасы және кез-келген объектінің бөліктерінің, яғни құрылымның өзара байланысы. Оқу мақсатымен пәннің дизайны шартты түрде пән мөлдір болатындай етіп беріледі. Классикалық шығарманы талдау арқылы станоктық және монументалды өз туындыларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Көркем образды құруда басты, типтік нәрсені табу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме

    Бұл оқу пәнінің мақсаты реставрация саласында жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау болып табылады. Оның ішінде әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі кескіндеме және әр түрлі кескіндеме техникасы бойынша жұмыстар орындалады. Академиялық кескіндемені оқытудың негізі-әр түрлі кескіндеме құралдары мен материалдарын қолдана отырып, нақты объектілердің, табиғаттың және адамның табиғатынан сурет салу. Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен игеру, көркем образ жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет

    Адам басының анатомиялық негіздері. Бас сүйегінің және анатомиялық бастың суреті. Классикалық мүсіндердің бастарының сызықты-конструктивті эскиздері. Классикалық мүсіннің басының ұзын жарық көлеңкелі суреті. Тірі үлгідегі бастардың сызықты-конструктивті эскиздері. Табиғаттан алынған адам басының стильдендірілген суреті. Портреттердің эскиздері. Адам фигурасының анатомиялық негіздері. Қаңқа суреті. Фигураның бөліктерін салу. Анатомиялық фигураның суреті (экорче). Контрапоста және күрделі қозғалыстағы фигураның гипстік модельден ұзақ уақыт бойы суретін салу (Дорифор, Германикус, Дискоболус, Боксшы, Құл).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқу суреті І

    Оқу академиялық суреті – бұл жазықтықта шынайы бейнені құру принциптерін ашатын осындай оқу пәні. Ол бізді қоршаған шындықты сурет арқылы дұрыс көріп, дұрыс жеткізуге үйретеді, заттардың пішінінің құрылымының заңдылықтарын түсінуге және осы заңдылықтарды бейнелеу тәжірибесінде пайдалануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнерінің тарихы

    Бейнелеу өнерінің негізгі дәуірлері, стильдері, бағыттары туралы жүйеленген білім, суретшілердің шығармашылығымен танысып, көркем шығармаларды талдауды үйренеді. Бейнелеу өнері тарихының негізгі кезеңдерін зерттеу. Кезеңдердің тарихын білу. реставраторлардың абстрактілі ойлау тәсілін, қиялын және шығармашылық дүниетанымын дамыту. әр түрлі дәуірлердегі өнер мен сәулет өнеріндегі шығармашылық әдістер эволюциясының тарихи кезеңдерін зерттеу өнерді үздіксіз, үздіксіз даму процесі ретінде кәсіби түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме ІI

    Бұл оқу пәнінің мақсаты реставрация саласында жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау болып табылады. Оның ішінде әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі кескіндеме және әр түрлі кескіндеме техникасы бойынша жұмыстар орындалады. Көлемі мен формасы. Хиароскуро. Портретті орындау кезеңдері. Табиғаттың жеке портреттік сипаттамаларын беру. Модельдің ұқсастығы, жарықтандыруы бойынша күрделі міндеттер. Қызықты хиароскуро контрастын, түрлі-түсті немесе тыныш фонды, отырғыштың жарқын киімін, модельдің қозғалысын, яғни. оның қандай да бір әрекеті, мысалы, бір затты ұстайтын, бір нәрсені оқитын немесе бұрылатын отырғыш. Кез-келген затты ұстайтын қолдар мен саусақтардың егжей-тегжейлері, жарықтандырумен қызықты бұрыш. Жұмыс форматы А1-ден А0-ге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу суреті ІІ

    Оқу суреті-композицияның бастапқы тәжірибесін алу және көркем суреттерді салу үшін іргелі білімді, техниканы және техниканы игеру әдісі. Ол бізді қоршаған шындықты сурет салу арқылы дұрыс көруге және дұрыс жеткізуге үйретеді, заттардың пішінінің құрылымының заңдылықтарын түсінуге және осы заңдарды кескін құру тәжірибесінде қолдануға көмектеседі.Академиялық суреттегі негізгі әрекет-үш өлшемді кескінді екі өлшемді жазықтыққа көшіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет II

    Табиғаттан сурет салудың академиялық мектебі перспектива, Люк түрлері туралы білім алады, заттар мен адам денесінің сауатты құрылысын үйренеді. Шындықты бейнелеудің әртүрлі көркемдік әдістерін игеруге ықпал етеді. Пән табиғаттан сурет салудың кеңейтілген кешенін, жұмсақ материалмен орындау техникасын қарастырады, сәйкесінше Сурет тақырыбы өте алуан түрлі. Біріктірілген жарық көзі бар адамның басының, тұрған және жатқан жалаңаш фигураның хиароскуро үлгісі. Көлеңке контрастын, модель ұқсастығын, қозғалыс сипатын, бас пен аяқ-қолды бұру. А-0, А-1 форматы, графит қарындаш.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері II

    Кіріспе. Композицияның негізгі заңдары. Статика және динамика. Контраст және нюанс. Бұл пәнде, сурет сияқты, студент қарапайым геометриялық және сызықтық пішіндер мен фигуралардан алынған көркемдік категорияны біледі. Алынған санат статикалық немесе динамикалық композицияға айналады. Көбінесе бұл сызық пен түстің жұмысы, мысалы, жануарлармен немесе өсімдіктермен дөңгелек ою-өрнектің синтезін жасау, пішін мен хиароскуро арқылы жаңа көркемдік әдістерді іздеу. Жұмыс форматы: А-0, А-1, акрил, гуашь, температура.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Конструкциялық сурет ІІ

