Маркетингтік зерттеулер

  • Алдыңғы маркетингтік зерттеулер тәжірибесі жоқ білім алушыларға арналған бұл курс оқушыларға деректерді табуға және жеткізуге көмектесетін маркетингтік зерттеулер жүргізу тәсілдерін үйретеді. Студенттер бизнестің мақсатты қажеттіліктері үшін зерттеу жобасын қалай бастау керектігін, бірнеше режимдер мен деректер жиынтығының көмегімен зерттеу жүргізуді, зерттеу деректерін талдауды, мамандандырылған зерттеулерді орындайтын жеткізушілерді басқаруды және зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар беруді біледі.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top