    Бағдарлама пішіндеу принциптерін суретте игеру процесінде білім алушылардың сындарлы-кеңістіктік ойлауын тереңірек дамытуға, гипстің басы, бас сүйегі, архитектуралық нысандары (капитал, консоль) сияқты күрделі нысандарды салу дағдыларын жетілдіруге, бұрын игерілген әдістерді, техникалық құралдарды, графикалық технологияларды бекітуге бағытталған. Классикалық шығарманы талдау арқылы станоктық және монументалды өз туындыларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Көркем образды құруда басты, типтік нәрсені табу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Суреттің анатомиясы І

    Суреттің анатомиясы адам денесінің жалпы пішінін және осы пішінді құрайтын жеке бұлшықеттердің Бекітілу орындарын және қозғалыс ерекшеліктерін зерттеу арқылы сүйек құрылымы мен бұлшықет құрылымын конструктивті түрде зерттеуге көп көңіл бөледі, оған кез-келген қозғалыста адам формасын қалай бейнелеу керектігін үйретеді. Кескіндемеде, суретте және композицияда пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Бас және бет бұлшықеттері, бет бұлшықеттері, аяқ-қол бұлшықеттері: иілгіштер мен экстензорлар, мықын, балтыр бұлшықеті, дельтоид және т. б. Көлемдегі егжей-тегжейлі сурет: хиароскуро бөлшектеу, конструктивті бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Лессировка техникасы І

    Бейнелеу өнерінің тарихы және оны жүзеге асыру әдістері туралы білім. Осы техниканы орындау үшін қажетті материалдарды талдау. Техникалар мен әдістерді үйреніңіз. Әр түрлі текстуралар мен текстураларды беруді үйреніңіз. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшіру әдістемесі мен технологиясы

    Тренд стилизатор болып табылады, сонымен қатар көшірме тренді Тарихи материалға бағытталған, бірақ бұл материал авторлық позиция тұрғысынан түсіндіріледі және айтарлықтай қайта түсіндіріледі. Зертханалық зерттеулерді талдау, сондай-ақ көшіру техникасы мен технологиясы зерттелуде. Кескіндеме жұмыстарымен көшірме жасау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Пластикалық анатомия І

    Бұлшықеттердің, сүйектердің және т.б. құрылысы туралы білім. Адам анатомиясы және жалпы физиология туралы теориялық және практикалық білім. Бірінші кезеңде адам құрылымының сүйек-қаңқа бөлігі зерттеледі: буындарды, аяқтың, қолдың, бас сүйектің үлкен сүйектерін зерттеу. Әр түрлі позициялардан бас сүйегін салу, кеуде қуысын салу. Қаңқаны толығымен және әртүрлі позициялардан салу. Барлық сүйектерді егжей-тегжейлі зерттеу. Анатомиялық сызбаларға арналған арнайы A3 альбомы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Экология және тұрақты даму

    Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет І

    Шындықты бейнелеудің әртүрлі көркемдік әдістерін игеруге ықпал етеді. Академиялық сурет бойынша жұмыстарды орындау заңдылықтарын игеруге ықпал етеді. Пән табиғаттан сурет салудың кеңейтілген кешенін, жұмсақ материалмен орындау техникасын қарастырады, сәйкесінше Сурет тақырыбы өте алуан түрлі. Біріктірілген жарық көзі бар адамның басының, тұрған және жатқан жалаңаш фигураның хиароскуро үлгісі. Көлеңке контрастын, модель ұқсастығын, қозғалыс сипатын, бас пен аяқ-қолды бұру. А-0, А-1 форматы, графит қарындаш.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме I

    Пән шығармаларды зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін, бейнелеу практикасына қажетті арнайы білім мен дағдыларды жүзеге асыруды қамтиды. Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен игеру, көркем образ жасау. Түс, тон, Жарық-тон қатынастарын зерттеу. Көркем образ жасауда басты, типтік нәрсені таба білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция I

    Пәннің мақсаты-кеңістікті композициялық шешу дағдыларын игеру; көркем және графикалық материалдың мүмкіндіктерін зерттеу; көркем және бейнелі ойлауды дамыту. Пәнді игерудің негізгі міндеттері деп санауға болады;- студенттердің бейнелеу өнерінің негізгі заңдылықтарын, өз композициясын құрудың құралдары мен әдістерін игеруі. Классикалық шығарманы талдау арқылы станокты да, монументалды да өз композицияларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме технологиясы І

    Пән көркем шығармаларды қалпына келтірудің экспрессивті мүмкіндіктерінің спектрі бойынша негізгі теориялық және практикалық білім береді, жинақталған практикалық тәжірибе негізінде қолданыстағы техниканы еркін өзгертуге және біріктіруге мүмкіндік береді. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме материалдарын өңдеу технологиясы І

    Курстың мақсаты-кескіндемеде қолданылатын әртүрлі материалдар туралы түсінік беру, материалдарды таңдау мен түпкілікті нәтиже арасындағы себеп-салдарлық байланысты түсіну және оған қандай факторлар әсер етеді; қиялды дамыту және батыл тәжірибе жасау. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы І

    Адамның пластикалық анатомиясы, сүйектер мен бұлшықеттердің атауларын, олардың қозғалыс функцияларының ерекшеліктерін, әйел мен ер адамның, қарт пен баланың пропорцияларының айырмашылықтарын зерттейді және оларды академиялық сурет пен кескіндемеде қолдануды насихаттайды.Кескіндемеде, суретте және композицияда пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Бас және бет бұлшықеттері, бет бұлшықеттері, аяқ-қол бұлшықеттері: иілгіштер мен экстензорлар, мықын, балтыр бұлшықеті, дельтоид және т. б. Көлемдегі егжей-тегжейлі сурет: хиароскуро бөлшектеу, конструктивті бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Адам анатомиясы ІІ

    Адамның дене құрылымын зерттеуге бағытталған. Ең егжей-тегжейлі және анатомиялық көркем бейнелеу мақсатында. Пластикалық қозғалыстың берілу ерекшеліктері, пропорциялары, биомеханиканы түсіну. Кескіндемеде, суретте және композицияда пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Бас және бет бұлшықеттері, мимикалық бұлшықеттер, аяқ-қол бұлшықеттері: иілгіштер мен экстензорлар, мықын, гастроцемиус, дельтоид және т.б. көлемдегі егжей-тегжейлі сурет: хиароскуро бөлшектеу, конструктивті бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Суреттің анатомиясы ІI

    Адамның қаңқа сүйектері мен бұлшықеттерінің табиғатынан сурет салу пластикалық хабардарлықтың, визуалды сауаттылықтың, конструктивтіліктің, дұрыс пропорциялардың, кеңістікті берудің толық көлемін береді, бұл болашақта бейнелі ойлауды дамытады. Анатомиялық сурет академиялық суретке негізгі қосымша ретінде экспрессивтілікті, көру мәдениетін тәрбиелейді, эстетикалық талғамды қалыптастырады. Кескіндемеде, суретте және композицияда пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Бас және бет бұлшықеттері, мимикалық бұлшықеттер, аяқ-қол бұлшықеттері: иілгіштер мен экстензорлар, мықын, гастроцемиус, дельтоид және т.б. көлемдегі егжей-тегжейлі сурет: хиароскуро бөлшектеу, конструктивті бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кескіндеме II

    Пән түлектердің өзіндік кәсіби жұмысының перспективасын айқындайтын деңгейде студенттердің жүйелі Көркемдік-орындаушылық қызметін білдіреді. Пән қызықты, өйткені тақырыптар мен бөлімдер студиялық және композициялық кескіндеменің жиынтығы болып табылады. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста байқау қабілетін дамыту; композиция, сурет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме материалдарын өңдеу технологиясы ІІ

    Бұл курста студенттер материалдардың кескіндеме-техникалық қасиеттерін, оларды дайындау әдістерін және оларды кескіндемеде неғұрлым орынды қолдануды зерттейді . Суретші өз жұмысында белгілі бір материалдарды қолданады: майлы бояулар, гуашь, темпера, балауыз, акварель және басқалар. Осы материалдарға байланысты кескіндеме түрлері ажыратылады: майлы кескіндеме, темпера, гуашь, энкаустика, акварель және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме технологиясы ІI

    Курстың мақсаты-заманауи материалдар спектрін еркін бағдарлауға үйрету және заманауи технологиялық мүмкіндіктерге сәйкес келетін дәстүрлі тәжірибені түзетуді жүзеге асыру. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет II

    Шындықты бейнелеудің әртүрлі көркемдік әдістерін игеруге ықпал етеді. Пән табиғаттан сурет салудың кеңейтілген кешенін, жұмсақ материалмен орындау техникасын қарастырады, сәйкесінше Сурет тақырыбы өте алуан түрлі. Біріктірілген жарық көзі бар адамның басының, тұрған және жатқан жалаңаш фигураның хиароскуро үлгісі. Көлеңке контрастын, модель ұқсастығын, қозғалыс сипатын, бас пен аяқ-қолды бұру. А-0, А-1 форматы, графит қарындаш.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Лессировка техникасы ІІ

    Кескіндемедегі әдістердің бірі, ол қазірдің өзінде кептірілген тығыз бояу қабатының үстіне мөлдір және Мөлдір бояу қабаттарын жағудан тұрады. Лессирование көмегімен сіз реңктің жеңілдігіне, сондай-ақ оптикалық араластыру арқылы алынған күрделі дыбыстық түске қол жеткізе аласыз. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пластикалық анатомия II

    Кескіндеме, сурет және композициядағы пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Беттің және бұлшықеттің, бет бұлшық еттерінің, аяқтың бұлшықеттері: иілгіш және экстенсорлы, миялы, бұзау, дельтоидты бұлшықет және т.б. Бұл көлемде егжей-тегжейлі сурет: кесілген және ашық-сұр түсті бөлшектеу, құрылымды бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Композиция ІІ

    Пәнді игерудің негізгі міндеттері деп санауға болады;- студенттердің бейнелеу өнерінің негізгі заңдылықтарын, өз композициясын құрудың құралдары мен әдістерін игеруі. Классикалық шығарманы талдау арқылы станокты да, монументалды да өз композицияларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Композицияны құрудың негізгі ережелері, эскиздерден қорытынды суретке дейін шығармашылық жұмыстарды жасау процесін игеру. Сюжет, идея, кенеп жазықтығында орналасу бойынша жұмыс. Мазмұнды тақырыптағы көп фигуралы композициямен жұмыс. Бастапқы іздеу шешімдерін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майлы бояу кескіндемесін көшіру І

    Әзірленген техниканы қатаң сақтай отырып, авторлық ниетке минималды араласумен майлы кескіндемені қайталаудың негізгі міндеттері. Студенттерді майлы және темпераментті кескіндемені қалпына келтіру әдістерінің мазмұнымен, тәжірибесімен және дамуымен таныстыру; консервациялау және қалпына келтіру ұғымдарының мазмұнын ашу; әр суретке жеке көзқарас қажет екенін түсіну. Суреттің барлық компоненттері, оның материалдары, бояулары, деградация дәрежесі және тағы басқалар, неден бастау керек және не істеу керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стилистикалық көшіру әдістемесінің негізі І

    Курстың мақсаты-автордың жұмысты орындау ерекшеліктерін көшіру призмасы арқылы майлы кескіндемеде әртүрлі материалдарды қолдану мүмкіндіктерін қарастыру. Тақырыптың жалғасында көшірілген суреттің тарихымен танысып, белгілі бір эффектілерді беру жолдары туралы құпияларды ашамыз. Станоктық кескіндемені қалпына келтіру және консервациялау бойынша жұмыстың бастапқы теориялық білімі мен бастапқы практикалық дағдыларын игеру. - студенттерді станоктық кескіндемені консервациялау және қалпына келтіру негізгі ұғымдарымен таныстыру. Консервациялық-реставрациялық қызметтің қалыптасу тарихын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи сурет

    Терминді қолдану әдетте инновациялар мен ақпараттық технологияларды қолдануды білдіреді. Жаңа көзқарастар мен әдістер. Пайдалануда әртүрлі графикалық техниканы бағдарлауда білім алушылардың құзыреттілігін, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Студенттердің бейнелеу өнерінің негізгі заңдылықтарын, табиғаттан сурет салудың құралдары мен әдістерін, есте сақтау және ұсыну бойынша игеруі. Бейнелеу тілінің, композиция мен суреттің барлық элементтерін ажырамас байланыста ұстай білу және дамыту. Түсті, тоналды, хиароскуро қатынастарын зерттеу. Көркем образ жасауда басты, типтік нәрсені таба білу. Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, кескіндеме материалдарымен жұмыс жасаудың техникасы мен технологиясын игеру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен танысу, көркем образ жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Графикалық сурет I

    Графикалық суреттің кәсіби дағдыларын, түсініктерін, білімдері мен дағдыларын және оның тұтас қабылдауын қалыптастырады. Жеке шығармашылық қабілеттерін өзін-өзі дамытуға ықпал етеді. Осы пәндегі тондарды, техниканы, материалдарды, стильдерді, әдістер мен бағыттарды талдау. Біріктірілген жарық көзі бар адамның басының, тұрған және жатқан жалаңаш фигураның хиароскуро үлгісі. Көлеңке контрастын, модель ұқсастығын, қозғалыс сипатын, бас пен аяқ-қолды бұру. А-0, А-1 форматы, графит қарындаш.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • XX-XXI ғасырдағы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы І

    Қазақстанның бейнелеу өнерінің қазіргі заманғы бағыттары кеңейтіп, көркем тілді байытып, ұлттық құндылықтар мен руханилықты іздеуге өз үлестерін қосты, басқа ұлттардың өнер тілінен өзгеше тіл қалыптастырды, ұлттық дүниетанымға негізделген трендтер ашты. Қазіргі кескіндемеде ұлттық тақырыптар, дәстүрлі жоралғылар, ұғымдар мен мифтер қайта анықталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қалпына келтіру негізі

    Майлы кескіндемені қалпына келтіруде негізгі білім мен дағдыларды игеру. Кескіндемені қалпына келтіруде жалпы негізгі білім мен дағдыларды игеру. Бұл саланың негізгі факторы және неге.Реставрацияның үздік үлгісі негізінде студенттердің эстетикалық дүниетанымын тәрбиелеу. Қалпына келтіру міндеттеріне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру. Теория мен әдіснаманы зерттеу қалпына келтіру. Қалпына келтіруді түсіну дағдыларын қалыптастыру және оның бейнелеу өнеріндегі рөлі мен орны. Студенттердің қалпына келтіру терминдерін меңгеруі. қалпына келтіру әдістерінің дағдыларын дамыту. Реставрациялық жобаларды игеруде сабақтас және ілеспе пәндер туралы білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Терминді қолдану әдетте инновациялар мен ақпараттық технологияларды қолдануды білдіреді. Жаңа көзқарастар мен әдістер. Пайдалануда әртүрлі графикалық техниканы бағдарлауда білім алушылардың құзыреттілігін, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Студенттердің бейнелеу өнерінің негізгі заңдылықтарын, табиғаттан сурет салудың құралдары мен әдістерін, есте сақтау және ұсыну бойынша игеруі. Бейнелеу тілінің, композиция мен суреттің барлық элементтерін ажырамас байланыста ұстай білу және дамыту. Түсті, тоналды, хиароскуро қатынастарын зерттеу. Көркем образ жасауда басты, типтік нәрсені таба білу. Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, кескіндеме материалдарымен жұмыс жасаудың техникасы мен технологиясын игеру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен танысу, көркем образ жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндемені реставрациялау негіздері

    Бейнелеу өнерінің туындылары реставрация объектісі ретінде. Кескіндеме категориялары: майлы, темперлік, фрескалық, акварель және т.б. XIX-XX ғғ. кескіндемені қалпына келтіру тәсілдерін дамыту кескіндемедің жекелеген санаттарын: ежелгі орыс темперлік және фрескалық кескіндеме, еуропалық майлы кескіндеме. Кескіндемені қалпына келтіруде қолданылатын материалдар мен жабдықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме III

    Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен игеру, көркем образ жасау. Түс, тон, Жарық-тон қатынастарын зерттеу. Көркем образ жасауда басты, типтік нәрсені таба білу. Қазіргі заманғы өнердің ерекшелігі-әртүрлі бағыттар, жанрлар мен формалар. Кескіндемеге шығармашылық көзқарасты іздеу, кенептің өзіндік ерекшелігі, сонымен бірге кескіндеменің бұрынғы канондары сақталады. Италия, Франция, Голландия шеберлерінің техникалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Реставратор мамандығына кіріспе

    Бұл оқу пәнінің мақсаты-студенттерді қалпына келтірудің ең жақсы үлгісі негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу. Қалпына келтіру міндеттеріне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру. Теория мен әдіснаманы зерттеу қалпына келтіру. Қалпына келтіруді түсіну дағдыларын қалыптастыру және оның бейнелеу өнеріндегі рөлі мен орны. Студенттердің қалпына келтіру терминдерін меңгеруі. қалпына келтіру әдістерінің дағдыларын дамыту. Реставрациялық жобаларды игеруде сабақтас және ілеспе пәндер туралы білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұражайлық қалпына келтіру негізі

    Курстың мақсаты-мұражайды қалпына келтіру және консервациялау тәжірибесінің тарихы мен негізгі әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, мұражай заттарын қалпына келтіру және консервациялау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Реставрациялық құжаттар; реставрациялық күнделік, реставрациялық паспорт, басқа да мұражай құжаттамасы өнер туындысына қабылдау-тапсыру актілерін дұрыс құрастыруды қамтиды. Мұражай фотофиксациясының ережелері мен нормалары. өнер туындыларын қалпына келтіру процесінде зерттеудің қажетті түрлері. Реставратордың мінез-құлқының жалпы моральдық-этикалық нормалары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшіру I

    The subject provides basic theoretical and practical knowledge on the spectrum of expressive possibilities of the art of copying, the ability to freely modify and combine existing techniques on the basis of accumulated practical experience. Development of skills of copy work with a work of painting. Getting the skills to create paintings. Mastering the modern language of painting by students . The use of knowledge of related and related disciplines in the development of projects.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеменің техникасы мен технологиясы

    Кескіндеменің әртүрлі әдістерін зерттеу, акварель кескіндемесінің әдістерін зерттеу. Құрғақ техника. Акварель, гуашь және майлы бояуларды зерттеу. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет ІІI

    Табиғаттан сурет салу негіздері, перспектива, Люк түрлері туралы білім, заттар мен адам денесінің сауатты құрылысын үйренеді. Неғұрлым күрделі тапсырма. Бет әлпетін, басын, денесін бұру. Модельді Мұқият көлеңкелеу. Хиароскуро градиенті. Модельдің ұқсастығы. Модельді әртүрлі бұрыштардан және әртүрлі жарықтандырудан салу. Пәнді оқудың мақсаты-шаш пен тұлғаның жалпақ бейнесін құрудың жалпы заңдылықтарын, эскиздерді орындаудың көркемдік құралдары мен техникалық әдістерін игеру; композиция негіздерін зерттеу. Пән қызықты, өйткені мұнда студент сурет салу кезінде шығармашылық қабілеттерін көрсете алады: сызықтар, соққылар, реңктер, хиароскуроларды түсіндіру, көлеңкелеу. Материал академиялық суретпен салыстырғанда әртүрлі болуы мүмкін. Еркін отырғыштарды салу, қарама-қарсы фонда гипс Аполлонымен отырғышты салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майлы кескіндемедегі қалпына келтіру аспектілері I

    Студенттермен тарихи, өнертану, этикалық, жаратылыстану және көркемдік-практикалық аспектілерді қамтитын ғылыми қалпына келтірудегі сабақтас пәндердің маңыздылығын түсіну. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме IV

    Кескіндеме-пластикалық есептерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру, түс үйлесімділігіне қол жеткізудің негізгі құралдарымен игеру, көркем образ жасау. Түс, тон, Жарық-тон қатынастарын зерттеу. Көркем образ жасауда басты, типтік нәрсені таба білу. Өнердің барлық түрлерінде шығармашылық және шығармашылық қызметтің әдістері мен формаларын өзгерткен техникалық мүмкіндіктерді зерттеу. Кескіндемедегі шығармашылық іздеу және бағыт. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста байқау қабілетін дамыту; композиция, сурет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшіру II

    Пәннің мақсаты-заманауи материалдар спектрін еркін бағдарлауға үйрету және заманауи технологиялық мүмкіндіктерге сәйкес келетін дәстүрлі тәжірибені түзетуді жүзеге асыру. Кескіндеме жұмысымен көшірме жасау дағдыларын дамыту. Сурет салу дағдыларын алу. Студенттердің заманауи кескіндеме тілін меңгеруі . Жобаларды әзірлеуде сабақтас және ілеспе пәндер туралы білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет IV

    Пәнді оқытудың мақсаты-шаш пен беттің жазықтық бейнесін құрастырудың жалпы заңдылықтарын, көркем құралдарды және эскиздерді орындаудың техникалық тәсілдерін меңгеру; композиция негіздерін оқу. Пән қызықты, бұл жерде білім алушы сурет салу кезінде шығармашылық қабілеттерін көрсете алады: сызықтар, штрихтер, тонировка, жарық нүктелерін түсіндіру, құрғату. Материал академиялық суреттермен салыстырғанда әр түрлі болуы мүмкін. Еркін тұрған сүрткіштерді салу, контурлы фонда гипс Апполлоны бар сүрткішті салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндемені реставрациялау І

    Материалдық мәдениет ескерткіштерінің одан әрі жойылуын болдырмауға және ұзақ мерзімді сақтаудың оңтайлы жағдайларына қол жеткізуге бағытталған іс-шаралар кешені. Студенттер материалдық мәдениет ескерткіштерінің одан әрі жойылуын болдырмауға бағытталған консервациялық-қалпына келтіру іс-шараларының кейбір кешенімен танысады. Ұзақ мерзімді сақтау үшін оңтайлы жағдайларға қол жеткізу жолдары, табиғи қартаю мен жойылудың баяулауы туралы біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XX-XXI ғасырдағы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы ІІ

    ХХІ-ХХІІ ғасырлардағы қазақ өнері ғылыми және тарихи анықтамалық контексте. Өнердің даму кезеңдері. Қолданбалы өнер. Зергерлік өнер. Киіз, кесте. Қазіргі Қазақстанды мекендеген көшпелі халықтардың мәдениеті. Студент дәріс материалында есте сақтайтын негізгі оқиғалар мен жуық күндер. Келесі кезеңде бұл классикалық реалистік суреттер - Қ.Тельжанов, А.Исмаилов, А.Галымбаев, А.Кенбаев және басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Стилистикалық көшіру әдістемесінің негізі ІI

    Көшіру әдісі белгілі бір семантикалық мазмұнның тасымалдаушысы ретінде бейнелеу-экспрессивті құралдар мен көркемдік форманы құру әдістерінің функционалдық маңыздылығын анықтау, қалыптасу принциптерін қарастыру негізінде жүзеге асырылатын көркем шығарманы құру ерекшеліктерін зерттеуге үлкен мүмкіндіктер ашады. Майлы кескіндемені қалпына келтіруде негізгі білім мен дағдыларды игеру. Зерттелетін тақырыпты талдай білу, тақырып алған мәселелерді табу, анықтау және сипаттау, тиісті терминологияны қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майлы бояу кескіндемесінің реставрация негізі І

    Кескіндемені қалпына келтіруде жалпы негізгі білім мен дағдыларды игеру. Бұл саланың негізгі факторы және неге. Майлы кескіндемені қалпына келтіруде негізгі білім мен дағдыларды игеру. Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майлы бояу кескіндемесін көшіру ІI

    Студенттерді майлы және темпера кескіндемесін реставрациялау әдістемелерінің мазмұнымен, тәжірибесімен және дамуымен таныстыру; консервациялау және реставрациялау ұғымдарының мазмұнын ашу; реставрацияланатын жұмыстың технологиясы мен сақталуы туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік беретін ақпарат беретін техникалық-технологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы түрлерін зерделеу.Әр суретке жеке көзқарас қажет екенін түсіну. Суреттің барлық компоненттері, оның материалдары, бояулары, деградация дәрежесі және тағы басқалар, неден бастау керек және не істеу керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майлы бояу кескіндемесінің реставрация негізі ІІ

    Бұл курстың негізгі бағыты: отандық және шетелдік қалпына келтіру тарихымен, заманауи ғылыми қалпына келтірудің міндеттері мен принциптерімен танысу, туындылардың бұзылуының әртүрлі түрлері мен себептері туралы түсінік, ескерткіштерді қалпына келтіру алдындағы зерттеулердің негізгі түрлерімен танысу, консервация және қалпына келтіру процестерінің әдістемелерін игеру, сондай-ақ қалпына келтіру құжаттамасын жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи кескіндеме

    Мамандар қазіргі заманғы кескіндемеге 1960-70 жылдардың басында пайда болған және біздің заманымызға дейінгі барлық бағыттарды қамтиды. Осы кезеңнен бастап суретшілер іздеуді бейнелерден экспрессивтілік құралдарына бағыттайды. Қазіргі заманғы кескіндеме сандық кескіндеменің қажетті атмосферасын құру үшін әртүрлі әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмысты жобалау

    Дипломдық жұмысты жобалау бойынша жұмыс дипломдық жобалауға дайындық жұмыстары кешенінің элементтерінің бірі болып табылады. Жиналған материалды және таңдалған жағдайды талдау негізінде келесі мәселелерді шешу қажет: таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздеу; дипломдық жоба тақырыбының атауын тұжырымдау; жобаланған объектіге жалпы және арнайы талаптарды анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұражайлық сақтау және қалпына келтіру құжаттамасын жүргізу

    Пән мұражай құндылықтарын ғылыми-техникалық сақтау мәселелерін қарастырады. Бұл мұражай бөлмелерінің микроклиматы, жарық режимі, агрессивті ауа ортасы, дисплейлердің қорғаныс қасиеттері, мұражай коллекцияларының микологиялық және энтомологиялық ластануымен күресу. Реставрациялық құжаттар; реставрациялық күнделік, реставрациялық паспорт, басқа да мұражай құжаттамасы өнер туындысына қабылдау-тапсыру актілерін дұрыс құрастыруды қамтиды. Мұражай фотофиксациясының ережелері мен нормалары. өнер туындыларын қалпына келтіру процесінде зерттеудің қажетті түрлері. Реставратордың мінез-құлқының жалпы моральдық-этикалық нормалары мен міндеттері. Затты мұражайлық қалпына келтірудің, оны сақтаудың және құжат айналымына енгізудің ажырамас бөлігі болып табылатын негізгі құжаттармен таныстырады. Мұражай шегінде затты дұрыс жүргізу үшін қажетті минимум.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық шығарма

    Студенттің біліктілік дайындығын оқу іс-әрекетінің соңғы нәтижесі ретінде көрсетеді. Алынған барлық дағдылар мен дағдыларды көрсетеді. Ол ойластырылған тақырыпты, оның мәнін, мақсаттары мен міндеттерін жеткізеді. Классикалық шығарманы талдау арқылы станоктық және монументалды өз туындыларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Көркем образды құруда басты, типтік нәрсені табу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің қазіргі замандағы ағымдық ерекшелігі

    Бейнелеу өнері тарихындағы заманауи көркем-мәдени тенденцияларды зерттеу. Мәдени және көркемдік кезеңдерді бөліп көрсете отырып, өнердің даму заңдылықтарын анықтау, көркемдік стильдер мен көркемдік бағыттарды игеру.Анықтама генетикалық тұрғыдан Авангард немесе кеңірек модернизм өнерімен байланысты, бірақ бейнелеу тілдерінің жаңа кезеңі болып табылады, нақты тілдік модельдерге назар аудара отырып, технологияның дамуына да, адамның өзін-өзі тануына да байланысты техниканың кең спектрін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Университеттің кітапхана қорын, иннтернет-дереккөздерді, мұражай тәжірибесін, өндірістік тәжірибені пайдалана отырып, ғылыми мәтінмен ойды жеткізе білу, ғылыми материалдарды іздеу. Жалпы жобаның ғылыми рефераты мен теориялық бөлігін дайындау. Берілген материалмен контексте сауатты мазмұн, негізгі эксперименталды бөлім және қорытынды, сілтемелер мен әдеби кодтарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дипломның эскизі

    Пән ойластырылған жобаны қай бағытта дамытқан дұрыс екенін түсінуге мүмкіндік береді, оның кезеңі негізгі тақырыпты анықтайды, бірақ ең дұрыс нәтижені іздеу үшін компоненттерді өзгертуге болады. Станоктық кескіндемеде жұмыс істеген кезде алдымен табиғаттан эскиздер мен эскиздер жасау керек, бұл суретті жасаудың маңызды бірінші кезеңі. Идеяны белгілеп, суреттің шамамен форматы туралы шешім қабылдағаннан кейін эскиз-эскиздерді композициялық іздеуді бастауға болады. Алдымен эскиздер өрескел тональды немесе сызықтық сызбаларға ұқсайды, бірақ олар кескіндеме форматына элементтердің болашақ құрамы мен құрылымын анықтайды. Осындай эскиздер-эскиздер сериясының эскизін жасай отырып, суретші өзінің шығармашылық идеясына сәйкес келетін ең қызықты және сәйкес нұсқаны таңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    Арнайы кескіндеменің ерекшелігі, шығармашылық процесті белсендіру әдістері мен формалары, шығармашылық ойлаудың тұжырымдамалық негіздері мен принциптері, кескіндеме материалдары мен құралдары және олардың экспрессивті қасиеттері. композициялық ойлау; кеңістікпен, жарықпен және түспен, көлеммен жұмыс істеу; көркем материалдармен жұмыс істеу технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндемені реставрациялау ІІ

    Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі. Жаңа, бұрын белгісіз қасиеттердің материалдық мәдениет ескерткіштерін одан әрі ашу мүмкіндігін қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар кешені.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майлы кескіндемедегі қалпына келтіру аспектілері II

    Студенттерді ғылыми реставрация тарихындағы үздік жетістіктер негізінде эстетикалық дүниетанымға тәрбиелеу, шығармашылық міндетке инновациялық көзқарасты қалыптастыру, бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихын және ондағы реставрацияның рөлін зерттеу. Шығармашылық туындыларды құрудың заманауи әдістерін тұжырымдамалық түсіну дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің заманауи ғылыми-реставрациялық тілді меңгеруі. Тарихи-өнертану, физика-химиялық зерттеулер сияқты картиналарды қалпына келтірумен бірге жүретін процестерді қарастырыңыз, бұл мектепті және құру уақытын, ал кейбір жағдайларда картиналардың авторлығын нақтылауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің ағымдары мен бағыттары

    Жеке шеберлердің жеке стильдерінің көркемдік стильдері, бағыттары, ағымдары, мектептері және ерекшеліктері. Бір стильде бірнеше көркемдік бағыттар болуы мүмкін. Көркемдік бағыт осы дәуірге тән белгілерден де, көркемдік ойлаудың өзіндік тәсілдерінен де тұрады. Мысалы, Art Nouveau стилі ғасырлар тоғысындағы бірқатар бағыттарды қамтиды: постимпрессионизм, символизм, фовизм және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік кескіндеме

    Сәндік кескіндеменің мақсаты-көркемдік көзқарастың жаңа мүмкіндіктері мен оны жүзеге асыру тәсілдері туралы түсінік пен идеяны дамыту.Пән қызықты, өйткені тақырыптар мен бөлімдер студиялық және композициялық кескіндеменің жиынтығы болып табылады. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста байқау қабілетін дамыту; композиция, сурет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық композиция

    Классикалық шығарманы талдау арқылы станокты да, монументалды да өз композицияларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Пән белгілі бір тақырыптық композицияны түрлі-түсті және егжей-тегжейлі ұсынады. Бұл субъективті тақырып болуы мүмкін: кейіпкердің бейнесі, экологиялық тақырып, студенттік тақырып, патриотизм тақырыбы және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұражай заттарын алдын ала сақтау

    Профилактикалық консервация мұражай коллекцияларының физикалық сақталуының қажетті шарты болып табылады. Студенттер осы әдістеменің негізгі ұғымдары мен принциптерімен танысады. Дезинфекция мен дезинсекцияның айырмашылығы неде, ол қайда және қашан қолданылатынын біліңіз. Олар температура мен ылғалдылық режимінің маңыздылығы және оны мұражай объектілері үшін сақтамау қауіпті екендігі туралы теориялық білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Реставрациялау жұмысын талдау

    Дипломдық қалпына келтіру жұмыстарын орындау барысында кезеңділікті, дәйектілікті, Тарихи компонентті, белгілі бір міндеттерді орындау қажеттілігі туралы шешім қабылдауды қамтитын қызметке талдау жасалады. Классикалық шығарманы талдау арқылы станоктық және монументалды өз туындыларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Көркем образды құруда басты, типтік нәрсені табу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсында студенттер кез-келген кәсіпкерге пайдалы болатын дұрыс құзіреттіліктерді дамытады. Студенттер маркетингтің негіздерімен танысады және қолданыстағы сату стратегиялары туралы біледі. Бұл курс тапқырлық, өз идеялары мен жоспарларын іске асыра білу және құру сияқты дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер заттарының мәлімдемесі

    Курстың мақсаты-қарастыру өнер пәндерінің әлеуметтік өмірдегі рөлі қандай және олардың жаппай көбеюін мәдени қабат ретінде қарастыруға бола ма.Өнерді қабылдау танымдық құндылықты қамтиды, аудармашының рухани көкжиегін кеңейтеді, оның интеллектуалды, эстетикалық және этикалық деңгейлерін арттырады, оның жанын құндылықтарды қабылдауға ашық етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атрибуция және сараптама

    Мұражай заттарының әртүрлі санаттарын ғылыми сипаттау және талдау әдістері; мұражай заттарын каталогтау үшін ғылыми сипаттама паспортын жасау әдістемесін қолдану; ескерткіштердің әртүрлі түрлеріне таңдау және сараланған тәсіл критерийлерін қолдану. Зерттеу әдістері және объектіні алғашқы зерттеу кезінде не іздеу керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жоба

    Теориялық бөлім бойынша жұмыс: тақырыптың тақырыбы, мазмұны, мұқаба беті, кіріспе бөлігі, негізгі-практикалық, қорытынды бөліктер, иллюстрациялар таңдау және безендіру, глоссарий. Барлық жұмыс мұғалімнің тікелей бақылауымен, бейнелеу өнері ескерткіштерін, химиялық талдауларды міндетті ғылыми зерттеумен, қалпына келтірудің барлық кезеңдерін фото-тіркеумен және барлық техникалық құжаттаманы Мұқият жүргізумен жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дипломдық жобаны талдау

    Дипломдық жобаны талдау бірнеше диплом алдындағы эскиздерді жасауға мүмкіндік береді. Жиналған материалды және таңдалған жағдайды талдау негізінде келесі мәселелерді шешу қажет: - таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздеу; дипломдық жоба тақырыбының атауын тұжырымдау;жобаланған объектіге жалпы және арнайы талаптарды анықтау. Барлық жұмыс оқытушының тікелей бақылауымен жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диплом алдындағы талдау

    Дипломдық жұмысты жазу үшін қажетті материалдарды (оның ішінде жеке тапсырма бойынша) жинау, жүйелеу, жалпылау және талдау.Дипломдық қалпына келтіру жұмыстарын орындау барысында кезеңділікті, дәйектілікті, Тарихи компонентті, белгілі бір міндеттерді орындау қажеттілігі туралы шешім қабылдауды қамтитын қызметке талдау жасалады. Классикалық шығарманы талдау арқылы станоктық және монументалды өз туындыларын жасау қабілетін дамыту. Бейнелеу тілінің барлық элементтерін ажырамас байланыста бақылау. Көркем образды құруда басты, типтік нәрсені табу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Атрибуция және технологиялық сараптама

    Атрибуция және сараптама аспектісінде жалпы нормалар мен талаптарды қарау. Зерттеу әдістері және объектіні алғашқы зерттеу кезінде не іздеу керек. Көркем ескерткішті атрибуциялау мен сараптаудың негізгі құралдары туралы идеяларды қалыптастыру (станоктық кескіндеме туындыларын зерттеу мысалында).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кескіндеме техникасы мен технологиясы дағдыларын меңгерген және біледі, көркем материалдарды қолданады. Қойылымды сауатты графикалық түсіндіру, мұқият ойластырылған үлгілеу: штрих, ысқылау, ысқылау, сызықтық. Адам мен жануарлардың пластикалық анатомиясында дәріс және көрнекі материалдарды сауатты қолданады. Сүйектер мен сүйек қосылыстарын бөлшектейді. Барлық бұлшықеттердің анатомиялық кестесі мен функциялары және олардың физиологиялық мүмкіндіктері бар.
  • Өз дәуірінің тарихи ерекшеліктерін, бейнелеу өнері туындыларын, оның стилі мен жанрлық ерекшеліктерін талдай алады. Өнер туындыларының композициясын жасаудың инновациялық технологиялары туралы біледі.
  • Сурет салудың және композицияның заңдылықтарын біледі; жоғары кәсіби деңгейде өнер туындыларын жасай алады; Табиғатта және презентацияда сурет салу техникасын көрсетеді, кескіндеме саласындағы әртүрлі материалдармен және табиғаттың сәндік стилизациясының әдістерімен жұмыс жасау дағдыларына ие.
  • Конструктивтік және қалыптаушы суретті біледі. Мұражай қоры қызметкерлерінің басшылығымен жұмыс. Номенклатуралық құжаттаманы, файлдар кабинетін, экспозицияның мерзімді басылымдарын біледі. Бояғыштардың, лактар мен еріткіштердің тізімі мен химиялық құрамын біледі. Кенептің, ағаштың, керамикалық жабынның, әйнектің қасиеттерін ажыратады.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын меңгеруге қолдануға және сақтауға дайын. Бизнес-жоспар құра алады, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі. Қауіпсіздік негіздерін біледі, қоршаған ортаға деген көзқарасты біледі.
  • Көркем материалдармен (акварель, май, гуашь, темпера) жұмыс істеу дағдыларын және авторлық өнер туындыларын жасау және сараптамалық және реставрациялық жұмыстар жүргізу кезінде тарихи және заманауи технологиялық процестерді білуді көрсету қабілетін меңгерген.
  • Әр түрлі кескіндеме техникасын меңгерген және оларды реставрациялық міндеттерді шешуде қолдана алады; бейнелеу өнері ескерткіштерін техникалық компьютерлік монтаждау негіздерін біледі; кескіндеме туындыларымен көшірме жасау дағдыларын меңгерген; майлы бояулармен жұмыс істеуде реалистік бейнелеу сауаттылығы дағдыларын меңгерген.
  • Шығармашылық мәселелерді шешуде, өз шығармасын жазуда бейнелеу сауатын пайдалана алады. Гипсті антикалық мүсіннің, тірі адамның суретінде дұрыс құру және конструктивті шешім, маталарды, ағаш, тас, металл текстураларын салу. Көмір, қарындаш, графит, пастель, тұздық, сангин, сепия, графит ұнтағы, роллер, маркер сияқты көптеген графикалық материалдармен жұмыс істейді.
  • Көшірме форматын дұрыс таңдай алады, түпнұсқа кескінді дұрыс пропорциялайды. Ол дипломдық жобаның тақырыбын тұжырымдай алады және жобаланған нысанға жалпы және арнайы талаптарды анықтай алады.
Top